Obrazek

Rea i Ayoama testowali na Phillip Island

21.01.2012, 18:18 | Tytus
czytano: 5979 razy
Zawodnicy zespołu Castrol Honda Teamstartuj±cy w serii World Superbike – Johnathan Rea oraz Hiroshi Aoyama zakończyli udział w trzydniowych testach na torze Phillip Island, by przygotować się do nowego sezonu.
Przez trzy dni Rea i Aoyama testowali w sprzyjaj±cych warunkach na obiekcie w Australii. To wła¶nie na tym torze, położonym dwie godziny jazdy od Melbourne, gdzie 26 lutego rozpocznie się kolejny cykl zmagań serii World Superbike.
Swiss Replica Watches

Testowano now± Honde CBR1000RR Fireblade w specyfikacji na 2012 rok, która to jest wersj± stworzon± z okazji dwudziestej rocznicy produkcji tej kultowej maszyny producenta z Kraju Kwitn±cej Wi¶ni. Aż do końca sezonu 2013 partnerem tej ekipy będzie tymczasem Castrol, a więc ¶wiatowy producent smarów.

////

„To były udane trzy dni testów, w trakcie których pokonali¶my mnóstwo okr±żeń i wypróbowali¶my wiele nowych czę¶ci. Wykonali¶my też symulacje wy¶cigowe, które je¶li mam być szczery, wypadły bardzo pomy¶lnie. Pozwoliły nam one sprawdzić, gdzie wła¶ciwie jeste¶my, ale wad± testów na własn± rękę jest to, że nie możesz zmierzyć się z rywalami. Cała ekipa pracuje niezwykle ciężko, a ja cieszę się, że znów siedzę na motocyklu. Krok po kroku spisujemy się coraz lepiej i s±dzę, że mamy maszynę z dobrymi podstawami, by udanie rozpocz±ć sezon,” przyznał Jonathan Rea, dla którego będzie to czwarty rok startów na Fireblade. Po minionym sezonie, w trakcie którego zmagał się z kontuzjami, w tym liczy on na walkę o czołowe lokaty.

Zadowolony z przebiegu tych prób był także i Hiroshi Aoyama, który po wywalczeniu w 2009 roku tytułu Motocyklowego Mistrza ¦wiata w klasie 250cc i spędzeniu dwóch ostatnich sezonów w MotoGP, ma nadzieję na udane starty w WSBK. „Pierwsze testy z maszyn± na 2012 rok dostarczyły mi sporo frajdy. Dobrze czułem się na maszynie już podczas prób w Katarze w grudniu, ale teraz odczucia były zupełnie inne. Mieli¶my sporo do zrobienia, ale ja wiele się nauczyłem. Ostatniego dnia wykonali¶my symulację wy¶cigow± i sprawdzenie, jak zużywaj± się opony, było ciekawym do¶wiadczeniem. Musimy jeszcze zrobić kilka kroków naprzód, ale je¶li się uda, zaliczymy ekscytuj±ce wy¶cigi w przyszłym miesi±cu. Na pewno potrzebuję jeszcze wielu okr±żeń by lepiej poznać motocykl i opony, bo wszystko jest jeszcze dla mnie nowe. Jestem pewien, że kilka rund zajmie mi przystosowanie się do wszystkiego,” potwierdził 30’letni Japończyk.

Nowe fotki w galerii: 8 z 3494 zdjęć
  • dodal: ma$lana , dnia 2023-05-07 obraz: 162941mmscamera_2023-05-02-11-46-43.jpg | opis:
  • dodal: accordaccordacc , dnia 2018-12-13 obraz: 1923411535305350501.jpg | opis:  Nowy nabytek
  • dodal: accordaccordacc , dnia 2018-12-13 obraz: 1920071535123291681.jpg | opis:  Nowy nabytek
  • dodal: Juzek , dnia 2017-10-16 obraz: 14273922406462_1546135478784104_5497155282544862188_n.jpg | opis:  >>>>>>>>>>>>>>>>>>
  • dodal: kociol1989 , dnia 2017-07-25 obraz: 22552120182964_1567268239980971_476342075_n.jpg | opis:
  • dodal: kociol1989 , dnia 2017-07-25 obraz: 22550520182788_1567268249980970_1657114456_n.jpg | opis:
  • dodal: kociol1989 , dnia 2017-07-25 obraz: 22544620427704_1573523792688749_473807602_n.jpg | opis:
  • dodal: RAFALRR , dnia 2017-03-16 obraz: 235708140.jpg | opis:
T W I T T E R     @ F I R E B L A D E _ P L
F A C E B O O K     @ F I R E B L A D E P L
Ostatnie rejestracje
w bazie
CBR 900RR SC33
CBR 954RR SC50
CBR 900RR SC33
CBR 1000RR SC57a
CBR 900RR SC33
CBR 900RR SC33
inny
CBR 954RR SC50
CBR 1000RR SC57b
CBR 900RR SC33
SONDA
Jak oceniasz strone?
 Super wypasik :)
 Dobra
 Średnia
 Słaba
 Beznadziejna
Wyniki
REKLAMA





O   S T R O N I E  |  S I T E M A P  |  C Z A T  |  K A N A Ł   R S S  |  F O R U M  |  G A L E R I A  |  R E K L A M A  |  K O N T A K T
Youtube Fireblade.pl miejsce na twoją reklme
.
Copyright (c) 2007-2022 by "Tytus", Serwis FIREBLADE.PL , All rights reserved - Wszelkie prawa zastrzeżone

HONDA FIREBLADE | CBR 1000RR | CBR 954RR | CBR 929RR | CBR 900RR | SC82 | SC77 | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

.