Cześć,
Michał "Czapla" C., pare osób mnie może kojarzyć z SP, mam 21 lat, od listopada posiadam 929 '01, od momentu kupna rozkręciłem ją na części pierwsze, wszystko poszło do malowania i odgruzowywania, z przeróbek: felgi, rama, stelaż tył, bak, subcage - pomalowane na biało(proszkowo), wahacz (od 954), półka górna i dolna, jakieś drobne elementy pomalowane na czarno(proszkowo), zadupek czarny, błotnik przód czarny, dekle pomalowane farbą VHT na czarno, założona klatka, HB na osobnym układzie i pompie radialnej 19 mm, z przodu też radialka 19 mm, szeroka kierownica, owiewka przód Polisport LMX biała, kierunki diodowe przód, uniwersalna, mała lampa tył z wbudowanymi kierunkami diodowymi, chłodnica od ZX7R, 2 wiatraki na chłodnicy od jakiejś Yamahy, wydech Dominator GP, przełożenia 16/58, wklepany bak, dziura w tylnym siedzeniu na nogę i jakieś bzdety jeszcze. Jeżdżę od 2003 roku, od 2005 w stuncie, kupiłem 929 bo lubie jezdzic po ulicy a 600 z dużą zębatką za szybko kończy biegi. Pochodze z Rio de Świebodzinejro, skąd pisze tego posta, na co dzień mieszkam w Poznaniu. I chyba starczy bo zaraz z tego książka będzie