Dzisiaj jest 25 kwietnia 2024, 23:12

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

I Runda Pucharu SUPERBIKE 13 Maja Biała Podlaska Łomaska 96

Gdzie warto pojechać, spotkania, zloty, targi i inne imprezy motocyklowe które watro zwiedzić...

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 36
Rejestracja: 05 lipca 2010, 23:09
Lokalizacja: Lubelskie
Motocykl: Yamaha R1
Rok produkcji: 0

I Runda Pucharu SUPERBIKE 13 Maja Biała Podlaska Łomaska 96

Post » 02 maja 2012, 12:22

I Runda Pucharu SUPERBIKE 13 Maja

Od 13 maja prowadzimy klasyfikacje generalną pierwszych dwudziestu zawodników z klasy do 600 ccm oraz powyżej 600 ccm otrzyma nagrody pieniężne o łącznej wartości 11 000 złotych

BIAŁA PODLASKA ul. ŁOMASKA 96

Informacje o Torze:
Długość: 4500 m,
Szerokość: 10-20 m,
Najdłuższa prosta: 600 m
16 zakrętów w tym: 9- w lewo, 7 - w prawo.
Na terenie depo stały prąd, catering z hotelu Mercury.

Strefa Stunt Zone 800 metrów długości na 60 metrów szerokości

Treningi zakończone wyścigiem dla chętnych

Dwie Klasy: do 600ccm i pow. 600ccm

Treningi trwają od 10:00 do 16:30

16:30 - 17:00 Wyścig dla 20 zawodników z najlepszymi czasami okrążenia toru klasa do 600 ccm

17:00 – 17:30 Wyścig dla 20 zawodników z najlepszymi czasami okrążenia toru klasa powyżej 600 ccm

17:30 - 18:00 Zakończenie Treningów i Wręczenie Nagród

4 Sesje Treningowe 25 minutowe

1 Sesja Treningowa z Pomiarem Czasu 30 minutowa

13:45 - 15:15 Pomiar czasu dokonywany w trakcie treningów.

PODZIAŁ NA GRUPY
A - grupa sportowa
B - grupa zaawansowana
C - grupa początkująca

Grupa C - Pierwsze trzy okrążenia czterech sesji treningowych przejazd za instruktorem.
Celem przejazdu za instruktorem jest dobranie optymalnego toru jazdy.
Zasady:
1. Każdy uczestnik grupy C w czasie pierwszych trzech okrążeń trzyma się jak najbliżej poprzedzającego go uczestnika.
2. Podczas okrążeń za instruktorem nie wyprzedzamy poprzedzających nas uczestników.
3. Stosujemy się do poleceń wirażowych na torze.

Cennik:

1.) Składka do udziału w treningach; 250zł – płatne na miejscu; 190zł - płatne wcześniej przelewem (nie później niż 3 dni przed treningami, prosimy także o wypełnienie formularza zgłoszeniowego i przesłanie na adres tornowodwor@wp.pl nie później niż 2 dni przed treningami, pomoże to nam w lepszym doborze grup zawansowania).

2.) Pojedyncza sesja treningowa (płatna tylko na miejscu) – 60zł.
Wpisowe do udziału w treningach obejmuje:

- Udział we wszystkich sesjach treningowych.
- Udział w wyścigu.
- Opiekę medyczną w trakcie imprezy.
- Opiekę i pomoc organizatora (np. zabezpieczenie motocykla po wypadku).
- Sesje fotograficzną.
- Na każdym zakręcie toru, obecny będzie „Wirażowy”, mający łączność z karetką i obsługą.
- Dwudziestu uczestników wyścigu otrzyma pamiątkowe dyplomy.
- Pierwszych trzech zawodników otrzymuje dyplomy, limitowane puchary oraz Nagrody rzeczowe.

Zdjęcia z Otwarcia Toru SUPERBIKE 29 Kwietnia
http://www.motogen.pl/gal...iej,art339.html

Szczegółowe informacje na stronie organizatora:

http://www.nowodwor.pl.tl/

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 02 maja 2012, 14:57

Znajomi byli i widzieli.Opis toru jak i dane jakie sie tu pojawiaja zachecaja do wyjazdu ale bedzie to 1 i pewnie ostatni wyjazd.Chyba ze ktos jak to bylo na otwarciu po zrobieniu kilku kolek przyjdzie i zazada zwrotu pieniedzy.Ogolnie nawierzchnia jak na wiekszosci polskich drog.W mojej okolicy sa rowniejsze odcinki.Pomijam ciekawostki jak np "cos w rodzaju kopca kreta" tyle ze w asflacie na winklu co powodowalo piekne podrywanie kol po najechaniu.
Dla osob co to lubie sobie popyrkac albo dla tych co maja tylko typowa torowke i nie szkoda jej rozbic.No i kwestia kasy ktora za taka jakosc jest duzo za duzo za wysoka.


Wróć do Podróże, wypady, zloty, ustawki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości