Strona 1 z 1

1000RR SC59 - kilka pytań na początek ???

Post: 04 lutego 2013, 22:28
autor: Wujek
Niedawno kupiłem 1000RR SC59 i mam kilka pytań co do tego zacnego sprzętu gdyż powoli chce go przygotowywać do sezonu.

- Ile oleju wchodzi? ( Ja zazwyczaj profilaktycznie leje troszkę więcej )
- Czy podczas sprawdzania oleju wkręcamy bagnet czy nie? ( Podobno nie )
- Jak ściągnąć siedzenie bo nie mogę dostać się do akumulatora by go trochę podładować?

Post: 04 lutego 2013, 23:06
autor: Marek760i
olej mierzymy na odkreconym bagnecie, ile wchodzi nie pamietam ale ponad 3,
oleju kup sobie wiecej bo bedzie wpiepszac az miło
siedzenie zeby zdjac trzeba wyjac trojkatne wypełnienia po bokach siedzenia, (są wciskane ) trzeba wyjmowac je od strony tyłu nie od baku, pod nimi jest sruba na krzyzakowy duzy srubokret

Post: 04 lutego 2013, 23:09
autor: Tytus
wszystko masz w serwisowce...

- 3L przy wymianie filtra oleju
- nie wkrecamy bagnetu przy pomiarze
- po bokach sa takie plastikowe trojkaty, zdejmujsz je i pod nimi jest sruba

Post: 08 lutego 2013, 20:48
autor: dudar1990
Witam

Ja także mam pytanie mianowicie, czy takie uszczelniacze zawieszenia spełnią swoją role ?
tanie
a może kilka zł różnicy sprawia, że towar jest lepszy ?
droższe
czy jednak muszę wydać 2 razy więcej ?
najdroższe

No i kolejne pytanie jaki olej do zawieszenia wybrać

Dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam.

Post: 08 lutego 2013, 21:48
autor: wiertło
dudar1990, jeżeli chcesz polatać i długo się cieszyć to kup org nie są aż takie drogie a olej 10W firmy są różne chyba że kupując uszczelniacze org kup za jednym razem u nich olej

Post: 09 lutego 2013, 12:16
autor: dudar1990
Wiertło w sumie racja w końcu inwestuje dla siebie ;p

Post: 09 lutego 2013, 13:28
autor: Marek760i
najlepiej chyba Ohlinsa zalac , olej typowo do tego stworzony, ja bynajmniej taki miałem w hądzie i teraz w bmw tez mam wymieniony na Ohlinsa, a uszczelniacze to najlepiej oryginał albo jakies sprawdzonego producenta zamiennikow

Post: 09 lutego 2013, 13:47
autor: wiertło
dudar1990, no dokładnie partyzantki chyba nie zrobisz jeżdżąc na nim ;) a olej możesz kupić taki jak pisze Marek760i, chyba że masz jakąś swoją firmę sprawdzoną

Post: 09 lutego 2013, 14:02
autor: Max_929
przy wymianie zwróć uwagę na zużycie panewek i dzwonu,bo jeśli to jest zużyte to nawet najlepsze uszczelniacze jakie byś kupił długo nie pochodzą

Post: 11 lutego 2013, 14:00
autor: AndrewOP
olej motul 300V :diabel2: