Strona 1 z 1
Problem po wymianie wydechu w SC59

:
01 lutego 2014, 14:49
autor: michaljrk
Witam, posiadam Sc59 z 2008 roku sprowadzony z USA. Wydech orginalny i jestem na etapie wymiany. Mechanik ktory mi zmienia zadzwonil do mnie ze jest problem po wymianie na sportowy, twierdzi ze kontrolki szaleja i trzeba ustawic( zestroic) motor w konkretnym serwisie, poniewaz motor zostal odchudzony ( wydech orginalny duzo ciezszy od sportowego) oraz dostal wiecej mocy i trzeba to ustawic, powiedzcie mi czy ktos sie spotkal z takim czyms juz czy poprostu chlop wymysla i chce ze mnie kase sciagnac;>

:
01 lutego 2014, 15:31
autor: excat
ja wymieniłem na joszirurę i chula bez problemu, chociaż czasem faluje obrotami. Kolo powinien zostawić podłączony silniczek od zaworu w wydechu.

:
01 lutego 2014, 20:02
autor: macu
Chyba coś głupa pali, pewnie rzeczywiście chce naciągnąć na kaske, jest to motor z USA czyli nie ma tam żadnych sond, a zresztą Ty i tak pewnie zmieniasz samą końcówkę, może rzeczywiście odpiał silniczek tak jak excat napisał, jeżeli wyciaga silniczek musi mieć zaślepke, jeżeli jej nie ma to silniczek musi zostać.

:
01 lutego 2014, 21:40
autor: Marek760i
silniczka w SC59 się nie rusza, tylko linke odpina i wszystko działa, nic nie trzeba kombinować stroic itd

:
02 lutego 2014, 02:34
autor: michaljrk
rozmawialem dzis z tym gosciem i mowil ze wszystko zrobione koszt 150 zł troche to sie wydaje dla mnie dziwne zwlaszcza po przeczytaniu waszych postów ;/ co radzicie w takiej sytuacji moge to jakos sprawdzic czy rzeczywiscie to bylo robione ?
Dziekuje za pomoc

Re: Problem po wymianie wydechu w SC59

:
04 lutego 2014, 16:20
autor: Martin.B.M.
[quote="michaljrk] "twierdzi ze kontrolki szaleja i trzeba ustawic( zestroic) motor w konkretnym serwisie, poniewaz motor zostal odchudzony [/quote]
Jeśli masz samą końcówkę tylko przelot i tam k/n to nic tam za bardzo nie postroi.
Co innego jak byś kpl układ zamontował i k/m race ,jakiś pc to można na hamowni się bawić ,lub jak kolo ma więcej podobnych moto z tymi samymi akcesoriami to wystarczy mu sam komp bez moto aby go coś tam postroić. Pewnie sam wariuje bo odpiął kostkę z egcv


:
04 lutego 2014, 22:29
autor: blazej33
Przy wymianie końcówki tłumika zmieniasz również kolanko w którym oryginalnie jest klapka sterowana silniczkiem exup. Żeby nie wariował komp moto wystarczy jak pisali poprzednicy odpiac linki exup i tyle. Koszt zero. Można też wywalić cały exup i wpiąć exup eliminator, który może kosztować te 150 zł. Jeśli chodzi o strojenie to jakaś totalna ściema, bo nikt Ci nie wystroi oryginalnego ECU. Musiał byś kupić PCIII lub Bazzaz i do tego wgrać dopiero mapę pod Twój setup a najlepiej zrobić to na hamowni.

:
05 lutego 2014, 12:55
autor: Marek760i
co wy to opowiadacie za pierdoły jakie kolanko jaki leliminator, w SC59 tłumik jest razem z exupem, słownie zebyscie raz na zawsze zrozumieli jest w srodku w tłumiku, gdy sie demontuje tłumik automatycznie tez exup, tylko trzeba odpiąć linke od silniczka od spodu pod siedzeniem. po zdjęciu tłumika z wbudowanym exupem zostaje na moto goły kolektor i wszysko w temacie
ps. wersja USA nie posiada sondy lambda EU jak najbardziej

:
05 lutego 2014, 15:26
autor: blazej33
Fakt, w SC59 jest zawór przy wydechu, ja napisałem o umiejscowieniu w SC57A/B, jednak zupełnie nic to nie zmienia

kluczowy jest bowiem silniczek sterujący podpięty do ECU i albo odpinamy linki i niech sobie na pusto pracuje, albo odpinamy również podpięcia silniczka do ECU ale wtedy wywali błędy. Problem z sondą lambda nie istnieje bo to ver. USA.
http://www.fireblade.pl/sc59_wydech_taylormade_instalacja.php