Dzisiaj jest 29 marca 2024, 07:23

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Problem po wymianie wydechu w SC59

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC59 2008-2016

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 2
Rejestracja: 21 stycznia 2014, 17:09
Lokalizacja: Dębica
Motocykl:

Problem po wymianie wydechu w SC59

Post » 01 lutego 2014, 14:49

Witam, posiadam Sc59 z 2008 roku sprowadzony z USA. Wydech orginalny i jestem na etapie wymiany. Mechanik ktory mi zmienia zadzwonil do mnie ze jest problem po wymianie na sportowy, twierdzi ze kontrolki szaleja i trzeba ustawic( zestroic) motor w konkretnym serwisie, poniewaz motor zostal odchudzony ( wydech orginalny duzo ciezszy od sportowego) oraz dostal wiecej mocy i trzeba to ustawic, powiedzcie mi czy ktos sie spotkal z takim czyms juz czy poprostu chlop wymysla i chce ze mnie kase sciagnac;>

 
Posty: 70
Rejestracja: 25 lipca 2009, 18:20
Lokalizacja: małopolsk
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2007

Post » 01 lutego 2014, 15:31

ja wymieniłem na joszirurę i chula bez problemu, chociaż czasem faluje obrotami. Kolo powinien zostawić podłączony silniczek od zaworu w wydechu.

 
Posty: 78
Rejestracja: 22 kwietnia 2010, 01:23
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 3
Motocykl: 1000RR
Rok produkcji: 2005

Post » 01 lutego 2014, 20:02

Chyba coś głupa pali, pewnie rzeczywiście chce naciągnąć na kaske, jest to motor z USA czyli nie ma tam żadnych sond, a zresztą Ty i tak pewnie zmieniasz samą końcówkę, może rzeczywiście odpiał silniczek tak jak excat napisał, jeżeli wyciaga silniczek musi mieć zaślepke, jeżeli jej nie ma to silniczek musi zostać.

 
Posty: 417
Rejestracja: 15 kwietnia 2011, 14:38
Lokalizacja: OGL
Pochwały: 5
Motocykl: S1000RR
Rok produkcji: 2012

Post » 01 lutego 2014, 21:40

silniczka w SC59 się nie rusza, tylko linke odpina i wszystko działa, nic nie trzeba kombinować stroic itd

 
Posty: 2
Rejestracja: 21 stycznia 2014, 17:09
Lokalizacja: Dębica
Motocykl:

Post » 02 lutego 2014, 02:34

rozmawialem dzis z tym gosciem i mowil ze wszystko zrobione koszt 150 zł troche to sie wydaje dla mnie dziwne zwlaszcza po przeczytaniu waszych postów ;/ co radzicie w takiej sytuacji moge to jakos sprawdzic czy rzeczywiscie to bylo robione ?
Dziekuje za pomoc :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Re: Problem po wymianie wydechu w SC59

Post » 04 lutego 2014, 16:20

[quote="michaljrk] "twierdzi ze kontrolki szaleja i trzeba ustawic( zestroic) motor w konkretnym serwisie, poniewaz motor zostal odchudzony [/quote]

Jeśli masz samą końcówkę tylko przelot i tam k/n to nic tam za bardzo nie postroi.
Co innego jak byś kpl układ zamontował i k/m race ,jakiś pc to można na hamowni się bawić ,lub jak kolo ma więcej podobnych moto z tymi samymi akcesoriami to wystarczy mu sam komp bez moto aby go coś tam postroić. Pewnie sam wariuje bo odpiął kostkę z egcv ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 04 lutego 2014, 22:29

Przy wymianie końcówki tłumika zmieniasz również kolanko w którym oryginalnie jest klapka sterowana silniczkiem exup. Żeby nie wariował komp moto wystarczy jak pisali poprzednicy odpiac linki exup i tyle. Koszt zero. Można też wywalić cały exup i wpiąć exup eliminator, który może kosztować te 150 zł. Jeśli chodzi o strojenie to jakaś totalna ściema, bo nikt Ci nie wystroi oryginalnego ECU. Musiał byś kupić PCIII lub Bazzaz i do tego wgrać dopiero mapę pod Twój setup a najlepiej zrobić to na hamowni.

 
Posty: 417
Rejestracja: 15 kwietnia 2011, 14:38
Lokalizacja: OGL
Pochwały: 5
Motocykl: S1000RR
Rok produkcji: 2012

Post » 05 lutego 2014, 12:55

co wy to opowiadacie za pierdoły jakie kolanko jaki leliminator, w SC59 tłumik jest razem z exupem, słownie zebyscie raz na zawsze zrozumieli jest w srodku w tłumiku, gdy sie demontuje tłumik automatycznie tez exup, tylko trzeba odpiąć linke od silniczka od spodu pod siedzeniem. po zdjęciu tłumika z wbudowanym exupem zostaje na moto goły kolektor i wszysko w temacie
ps. wersja USA nie posiada sondy lambda EU jak najbardziej

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 05 lutego 2014, 15:26

Fakt, w SC59 jest zawór przy wydechu, ja napisałem o umiejscowieniu w SC57A/B, jednak zupełnie nic to nie zmienia :) kluczowy jest bowiem silniczek sterujący podpięty do ECU i albo odpinamy linki i niech sobie na pusto pracuje, albo odpinamy również podpięcia silniczka do ECU ale wtedy wywali błędy. Problem z sondą lambda nie istnieje bo to ver. USA.
http://www.fireblade.pl/sc59_wydech_taylormade_instalacja.php


Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC59)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości