Moj do tysiaca wiadomo delikatnie ,wiec ubytku zero tak jak nalali,tak tez zostalo.
W wydechu , tylko sadza na paluchu .W TLUMIKU ZERO TLUSZCZU.Zmiana po 1100 na pelny syntetyk ,i dalej nie do konca obrotow .Dzisiaj A4 i jak wszyscy 160 przelotowa wydech czysciutki .
Cos napewno wezmnie ,ale ile zobaczymy .Narazie 300 po 500 sprawdze ,a mialem max idealnie pod gora.Zmierze suwmiarka
[ Dodano: Pią Lip 09, 2010 1:11 am ]dominiq,
Witam to samo pytanie zadawalem rok temu na tym forum .I poleciala rada bierz jak jest i olej gwarnacje .To mnie nie przekonalo ,gwarnacia to gwarancja .A i tak ja olalem. Oddac moto do serwisu ,to wole Polske przejechac Do Czikena ,jak cos sie wywali niz im moto zostawic .Sam olej wymienielem po 1tys.i olalem reszte .NIe ma szans ,by cos sie stalo z moto .
A mniejsza kase za moto z us mozesz przenaczyc wlasnie w razie czegos .Zastanawiam sie tylko ,co trzeba robic z moto ,by zarlo 1l oleju .
Ja zrobilem 1100 ma fabrycznym powoli do 5 tyc co tysiac w gore i wylalem to co bylo wlane .Wiec albo mam sczescie ,albo ?
Jedno masz pewne glosne sprzeglo .ale po 40km juz tak nie tlucze
Pozdrawiam kupuj ,ale cena nie ta 35,900 moja z przed roku .Cos niech urywaja
