Dzisiaj jest 16 kwietnia 2024, 06:07

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Nowy Fireblade na 2012 rok

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC59 2008-2016

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 30 września 2011, 13:00

co tu gadać, prawdziwy krok do przodu zrobiło BMW i Kawa, reszta drepcze w miejscu. Patrząc na dostępność systemów kontroli trakcji i stopień zaawansowania prac nad nowymi skrzyniami (dwósprzęgłówki) Hondy, trudno nie odnieść wrażenia, że wynika to jedynie z polityki firmy.... :/

Awatar użytkownika
 
Posty: 258
Rejestracja: 07 grudnia 2010, 11:23
Lokalizacja: Mława, Sz
Motocykl: było SC 57 B jest GIX 1000
Rok produkcji: 2008

Post » 16 października 2011, 18:56

http://www.scigacz.pl/Honda,CBR1000RR,2 ... 16816.html

potwierdzenie wszystkiego co pisaliscie na temat bladego

Awatar użytkownika
 
Posty: 30
Rejestracja: 20 maja 2011, 15:01
Lokalizacja: Brzeszcze
Motocykl: ZX-10R
Rok produkcji: 2004

Post » 22 października 2011, 21:07

Nie ma sie co smutać panowie :) Już praktycznie wszystko wiadomo co na 2012r bedzie sie działo w każdej ze stajni. Dla mnie firebladego poprawili w dobrym kierunku, a wersja cała Black miazdzy mi system. które miejsca obstawiacie w testach porównawczych i masterbike 2012? hihi:
TS350->GSXR 750->CBR 900RR->ZX-10R

 
Posty: 25
Rejestracja: 24 marca 2010, 19:56
Lokalizacja: siedlce
Motocykl: cbr 600 rr
Rok produkcji: 2006

Post » 01 grudnia 2011, 19:48

Honda CBR1000RR 2012 - Wszystkiego najlepszego Firerblade!
http://www.scigacz.pl/Honda,CBR1000RR,2 ... 17157.html

Awatar użytkownika
 
Posty: 1896
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 01 grudnia 2011, 20:51

fajnie opisane! :)

 
Posty: 433
Rejestracja: 10 grudnia 2008, 21:53
Lokalizacja: Częstochowa
Motocykl: Suzuki Gsx-r 1000 K9
Rok produkcji: 2009

Post » 01 grudnia 2011, 21:05

nie no wcale nie jest taki brzydki a nawet ladny czerwone malowanie znowu robi robote i co mi sie najbardziej podoba to to ze nie ma tyle tych wypelnien jak w poprzednim modelu bo rozebrac i spiac przod spowrotem to troche meczarnia.

artkul bardzo fajny.

Awatar użytkownika
 
Posty: 458
Rejestracja: 27 września 2008, 22:59
Lokalizacja: Wieluń
Pochwały: 1
Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
Rok produkcji: 2004

Post » 01 grudnia 2011, 21:54

Jak dla mnie jest na pewno ładniejszy od SC59 który wcale mi się nie podoba a co on potrafi i jak sie spisuje to powie nam pierwszy który się z nim na naszym forum zarejestruje ;)

 
Posty: 417
Rejestracja: 15 kwietnia 2011, 14:38
Lokalizacja: OGL
Pochwały: 5
Motocykl: S1000RR
Rok produkcji: 2012

Post » 01 grudnia 2011, 22:43

przestancie pitolic ,przeciez to jeden h.. jak sc59 , mysle ze bez problemow by owiewki nawet pasowały, silnik ten sam rama ta sama.hamulce te same wszysko to samo, kolka inne i licznik

 
Posty: 25
Rejestracja: 24 marca 2010, 19:56
Lokalizacja: siedlce
Motocykl: cbr 600 rr
Rok produkcji: 2006

Post » 16 marca 2012, 20:58

Chyba pierwszy po wypadku
http://copart.co.uk/c2/homeSearch.html? ... CH_RESULTS


ktos się najeździł przebieg całe 6mil :ooo:

Awatar użytkownika
 
Posty: 30
Rejestracja: 20 maja 2011, 15:01
Lokalizacja: Brzeszcze
Motocykl: ZX-10R
Rok produkcji: 2004

Post » 21 lutego 2013, 20:46

Czyżby koniec Fireblade-a?? : http://motormania.com.pl/sport/motogp/s ... iem-v4-90/

Cytując: "To jednak nie koniec historii. Obecny model RC213V ma być bazą nie tylko dla taniej (1 milion Euro) wyścigówki „produkcyjnej” jaką Honda zamierza udostępnić pięciu dodatkowym zawodnikom w MotoGP w sezonie 2014, ale także bazą dla… drogowej maszyny. Honda planuje podobno stworzenie limitowanej serii drogowej RC213V – choć być może pod zupełnie inną nazwą, z widlastym, 4-cylindrowym silnikiem 90°. W takim celu? Wszystko po to, aby zastąpić wysłużony model Fireblade w serii World Superbike."
TS350->GSXR 750->CBR 900RR->ZX-10R

Awatar użytkownika
 
Posty: 396
Rejestracja: 25 sierpnia 2008, 09:28
Lokalizacja: WG i WKZ
Pochwały: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Rok produkcji: 2005

Post » 21 lutego 2013, 21:05

Plotki o silniku V4 w Fireblade to już chyba od dziesięciu lat słyszę...

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 21 lutego 2013, 22:55

po pierwsze to oczywiscie wyszła by limitowana seria głównie pod kątem WSBK z v-ką a nawet jeśli trafiła by do seryjnej produkcji to nie widzę nic w tym złego bo przecież aprilla RSV-4 na chwile obecną raczej wali na łeb nowego fireblade'a mocą elektroniką chyba wszystkim. A tak jak pisał Pejser w testach aprilli z WSBK to wynikało że ta Vka jeździ cudnie żadnej nerwowości w żadnym zakresie obrotów kręci się tak samo jak R4 a do tego ma mocniejszy dół więc same plusy, no i w moto gp też honda śmiga z Vką więc jeśli wypuścili by super dopracowanego bladego z silnikiem V to jak dla mnie ŁAJ NOT ;)

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC59)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości