Strona 1 z 2

Fireblade 1000RR 2009 z C-ABS!!!

Post: 06 września 2008, 17:38
autor: Tytus
Wczoraj oficjalnie Honda zaprezentowała modele Fireblade na rok 2009! Jak można było się spodziewać model SC59 praktycznie został bez zmian. Główną różnicą miedzy tymi modelami jest możliwość opcjonalnie zaopatrzenia sportowych modeli CBR600RR i CBR1000RR w C-ABS !!! Honda jako pierwszy producent sportowych motocykli postanowiła zaopatrzyć swoje sportowe maszyny w i ten system.
W roku `09 na 50-cio lecie Honda Racing (HRC) w europie dostępne będą 4 malowania:
- Pearl Sunbeam White, HRC
- Repsol
- Achilles Black Metallic
- Pearl Siren Blue

Zdjecia tu -> http://fireblade.pl/sc59_zdjecia_2009.php
malowania tu -> http://fireblade.pl/sc59_malowania_eu.php

Post: 06 września 2008, 23:25
autor: Luki213
To malowanie HRC jest PIĘKNE :twisted: kiedy bedzie mnie stac na taka maszynke???? :( jak bym ja kupil to pewnie z miesiac bym siedzial i z nia wodke pil i rozmawial :D a dopiero wsiadl, cos pieknego

[ Dodano: Sob Wrz 06, 2008 11:26 pm ]
ale swojej niebieskiej strzaly nie zdradze nawet dla niej to jest moja Laleczka, Pszczółeczka, lepsza niz kobieta- KOCHAM JA!!!

Post: 07 września 2008, 11:25
autor: krolik
no no no... starają się chłopaki

Post: 07 września 2008, 15:41
autor: Kris
malowanie HRC zdecydowanie i moj faworyt. Piekne !!! Jakos duzo lepiej prezentuje sie ta maszyna w porownaniu do tegorocznych malowan. No i do tego C-ABS, napewno bedzie przydatny.

Post: 07 września 2008, 16:40
autor: Piotrek
Ktos mi wytlumaczy jak ten C-ABS dziala?

A malowanie HRC Kozak 8)

Post: 07 września 2008, 21:29
autor: Tytus

Post: 07 września 2008, 22:49
autor: lukasz302
W sportowych motocyklach mogli by wymyślić też jakiś taki czujnik co by ograniczał dzwiganie się tyłu motocykla podczas ostrego hamowania. To by było przydatne do szybkiej jazdy. Podobne urządzenia są w Ducati desmosedici tyle że tam ogranicza dzwiganie przedniego koła przy przyśpieszaniu. fajnie by było jakby cos takiego było bo można by było giąc hamulec ile sie da ale żeby takie cos można było wyłączyc ( stoppie:D)

Post: 08 września 2008, 07:19
autor: fabiq
to fakt wczoraj podczas hamowania awaryjnego w makowie uniosl mi sie tyl zupelnie nieumyslnie

Post: 08 września 2008, 10:53
autor: Mike RR
Jestem pod wrażeniem malowania HRC choć i REPSOLOWI nic nie brakuje :mrgreen:
nie pozostaje mi nic tylko sprzedać moją czerwoną SC-59 i kupić HRC.
Co ty na to TYTUSKU :D

Post: 08 września 2008, 17:37
autor: Tytus
lukasz302 pisze:W sportowych motocyklach mogli by wymyślić też jakiś taki czujnik co by ograniczał dzwiganie się tyłu motocykla podczas ostrego hamowania. To by było przydatne do szybkiej jazdy. Podobne urządzenia są w Ducati desmosedici tyle że tam ogranicza dzwiganie przedniego koła przy przyśpieszaniu. fajnie by było jakby cos takiego było bo można by było giąc hamulec ile sie da ale żeby takie cos można było wyłączyc ( stoppie:D)


I dokladnie tak dziala c-abs w hondzie :P Ogranicza do minimum przy gwaltownych hamowaniach unoszenia sie tylu motocykla dla lepszej stabilnosci ;) Ten abs jest tak pomyslany ze wogole tak jakby sie jachlo zwyklym moto bez , tylko i wylacznie w niebezpiecznej/awaryjnej sytuacji wchodzi abs z pomoca, zapobiaga zablokowaniu kol a jednoczesnie caly czas tyl jest na asfalcie a wszystko podobno przebiega bez destabilizacji kierunku jazdy (nie szarpie podobno)

MikeRR kupuj kupuj potestujemy c-abs na zywo :) ;)

Post: 08 września 2008, 19:27
autor: lukasz302
No to rewelacja !!! Jak to tak działa to Honda jest the best. Wcześniej elektroniczny amor skrętu, poduchy w Goldwingu a teraz C-ABS. No pełen podziw.

Post: 09 września 2008, 15:08
autor: marco
Musze przyznac piekne malowanie bez dwoch zdan.a moje moje czekanie na kuno zamienia sie w meczarnie ,jak tak popatrze .