Strona 1 z 1

Przewody w Oplocie HEL. Pomoc w doborze

Post: 11 maja 2010, 22:53
autor: fesk
Witam :) Jestem właśnie na kupnie przewodów w stalowym oplocie
I miałbym prośbę o doradzeniu w wyborze koloru
http://www.bikepics.com/members/fesk/02cbr900/
Generalnie chodzi mi po głowie takie coś
1) Złote przewody i czerwone końcówki
2) Przezroczyte przewody ze złotymi końcówkami.
3) Albo w ogole jakiś kontrast walnąć :D nie jestem zwolennikiem że wszsytko musi pasować :) czasem drobny akcent pewnego koloru daje smaczek.
Tu sa kolory
http://www.przewodywoplocie.pl/index.ph ... wodow.html
tu koncówki
http://www.przewodywoplocie.pl/index.ph ... ewnej.html
Jak ktoś ma cebre w takim kolorze jak jak to prosze o foto :) Bardzo mi to pomoże
Albo sugestie :)
Z góry dzięki
Wiem że to pierdoła ale jak już kupić to coś fajnego :)
pozdro ziomy

Post: 11 maja 2010, 23:03
autor: marcin169
Proponuje ci:
Złota końcówka, żółty przewód.

Ja w najbliższym czasie też założę: złota końcówka, czerwone przewody /czerwona 954/

Post: 11 maja 2010, 23:07
autor: BAX
biołe w kropki bordo :P

Post: 11 maja 2010, 23:08
autor: Wariat79
Jestem tradycjonalistą i może dla tego dałbym żółte przewody i złote końcówki ;)
Pozatym uważam, że kontrast raczej nie jest tu wskazany i będzie tak ni z gruchy ni z pietruchy :P ale to twoje moto i tobie ma się podobać ;)

Post: 11 maja 2010, 23:10
autor: volvosan
tak jak kolega marcin mowi zlote koncówki i żółte przewody bedzie chyba najlepiej , badz ewentualnie ja mialem w żółto granatowo bialej 929 stalowe koncówki i przewody w bezbarwnej oprawie i tez było ok nie razilo w oczy. Kolega mial w czarno szarej r1 żółte przewody i wygladalo to ja na świni siodło , wieś się bawi wiec lepiej nie eksperymentuj i kup najbardziej pasujace bo maja dobze hamowac a nie zucac się w oczy...

Post: 11 maja 2010, 23:12
autor: miazga
A ja ci powiem ze jak juz bedziesz wymienial przewody to wez sciagnij zaciski i porzadnie wyczysc te tloczki ew. mozesz zakupic zestawy naprawcze i powymieniac uszczelki jak juz ciezko chodza.

Post: 11 maja 2010, 23:30
autor: losiak
A ja bym dał inaczej - złote, żółte sie będzie zlewać. Zobaczcie, ze jest czerwony akcent na moto - odblaski na felgach i amorek skrętu. Także może czerwone (lub te ciemnoczerwone)przewody i złote końcówki albo zółte przewody i czerwone końcówki...
Ja w czerwono-czarnej 954 miałem żółte przewody i czerwone końcówki. Zdaje si Tytus tez w swojej 1000rr ma identycznie (można zobaczyć tu http://fireblade.pl/sc57b_przewody_hel.php )

volvosan, ta, najlepiej mieć wszytko szare... będzie sie zlewać z asfaltem. Poza tym kolor nie wpływa na jakość hamowania a może podkreślić urodę motka.

Post: 11 maja 2010, 23:35
autor: prezes
Ja też bym wrzucił złote końcówki i żółte przewody...

Post: 11 maja 2010, 23:40
autor: volvosan
łosiak akurat kolor jest kwestia gustu , a o gustach się nie dyskutuje kazdy wyraził swoją opinie i wiekszość wskazuje na kolory podobne do motocykla , szarą r1 przytoczyłem tutaj jako przykład kompletnego bezguści bo mi np kolor przewodów nie majacy nic wspolnego z jakimś innym elementem moto nie podoba się i tyle niektórzy mają inaczej i wolą robić agro tuning ale to też sprowadza się do kwesti gustu , a jak juz wspomnialem o gustach się nie dyskutuje....

Post: 11 maja 2010, 23:47
autor: losiak
Ta jest - to fakt, o gustach się nie dyskutuje... Jedni lubią mieć szara plamę inni kolorwego sprzęta...i nie mówie tu o kolorze od czapy np niebieski ale coś co będzie współgrało z innym elementem motka. Jak napisałem czerwone elementy juz są. Idąc twoim doborem kolorów motocykl powinien byc jednokolorowy - spoko, jak ci sie tak podoba -nie ma problemu. Osobiście z jednokolorowych podobają mi sie jednolicie czarne i nic wiecej.

Szara R1 - tutaj coś innego niż szary, czarny i srebrny ciężko dopasować. Taki kolor...

podsumowując - dobrze ze wszyscy nie mają takiego samego gustu bo byłoby nudno :)

Post: 12 maja 2010, 06:12
autor: fesk
miazga, Ma racje :D miałem ostanio nie małe problemy z hamplami ... :(
I zabrałem się wczoraj za czyszczenie ich bo tłoczki sa zasyfione ... i lewy hampel hamował inaczej niż prawy, co powodowało drgania na kierze ... itd :)
Ale do rzeczy :)
Piszcie jeszcze :) cieszyłbym się jakby ktoś podparł fotkami argument :)
Pozdro