Strona 1 z 1

Alarm spy 5000m

Post: 15 lutego 2012, 02:47
autor: joOkeeR
Panowie, zastanawiam się nad zamontowaniem alarmu spy 5000m (opisy są ogólno dostępne na necie)

Prezentacja w/w alarmu:

http://www.youtube.com/watch?v=yy8rMbBFf8A

Moje pytania z tym związane:

1. Czy ktoś z was ma taki alarm i czy może wyrazić o nim opinię?
2. Czy alarm, który jakby nie było ingeruje w elektrykę pojazdu, nie będzie powodował niemiłych niespodzianek?
3. Czy jeżeli mam w chwili obecnej założony imobilizer to czy jedno nie wyklucza drugiego?

Post: 15 lutego 2012, 22:47
autor: wiertło
przy dwóch moto miałem alarmy i takie problemy że CENZURA mnie :wnerwiony: wybebeszyłem gówno prędzej bym zainwestował w jakąś blokade na tarcze niż w to możesz gdzieś pojechać i nie odpalisz motoru a jak bedą chcieli zaj........bać to i tak to zrobią z alarmem czy bez

Post: 16 lutego 2012, 10:37
autor: przemek
Ja mam trochę podobny w swoim moto. Pilot wydaje identyczne dźwięki, praktycznie to samo wyświetla, tylko centralka nie ma tylu bajerów, diody, kilku czujników.. jest tylko jeden udarowy, ale ma płynną regulację czułości (jako jedyny na rynku, kiedy kupowałem) i daje radę. To ten:
http://stig.pl/produkty.php?id_produktu=410&id=116#dol
Ale żadnemu alarmowi, nawet tym najdroższym nie powierzyłbym elektryki, bo potrafi się dziać to, o czym napisał wiertło... A bez narzędzi, daleko od domu, wcale nie jest łatwo coś takiego wybebeszyć.. Swój podpiąłem tylko pod +, - i kierunkowskazy. Jakoś wytrzymuje bez tego śmiesznego "odpalania z pilota" (pod remizą wiadomo, takiego lansu już nie zrobi ;) ). Z zasięgu jestem naprawdę bardzo zadowolony, syrenka też głośna.. po prostu spełnia swoje zadania, piszczy i daje mi o tym znać, kiedy ktoś go niepokoi, ale..

wiertło pisze:... jak bedą chcieli zaj........bać to i tak to zrobią z alarmem czy bez


Dokładnie, alarm jedynie trochę wewnętrznie uspokaja, jak się znajdzie prawdziwy amator na motocykl, nic nie pomoże :/

Post: 22 lutego 2012, 13:57
autor: gargamel
1. Zwykły chińczyk. Mówi samo za siebie.
2. Z alarmem wpinasz się bezpośrednio w elektrykę motocykla/samochodu. Jeżeli zepsuje się centralka pojazd stoi. Masz wtenczas dwa wyjścia. Zmostkować(obejść) alarm albo wymienić centralkę. Można również podłączyć alarm nie wpinając do do instalacji( zapinamy tylko zasilanie 12V) ale jaki to ma sens?
3. Centralka alarmowa pracuje równolegle z zabezpieczeniami pojazdu. Immobilizer i system alarmowy będę działać jako dwa autonomiczne zabezpieczenia.