Kompletny zestaw składa sie z:
koncówka wydechu
osłona carbonowa (prawdziwy karbon!)
eliminator sondy lambda (wersja europejska)
zestaw do montażu: podkładki,srubki...
instrukcja montażu
+ mozliwosc dodatopwo zakupi PCV + mapa pod wydech (1399zl)
[youtube]http://www.youtube.com/embed/-1Cv0ZucKoo[/youtube]
opis:
Więcej mocy: + 2 do 6 KM
Mała waga: - 4 kg
Piękne brzmienie
Niesamowity wygląd prosto z motoGP
Przy wywrotce wydech pozostaje nienaruszony
Taylormade stworzył zupełnie wyjątkowy, niepowtarzalny styl dla nowej Hondy Fireblade. Genialnie łączy design prosto z motoGP i sprawdzone rozwiązania techniczne, ten wydech jest idealnym rozwiązaniem zarówno jeżeli chodzi o wygląd i osiągi. To fakt!
Ten ekskluzywny układ wydechowy jest idealnie wykończony, dokładnie to czego szukasz. Twoja CBR1000RR będzie wyglądać smuklej, a do tego jest wiele lżejsza!
Spaliny wychodzą poprzez eleganckie końcówki w stylu GP, które są podołączone do pełnego podwójnego tłumika komory spalania. Oryginalny projekt zwiększa objętość tłumika mając ograniczona przestrzeń, a wynikiem jest fantastyczny dźwięk, który będzie poruszał dusze

Zastanawiasz się, ile dB to piękno produkuje? Cóż, przy 7000 obr / min Fireblade wydaje słodkie 104dB.
Na hamowni można oczekiwać dodatkowych 6 KM na samym dole, do 3 KM w średnim zakresie obrotów i 2 KM na samym końcu. Zawrotna szybkość i reakcja na gaz jest zoptymalizowana poprzez dodatkowy moduł Power Commander z wgraną już odpowiednią mapą zapłonu (zastaw PowerUp Kit) - wystarczy podłączyć i cieszyć się jazdą.
Skorzystaj z okazji i nie bądź jak 95% motocyklistów którzy posiadają te same sportowe wydechy znanych marek: Yoshimura, Akrapovic, LeoVince, Arrow i innych które wyglądają tak samo na wszystkich motocyklach i niczym się nie wyróżniają! , bądź indywidualistą i przesiądź się na TAYLORMADE RACING!
Wszystkie części i wydechy Taylormade są produkowane w USA. Dostarczane są z pełni ilustrowaną instrukcją montażu i wszystkimi niezbędnymi elementami. Po zamontowaniu, jest możliwość powrócenia do stanu oryginalnego przed instalacją, w żaden element motocykla nie trzeba ingerować, po prostu zakładasz i cieszysz się jazdą
wiecej
