It is currently 16 November 2025, 13:14

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

To i ja się pochwalę CD.

Kupiłeś nowy motocykl, przerobiłeś moto ? tu możesz się tym pochwalić :)
User avatar
 
Posts: 283
Joined: 20 July 2010, 07:38
Location: Wyszków
Points: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Year production: 2001

To i ja się pochwalę CD.

Post » 17 September 2010, 15:11

Po ostatniej przygodzie z pieskiem udało mi się rozsądnie zdobyć tarczę używaną ( dzięki koledze sc-xxx ) więc zostało sporo funduszy :) oprócz amorka którym się pochwaliłem teraz doszła do fajerki klateczka od kolegi Max_929 szyta na miarę (ciasna i niewaląca po piszczelach) do klateczki 2 kpl crash padów i pady na tylną oś. Oprócz tego zadobyłem jeszcze ciemną szybkę i helmuta (znaczy się hełm niemiecki ) dla niespodziewanych pasażerów (tylko na odczepnego dla niebieskich). Fotki :
Attachments
DSC02880.JPG
DSC02879.JPG
DSC02878.JPG
DSC02877.JPG
DSC02876.JPG
DSC02873.JPG
DSC02872.JPG

User avatar
 
Posts: 146
Joined: 14 May 2010, 18:25
Location: Gorlice
Motocykl: FireBladeee 1000 RR
Year production: 2004

Post » 17 September 2010, 16:29

osobiście wolę same crashe, ale najważniejsza jest ochrona ;d
spokoo ;d

User avatar
 
Posts: 442
Joined: 22 January 2008, 22:14
Location: Królestwo słoja
Points: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Year production: 2000

Post » 17 September 2010, 19:21

crash to se można w duuuuupe wsadzić na własnym duuupsku sprawdzałem ,jedynie kwestia estetyki

User avatar
 
Posts: 695
Joined: 23 June 2009, 10:54
Location: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Year production: 2014

Post » 17 September 2010, 23:20

mowisz o crashpadach ?? mi uratowaly NIERAZ dekiel :)

User avatar
 
Posts: 283
Joined: 20 July 2010, 07:38
Location: Wyszków
Points: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Year production: 2001

Post » 18 September 2010, 00:01

tu nie ma co gdybać! żeby sam crasch odsunoł dekiel od ziemi musi mieć z 15cm!!! jak to wygląda takie knykcie wystające!? nie wierzę że któreś z ogólnie dostępnych padów są w stanie odsunąć dekiel od ziemi!! połuż moto na asfalcie i zobaczysz!! :)

User avatar
 
Posts: 442
Joined: 22 January 2008, 22:14
Location: Królestwo słoja
Points: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Year production: 2000

Post » 18 September 2010, 00:17

mój przyjął strzała ,skosiło tulejkę z śrubą i urwany dolny karter z wyrwanym deklem

User avatar
 
Posts: 283
Joined: 20 July 2010, 07:38
Location: Wyszków
Points: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Year production: 2001

Post » 18 September 2010, 00:21

i właśnie po to jest klatka :) może nie jest zawsze trendy jazzy i cool ale ratuje du.pe przy ślizgu! a jak mam kiedyś nie daj panie zaliczyć glebę to wolę z klatką niż bez :)

 
Posts: 97
Joined: 22 January 2010, 23:32
Location: Konstanty
Motocykl: sc33
Year production: 1999

Post » 18 September 2010, 08:20

tylko klatka dosc mocno ogranicza przeswit w zakretach jesli dobrze kombinuje. no chyba ze moto bedzie sluzylo do inego typu zabawy.

 
Posts: 216
Joined: 11 January 2009, 14:56
Location: Nysa
Points: 1
Motocykl: Honda CBR1000RR SC77
Year production: 2018
Samochód: Honda Accord 2013

Post » 18 September 2010, 08:31

fajne ale po Winklach zbytnio nie polatasz hihi:
SEZON JUŻ TRWA !!!!

User avatar
 
Posts: 900
Joined: 07 September 2007, 23:16
Location: Rzeszów
Points: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Year production: 2007

Post » 18 September 2010, 08:55

Mi się klatka nawet podoba ale jak dla mnie ta jest zbytnio stunterska i ogranicza prześwit a jeśli nawet nie ogranicza to dziwnie by mi się po zakrętach z tym żelastwem jezdziło. NApewno ochroni więcej niż crshpad ale mi się taka nie widzi. Widziałem bardzo fajną klateczkę niedawno w ZX10R 04 na dwa punkty wysoko mocowany taki pałąk ok15cm sprawiała wrażenie konkretnej a nie przeszkadzała w winklach. A co do hełmu to fajnie może wygląda taki ale nie życzę gleby w takim - sąsiad jezdził w kasku tego typu chopperem i przy całkiem nie groznej glebie załatwił się masakrycznie (nie widzi na jedno oko, uszkodzony mózg i wiele wiele innych jak chodzi o głowe a że był w skórach to reszta ciała niewiele ucierpiała - wypadek był przy 60-80km/h).
Ale Tobie ma się podobać i to najważniejsze - więc zadowolenia ze sprzętu!!!

User avatar
 
Posts: 283
Joined: 20 July 2010, 07:38
Location: Wyszków
Points: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Year production: 2001

Post » 18 September 2010, 08:59

accordaccordacc, IvanBRW, czy wy kiedyś widzieliście dobrze skrojoną klatkę!! pogadajcie z max_929 to wam udowodni że prędzej w pampersa na zakręcie zrobicie niż przytrzecie klatką!! to nie jest typowa szeroka klata do stuntu! tylko cywilny odpowiednik ale ciasno skrojony, ma te same funkcję tylko moto niżej gleby na niej leży i nie osłoni wydechu.

[ Dodano: Sob Wrz 18, 2010 9:03 am ]
marcinSC33, wiem że te kaski to kupa! i nie będę się spierał ! ale wiesz że za kask ciut przyzwoity wydać trzeba 500 (nolan n62) ja kask mam (właśnie n62 :)) a trafia się czasem pasażer (zwykle latam sam) i niebiescy krzywo patrzą na brak kasku a tak mogą się cmoknąć! ten kask to tylko na sztukę.

User avatar
 
Posts: 187
Joined: 02 July 2009, 20:25
Location: Jaworzno/
Motocykl: HONDA 954
Year production: 2002

Post » 18 September 2010, 10:13

czyli tarcza okazała się dobra ?

Next

Return to Mój Fireblade, nasze motocykle, nowe nabytki

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest