Pietrucha8112 pisze:I nic tak nie dodaje uroku kobiecie jak piękna maszyna

Kurde to miało być w tej kolejności co ty napisałeś
[ Dodano: Sob Sty 05, 2013 10:09 am ]Jestem po wymianie świec, filtrów i oleju, i już mam parę pytań, wyrzuciłem cały airbox do wymiany świec, bo od spodu nie było szans cokolwiek zrobić, bynajmniej z moimi narzędziami i wiedzą.
1. Pierwsze to to, że airbox od środka był osmarkany jakby takim tłuszczem i nie wiem czy to od mgiełki paliwowej się zrobiło czy fabrycznie jest wysmarowane, żeby brud się przylepiał?
2. Po zamontowaniu K&N trzeba zakleić te szpary na airboxie? Troszkę wyższy jest ten K&N od standardowych. Pokrywa nie przylega równo tak jak w oryginale.
3. Wlot powietrza do airboxu a właściwie za jego kratownicą na początku jest jakaś klapka i jak później doszedłem to jest do tego jakaś gruszka podciśnieniowa połączona z jakimś elektrozaworem który jak mniemam odpowiada za otwieranie lub zamykanie owej klapki, tylko po co to jest i kiedy się otwiera? Foto gruszki i wlotu:
http://bikepics.com/pictures/2497793/ :
http://bikepics.com/pictures/2497880/
Wszystkie foto z wymian:
http://bikepics.com/members/grzester/07 ... 497584&s=0