Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 22:02

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

SC57B vs GSXR K8

Kupiłeś nowy motocykl, przerobiłeś moto ? tu możesz się tym pochwalić :)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 69
Rejestracja: 26 sierpnia 2011, 03:09
Lokalizacja: z Polski
Pochwały: 1
Motocykl: Yamaha RN19
Rok produkcji: 0

Post » 06 stycznia 2012, 13:00

za to gsxr i zx10 sa brzydkie i masywne :P


ale po tych pękających ramach co tu piszą to słabo z ich masywnością :D[/quote]
Wielu ludzi ma marzenia i ja też należe do nich:)

Awatar użytkownika
 
Posty: 102
Rejestracja: 07 lutego 2009, 16:42
Lokalizacja: Paryz
Pochwały: 1
Motocykl: RN19
Rok produkcji: 0

Post » 06 stycznia 2012, 18:04

pekajace ramy w gsxr , branie oleju przez sc59 czy tez np slaby drugi bieg w rn12 sa nieraz tylko mitami ktore przewijaja sie przez setki for :ooo: gdzie przewaznie zaczyna sie to od akcji serwisowej oglaszonej przez jakiegos koncesjonera np wymiana jakiegos elemetu sprzegla czyli slabe sprzeglo gdzie w rzeczywistosci dotyczy to 500 sprzetow :|
czesto mam wrazenie czetajac posty ze zostaly skopiowane z innych stron
Jimi

Awatar użytkownika
 
Posty: 313
Rejestracja: 29 grudnia 2009, 23:02
Lokalizacja: KCH
Pochwały: 1
Motocykl: gixx k7
Rok produkcji: 0

Post » 06 stycznia 2012, 19:15

Co do porownania sc57b vs k7 k8 to Gix mocniejszy i bardziej agresywnie oddaje moc. MA tez lepsze wyposazenie: antyhopping wyswietlacz biegów, shift light, regulowane sety, zmienne mapy zaplonu. Za 150zl mozna sobie wgrac mape pod wydech/filtr, zrobic tre - wtedy to juz chyba tylko s1000rr bedzie szybsze;) Mi sie swietnie jezdzi na k7 ma bdb pozycje jak na sporta, nic sie nie dzieje - tylko leje paliwo i zmieniam plyny. Natomiast w porównaniu do hondy gix w zakrecie troszke jakby bardziej ociezaly - ale roznica subtelna moim zdaniem.
piotr dzimira, zgadzam sie z powyzszym tekstem w 100%

Awatar użytkownika
 
Posty: 1899
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 06 stycznia 2012, 19:30

miazga pisze:shift light
tez jest w sc57b ;)

moje plusy fajera w porownaniu do gixa to: elektroniczny amor skretu, lepszy w zakretach, wydech pod zadupkiem (a nie dwie lufy po obu stronach), mniejsza waga, lepszy wyglad, mniej pali :) Co do mocy to na papierze jest duzo wiecej ale w testach i realu to jest mala roznica w osiagach... ogolnie miedzy kazdym tysiacem jest naprawde mala roznica w mocy niz na papierze wiec dla zwyklego "smiertelnika" praktycznie niewyczowalne :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 102
Rejestracja: 07 lutego 2009, 16:42
Lokalizacja: Paryz
Pochwały: 1
Motocykl: RN19
Rok produkcji: 0

Post » 06 stycznia 2012, 19:52

Tytus, jesli chodzi o amor skretu to jak ci nie pasuje w suzuki to wymieniasz i masz wtedy jaki chcesz :ooo: a w hondzie co zrobisz wgrasz mu nowy program waga podobna wydech i wyglad kwestia gustu jesli chodzi o spalanie no to disel to nie jest wiec zapomnij o oszczednosciach :( co do mocy to bawiac sie w mistrza prostej :mrgreen: sprawdzalem z kumplem na sc57b i powiem wam ze od zera do odociecia na piatym zostala honda dosyc z tylu :/ ale co to za test ;)
Jimi

 
Posty: 46
Rejestracja: 07 kwietnia 2009, 10:07
Lokalizacja: Krosno Od
Motocykl: Honda CBR 1000RR HRC
Rok produkcji: 0

Post » 06 stycznia 2012, 19:58

piotr dzimira, "od zera do odociecia na piatym zostala honda dosyc z tylu" ruszależ z 5 biegu?
a odnośnie pękania ram w gsx-r...patrz na foto.... na moich oczach uderzył prosto w inne moto i lagi nietknięte a rama pękła z dwóch stron
Załączniki
Zdjęcie0025.jpg

Awatar użytkownika
 
Posty: 102
Rejestracja: 07 lutego 2009, 16:42
Lokalizacja: Paryz
Pochwały: 1
Motocykl: RN19
Rok produkcji: 0

Post » 06 stycznia 2012, 20:08

probowalismy porownywac sprzety no torze na mecie takie same wyniki kawasaki tez dawalo rade :okulary2: wiec odpowiedz znaja wszyscy bo kazdy ma swoja :mrgreen: :mrgreen:

[ Dodano: Pią Sty 06, 2012 7:12 pm ]
misiu129, nie zrozumiales o co chodzilo ??? ze cytujez

[ Dodano: Pią Sty 06, 2012 7:17 pm ]
misiu129, fajne foto :ooo: podejrzewam ze te pekajace ramy to specjalna polityka suzuki na rynek polskich kowali :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: przynajmniej nikt na suzuki nie bedzie jezdzil z krzywa rama bo sie nie skrzywi tylko peknie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Załączniki
DSC08275.JPG
Tor circuit carole pod Paryzem
DSC08288.JPG
Jimi

 
Posty: 46
Rejestracja: 07 kwietnia 2009, 10:07
Lokalizacja: Krosno Od
Motocykl: Honda CBR 1000RR HRC
Rok produkcji: 0

Post » 06 stycznia 2012, 20:18

piotr dzimira, to było w formie żartu....ale ok.... wspomniałeś że między innymi pekajace ramy w gsx-r to mity.... ja widziałem osobiście że nie i dlatego wrzuciłem foto. moto było świeżutkie bo zdjecie z poczatku sezonu 2009 wie nie ma mowy o zmeczeniu materiału

Awatar użytkownika
 
Posty: 313
Rejestracja: 29 grudnia 2009, 23:02
Lokalizacja: KCH
Pochwały: 1
Motocykl: gixx k7
Rok produkcji: 0

Post » 06 stycznia 2012, 22:18

Tytus, chodzilo mi o taki z prawdziwego zdarzenia:D W gsxr tez jest amor sterowany elektronicznie i nie zdarzylo mi sie jeszcze zlapac shimmy, wiec daje rade. Co do wydechów to ja mam usuniety katalizator i wydech mam na jedna strone carbonowy, co dalo znaczna oszczednosc wagi + polepszenie osiągów i aspekt wizualny w postaci marchew przy odejmowaniu gazu:) Jak porównywalem osiągi to sc57b byla wyraznie slabsza a mialem wtedy jeszcze full serie u siebie, poprostu jak to honda rownomiernie zeby nie powiedziec nudno oddaje moc. Spotkalem na hamowni u Ratki dwoch chlopaków jeden na sc57a drugi na sc57b (chyba nawet z forum - pozdrawiam). Temu drugiemu wyszlo bodajze 167 koni - u mnie 184 (full seria). Wiec roznica naprawde spora i odczuwalna.

Awatar użytkownika
 
Posty: 150
Rejestracja: 09 sierpnia 2008, 21:58
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Honda Crosstourer
Rok produkcji: 0

Post » 07 stycznia 2012, 07:46

miazga pisze:Spotkalem na hamowni u Ratki dwoch chlopaków jeden na sc57a drugi na sc57b . Temu drugiemu wyszlo bodajze 167 koni - u mnie 184 (full seria). Wiec roznica naprawde spora i odczuwalna.


gdyby chodziło tylko o moc to GSX-R 1300 byłoby najlepsze.....a tak wogóle to ciekawy wątek, który w ostatnich postach przybrał formę : "jak przekonać kolesi na forum fireblade'a o wyższości GSXR'a " :clap: ......chyba niewykonalne.....

sam lubię bardzo swój motocykl i postrzegam go inaczej niż tylko przez pryzmat suchych liczb z hamowni. Jest dla mnie czymś więcej niż tylko pojazdem mechanicznym, składającym się z określonej ilości metalowych i plastikowych elementów. Nie przesadzam i nie twierdzę, że ma duszę ale są koledzy, którzy tak moga go postrzegać.
Dostarcza mi ogromnie dużo frajdy, jest niezawodny, w mojej opinii (i nie tylko) ładny. Nie zamienięgo na innego superbike'a. Jeśli podobnie traktujesz swoją maszynę to gratulacje i niech tak zostanie :dance:
Co innego porównywać wrażenia z jazdy jednym i drugim sprzętem, a co innego upierać się, że fireblade jest cienki (bo ma mniej koników) i nudny ze względu na sposób oddawania mocy.
Umówmy się, że przedstawione tu opinie są sybiektywne i przedstawiają jedynie osobiste wrażenia osoby która je prezentuje. Z drugiej strony obiektywne dane o większej mocy silnika jednego sprzęta nie przekładają się na wynik na torze, bo wiele znaczą również umiejętności biker'a, prowadzenie maszyny, sposób oddawania mocy, założone opony itd.

peace Panowie

Awatar użytkownika
 
Posty: 258
Rejestracja: 07 grudnia 2010, 11:23
Lokalizacja: Mława, Sz
Motocykl: było SC 57 B jest GIX 1000
Rok produkcji: 2008

Post » 07 stycznia 2012, 10:29

tamat nabrał rozmachu i chyba tak naprawde nie uzyskasz odpowiedzi co lepsze bo są osoby co jeżdżą na cbr i gixaxh więc kązdy będzie pisał o sowoch odczuciach i sposobie jazdy,jeśłi ty sam nie podejmniejsz dycezji co chcesz kupic to nikt za ciebie tego nie zrobi nawet piszac różne opinie na tematy tych dwóch motocykli.jesli podoba ci się ten gix to jedz i go kupij a nie robisz ankiete który lepszy,koledzy już zauważyli że gix jest jednak mocniejszy ale czy tylko to się liczy?dla mnie nie i dlatego kupilem SC57B,oczywiście mogłem kupic k5 i CENZURA... jak głupi bo sam rok temu szukałem ale chciałem równierz motocykl któy mi się będzie podobał , to jest moto dla mnie i ma mi się podobac a nie po to kupywac żeby byc zawsze pierwsz jak z kimś jeżdzisz?zresztą na polskich drogach to i nie na 600 moża objechac tych co maja litry wszystko żależy od umiejętności?

Awatar użytkownika
 
Posty: 716
Rejestracja: 23 lutego 2010, 18:47
Lokalizacja: Wrocław-W
Pochwały: 12
Motocykl: zawsze HONDA !
Rok produkcji: 0

Post » 07 stycznia 2012, 11:42

JacekJ pisze:
miazga pisze:Spotkalem na hamowni u Ratki dwoch chlopaków jeden na sc57a drugi na sc57b . Temu drugiemu wyszlo bodajze 167 koni - u mnie 184 (full seria). Wiec roznica naprawde spora i odczuwalna.


gdyby chodziło tylko o moc to GSX-R 1300 byłoby najlepsze.....a tak wogóle to ciekawy wątek, który w ostatnich postach przybrał formę : "jak przekonać kolesi na forum fireblade'a o wyższości GSXR'a " :clap: ......chyba niewykonalne.....

sam lubię bardzo swój motocykl i postrzegam go inaczej niż tylko przez pryzmat suchych liczb z hamowni. Jest dla mnie czymś więcej niż tylko pojazdem mechanicznym, składającym się z określonej ilości metalowych i plastikowych elementów. Nie przesadzam i nie twierdzę, że ma duszę ale są koledzy, którzy tak moga go postrzegać.
Dostarcza mi ogromnie dużo frajdy, jest niezawodny, w mojej opinii (i nie tylko) ładny. Nie zamienięgo na innego superbike'a. Jeśli podobnie traktujesz swoją maszynę to gratulacje i niech tak zostanie :dance:
Co innego porównywać wrażenia z jazdy jednym i drugim sprzętem, a co innego upierać się, że fireblade jest cienki (bo ma mniej koników) i nudny ze względu na sposób oddawania mocy.
Umówmy się, że przedstawione tu opinie są sybiektywne i przedstawiają jedynie osobiste wrażenia osoby która je prezentuje. Z drugiej strony obiektywne dane o większej mocy silnika jednego sprzęta nie przekładają się na wynik na torze, bo wiele znaczą również umiejętności biker'a, prowadzenie maszyny, sposób oddawania mocy, założone opony itd.

peace Panowie


To to to napisane wyżej jest bardzo mądre a w szczególności "..sam lubię bardzo swój motocykl i postrzegam go inaczej niż tylko przez pryzmat suchych liczb z hamowni..."

Amen!

PoprzedniaNastępna

Wróć do Mój Fireblade, nasze motocykle, nowe nabytki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości