Udało mi się, że tak powiem wyprowadzić ją na ludzi ale do idealnego wyglądu tak jak bym chciał jeszcze trochę jej brakuje, technicznie jest perfekt. Miałem to szczęście, że mimo wyglądu ogólnego to co jest najważniejsze w moto jest takie jak być powinno, silnik w stanie perfekcyjnym podobno chodzi jak nowy sam Cziken powiedział, że to jeden z najładniej pracujących silników w 954 jakie widział
reszta to tylko trochę kasy, kilka okazji na ebay no i mnóstwo włożonej pracy i serca w motocykl. Mogę się przyznać że dałem za nią połowę ceny rynkowej a mam ją 3 lata i odpukać nigdy nie sprawiła mi najmniejszego problemu. W 100% popieram Klariego bo ta ciężka praca będzie wynagrodzona z nawiązką. To że ktoś płaci za motocykl drożej nie znaczy że kupuje igłę takie jest moje zdanie nie jeden kupił moto po konkretnym dzwonie lub innych przygodach ale o tym nie wie i myśli że ma nówkę bo zapłacił więcej. Czasami płaci się więcej bo części kosztują a rozbitka poskładać trzeba no i handlarz musi zarobić.

















No teraz to jest lalunia