Strona 1 z 2

Może i nie Honda ale też dobra kosa :)

Post: 26 grudnia 2012, 00:35
autor: ZłotyFireBlade
Siema!
Pokaże co przyniosła do mnie gwiazdka :) co prawda to nie Fajer,ale taki mi sie zawsze marzył w głowie :) co wy na to :

Obrazek

Post: 26 grudnia 2012, 02:41
autor: Skucior
Zajebisty, teraz tylko czekać na sezon :) Dobry prezent sobie sprawiłeś, ja dostałem tylko gorączkę w pakiecie z kaszlem w te święta :wnerwiony:

Post: 26 grudnia 2012, 02:45
autor: Kubcyś
Zajebisty sprzęt i do tego w najładniejszym malowaniu moim zdaniem.

Miałem okazje latać na K7... okrutna petarda z tego motocykla :]

Dla pełnego funu z jazdy polecam zamontowanie TRE i wywalenie pierwszych przepustnic (o ile nie jest to już zrobione) - dzięki temu robi się jeszcze bardziej dziko :D

Post: 26 grudnia 2012, 03:21
autor: ZłotyFireBlade
Wrzucony jest komin IXIL i wyrzucony katalizator moc na kole hamowni bez doładowania srad 185 km :)

Post: 26 grudnia 2012, 10:48
autor: AkumIZocha
Az Tyle Ci pokazało na Hamowni?;) Bardzo ładny sprzęcior.

Post: 26 grudnia 2012, 11:00
autor: ZłotyFireBlade
mam cały wykresik :)

Post: 26 grudnia 2012, 11:01
autor: AkumIZocha
To jest sporo ponad 200 koni na silniku ;) Bardzo Bardzo ładnie :) Ja wiosną Hackuje swoje ECU i tez bede hamował, ciekawe ile wypluje :). Co tam za zmiany masz wprowadzone?

[ Dodano: Sro Gru 26, 2012 10:05 am ]
Kubcyś pisze:Zajebisty sprzęt i do tego w najładniejszym malowaniu moim zdaniem.

Miałem okazje latać na K7... okrutna petarda z tego motocykla :]

Dla pełnego funu z jazdy polecam zamontowanie TRE i wywalenie pierwszych przepustnic (o ile nie jest to już zrobione) - dzięki temu robi się jeszcze bardziej dziko :D

Z tymi przepustnicami STVA nie jest tak do końca, nie powinno się ich wyrzucać bo silnik duzo traci, dół/ mid na korzyść góry, ale sama praca silnika jest juz inna, mniej równa. Co najwyzej zmienić mapy pracy STVA

Post: 26 grudnia 2012, 17:31
autor: Kubcyś
Z tego co ja zauważyłem to po wywaleniu przepustnic stracił trochę u dołu ale reakcja na gaz w średnim, a już szczególnie wysokim zakresie obrotów stała się dużo szybsza i brutalniejsza. Na torze zabieg ten jest bezsensowny bo tylko utrudnia jazdę ale na ulice, do zabawy moim zdaniem dobra rzecz.

Post: 27 grudnia 2012, 11:56
autor: remek 2o
ZłotyFireBlade pisze:Wrzucony jest komin IXIL i wyrzucony katalizator moc na kole hamowni bez doładowania srad 185 km :)

nie chce mi sie wierzyc zeby bez niczego pokazal 185 kucy na kole...noo chyba, ze ma cos nadlubane o czym nie wiesz, chyba ze hamownia jakas lipna
ale kon spoko, dobry wybor, szerokosci jak bedziesz na rozpoczeciu tegorocznym i zobacze zoltka to podbije na bajere, pozdro

Post: 27 grudnia 2012, 12:37
autor: heko55
remek 2o pisze:nie chce mi sie wierzyc zeby bez niczego pokazal
dokładnie bo większość hamowni pokazuje moc na wale tak dla poprawienia humoru właściciela
ale sprzęt zajebis.. :P

Post: 27 grudnia 2012, 17:18
autor: slamann
:D sprzęt pierwsza klasa to powiem krótko Złoty :diabel: na moim pyrtku mogę tylko końcówkę Twojego wydechu oglądać haha :P

Post: 27 grudnia 2012, 21:43
autor: malinex
Piekny ten pojazd malowanie kozak heh. Co roku nowy nabytek jak ty to robisz he he gratulacje.