Strona 1 z 3

Nowy nabytek CBR 929 :)

Post: 27 kwietnia 2013, 18:49
autor: xxxCBR_929xxx
Witam wszystkich forumowiczów:)
Jestem tu nowy i tydzień temu kupiłem moto a mianowicie cbr 929. Wczesniej jeździłem 2 sezony banditem 600n ale sie znudził no i trzeba było zmienić na coś mocniejszego. Oglądałem dwie 954 i jedną 929 ale nie w oryginalnym malowaniu, plastiki klejone albo jakieś kombinowane.

Co do tej to myśle ze warta swojej ceny, dałem za nią 10.800zl. Ma stalowy oplot z przodu, crash pady, akcesoryjne manetki, krótkie klamki, nowa opona tył, nowy akumulator.
Podobno musze wymienic świece a tak to w pełni przygotowana do sezonu. Musze jeszcze wymienic przednią zębatke na 15(naped jest w dobrym stanie wiec nic sie nie stanie jak wymienie samą zębatke) oryginalne zebatki mam 16/42 i biegi są za długie jak dla mnie.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Post: 27 kwietnia 2013, 19:56
autor: cbrstreet
xxxCBR_929xxx Ładna maszyna niech służy jak najdłużej :brawo:
zapro do przywitalni http://forum.fireblade.pl/topics2/przyw ... htm#107312

Post: 27 kwietnia 2013, 20:21
autor: luis954
ładna niech służy.
Zastanów się nad tą zębatką ja zmieniłem w 954 ale szybko wróciłem do orginału.na koło szła jak głupia ale szybko się biegi kończyły.może lepiej dołożyć 2 z tyłu.

Post: 27 kwietnia 2013, 23:19
autor: maciekx
super, widać że ciąglę są perełki zachowane praktycznie w oryginale, a to z dnia na dzień będzie coraz trudniej bo jakby nie było moto juz 13lat !!

Post: 28 kwietnia 2013, 09:44
autor: xxxCBR_929xxx
Dzięki:) No tak jest w oryginale co prawda ma jakies tam rysy i lewa owiewka byla klejona ale i tak wole w takim stanie niz malowaną. Ale teraz jak dla mnie biegi są baardzo długie, po wioskach jak jezdze to uzywam 2,3 i 4. Mysle ze jak zmienie o ten jeden ząbek z przodu to bedzie optymalnie.

Jak mowicie moge kupic zebatke na allegro za jakies 50zl czy to moze byc jakas podróba?

Post: 28 kwietnia 2013, 09:46
autor: cbrstreet
masz upatrzoną podaj markę zębatki :) albo linka allegro

Post: 28 kwietnia 2013, 09:58
autor: cziken929
wrzuć 15 na front i będzie malinowo ! + 2 na tył jest opcją po primo droższą , po drugie"primo" może być łańcuszek za krótki a po trzecie"primo" to prawie jeden ujj co - 1 na przodzie.

wiem bo jeździłem

Post: 28 kwietnia 2013, 10:08
autor: xxxCBR_929xxx
No to jak tak mowisz cziken929 to tak zrobie napewno:)

Link do aukcji:
http://allegro.pl/zebatka-przednia-cbr- ... 47530.html

Jeszcze pytanie, wiecie jak sprawdzic jaki mam łańcuch? Bo z tego co wiem to są 520, 525 i 530, wiem ze roznią sie gruboscią i pewnie czymś innym jeszcze ale jak to sprawdzic?
Wydaje mi sie ze mam 530 bo jest kawałek łancucha ale moge sie mylic.

Post: 28 kwietnia 2013, 10:20
autor: cbrstreet
na łańcuchu jest wygrawerowane wyczyść go dobrze i wszystko będziesz wiedział :one:

a co do zębatki dobra marka standard :D

przykład

Post: 28 kwietnia 2013, 13:42
autor: xxxCBR_929xxx
OK dzięki, sprawdze.
Nie chce standardu ;)

Post: 28 kwietnia 2013, 14:47
autor: cbrstreet
musi być każdy łańcuch ma wygrawerowane :diabel: pozdro

Post: 28 kwietnia 2013, 17:39
autor: xxxCBR_929xxx
Dwa pytania:

1. Mieliście tak kiedyś ze jadąc predkosciomierz pokazuje normalnie ile jade a nagle zero i tak kilka razy. Teraz jest wszystko ok. Wiecie może dlaczego?

2. Da się zmienic zebym przebieg mial w kilometrach a nie milach?