Strona 1 z 1

Blazej's 1000RR 04

Post: 27 marca 2014, 14:24
autor: blazej33
Wstawiam swojego sprzęta, który jest w moich rękach od 2008 r.
SC57A rok 2004. Może ktoś będzie chciał coś z tej listy wrzucić do siebie, a nie wie czy warto, pytać śmiało :!:

Obrazek
• Wydech LeoVince SBK EvoII
• Katalizator usunięty
• Flapper mod
• PAIR mod
• Filtry powietrza K&N
• Przednia zębatka -1
• Tylna zębatka Supersprox +1
• Xenon mijania i drogowe biały 4300K
• Tylna lampa diodowa, zespolona z kierunkami
• Bazzaz QS ZFI TC
• QuickShifter
• kontrola trakcji
• kontrola map paliwa
• Bazzaz Autotune
• Wyświetlacz biegów Gipro DS
• Krótki rollgaz Domino XM2
• Manetki Domino
• Tylny błotnik i osłona łańcucha carbon
• Przednie zawieszenie sprężyny liniowe wzmocnione HyperPro
• Przewody hamulcowe przód i tył oplot Hell
• Korekta wskazań licznika SpeedoHealer
• Szyba ZeroGravity
• Okleina baku StompGrip
• Sety PPtuning
• Crash pady Zipser
• Tylne rolki Womet-tech
• Opony D212

Post: 27 marca 2014, 17:04
autor: excat
Witaj,

ta kontrola trakcji na jakiej zasadzie działa???
No i jakie wrażenia???

Post: 27 marca 2014, 17:40
autor: arek
Kolega ma podobny moduł. On odczytuje obroty silnika, otwarcie przepustnicy i aktualny bieg i jakoś to sobie przelicza. Ale z tego co mówił, to szału nie ma...a Ty zadowolony z tego jestes? Pomógł Tobie ten system kiedyś? Albo przeszkodził?

Post: 27 marca 2014, 19:44
autor: Skucior
Dopasiona że chyba już bardziej się nie da :) Piękna jest, gratuluję sprzętu :) Pozdrawiam

Post: 27 marca 2014, 22:23
autor: robertold
Pw masz ode mnie, czekam na odpowiedź ;)

Post: 28 marca 2014, 11:58
autor: blazej33
Co do TC to nie mam pojęcia jak może przeszkodzić ....
Co do pomocy TC to oczywiście cały patent w tym jak go zaprogramować. W przypadku jazdy po ulicy TC robi dobrą robotę na deszczu i jak rano jest zimno.
Na torze parę razy mnie przed highsid-em uratował i zużycie opon znacznie mniejsze. Za tą cenę (jak na TC bardzo niska) u mnie się sprawdza :D
Podstawowy system TC MagnetiMarelli kosztuje około 100 tyś EUR :P

Post: 29 marca 2014, 16:06
autor: marcinkus
Masz jakiś fajny opis na Pair Mod'a???Co on tak właściwie daje???

Post: 29 marca 2014, 22:12
autor: blazej33
PAIR i Flapper mod:

The PAIR mod has _zero_ affect on the engine as it happens after combustion. It only affects the measured O2 level at the muffler for testing.
If you plan to tune the engine based on air/fuel ratio then you _must_ disable the PAIR system to get accurate undiluted O2 measurment from the muffler.
(ja mam zmieniony AFR)
The flapper also has little if any effect. Under normal use it's closed until 8000rpm so the engine will be _exactly_ the same above that.
Below 8000rpm I doubt the engine breathes enough for the flapper to have any measurable effect on performance. Having the flapper in place though does reduce induction noise through the airbox.