Dzisiaj jest 21 maja 2024, 23:26

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

sc33

Kupiłeś nowy motocykl, przerobiłeś moto ? tu możesz się tym pochwalić :)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 660
Rejestracja: 13 sierpnia 2013, 11:00
Lokalizacja: Tarnów
Pochwały: 20
Motocykl: CBR1100XX
Rok produkcji: 2001

Re: sc33

Post » 03 lutego 2015, 17:34

Czyli kupiłeś u " Małka " ;)

Swoją drogą on jest dobrym testerem kombinezonów :mrgreen:

 
Posty: 58
Rejestracja: 14 grudnia 2013, 16:01
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Motocykl: CBR 1000 RR
Rok produkcji: 2006

Re: sc33

Post » 04 lutego 2015, 09:33

Tak właśnie u Małka. Miałem wżucić jakieś moje prace a w poniedziałek lakierowałem Kawasaaki Vulkan 1500 kolegi i to pokaże ale nie widać efektu bo już ciemno było. Zrobie fotki jak słońce wyjdzie. I na zdjęciu poniżej Niebieska MZ Trophy w moim wykonaniu też kolegi od Vulkana.
Załączniki
10362534_604595563005210_869454222873775606_n.jpg
10359385_604595639671869_1259471127505123006_n.jpg
yuiytuyu.JPG

 
Posty: 58
Rejestracja: 14 grudnia 2013, 16:01
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Motocykl: CBR 1000 RR
Rok produkcji: 2006

Re: sc33

Post » 06 lutego 2015, 21:53

Fajer już złożony:-) Jeszcze tylko świece, czyszczenie i synchro gaźników i olej z filtrem. :dance: :jupi:
Załączniki
20150206_182434.jpg
20150206_182417.jpg
20150206_182446.jpg

 
Posty: 660
Rejestracja: 13 sierpnia 2013, 11:00
Lokalizacja: Tarnów
Pochwały: 20
Motocykl: CBR1100XX
Rok produkcji: 2001

Re: sc33

Post » 07 lutego 2015, 08:12

Co do tropika mi ososbiście nie leży lepiej prezentuje się w Czarnym z resztą w takim kolorze zpapamiętalme go z najmłodszych lat .

A fajer nie potrzebnie składałeś skoro jeszcze świece :P .

 
Posty: 58
Rejestracja: 14 grudnia 2013, 16:01
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Motocykl: CBR 1000 RR
Rok produkcji: 2006

Re: sc33

Post » 16 lutego 2015, 21:06

Tak jak pisałem wcześniej w sobotę wyczyściłem gaźniki i to co zobaczyłem w nich i w kraniku to był horror. Kranik tak był zawalony że nic z niego już nie dało się zrobić i kupiłem nowy. gaźniki wyczyściłem i został mi jeden problem i może doradzicie jak go rozwiązać a mianowicie nie wiem czym wymyć zbiornik w środku bo jest w nim coś przypominające g...o a nawet nitro się tego nie łapie. Myślałem jeszcze zalać go Dimmerem i nie wiem czy to dobry pomysł. Takie coś było też w kraniku załadowane na twardo i po kilku próbach wydłubania kranik trzeba było wyrzucić. Rurka mosiężna ta w kraniku była też zapchana. Co to może być i od czego ta je...a substancja? Teraz przed gaźnikami zamontowałem dobry filtr i nowe węże do gaźników.
Załączniki
DSC_0104.jpg
DSC_0106.jpg
DSC_0107.jpg
DSC_0108.jpg

 
Posty: 660
Rejestracja: 13 sierpnia 2013, 11:00
Lokalizacja: Tarnów
Pochwały: 20
Motocykl: CBR1100XX
Rok produkcji: 2001

Re: sc33

Post » 17 lutego 2015, 22:11

Spotkałem się z podobnym przypadkiem w w bandicie .

Z czego się wytrąca nie wiem ale wiem czym usunac .
Spróbuj trochę to wydłubać rozkruszyć itp .
Później możesz dimmerem albo po prsotu podgrzać ocet i dać troche kreta do rur i taka mieszanką zalać .
Zatkać otwro po kraniku i wlew paliwa i mieszać wstrząsać .
Powinno rozpuścić .
Ja się bawiłem dwa dni i 8 płukać .

 
Posty: 64
Rejestracja: 08 stycznia 2015, 20:59
Motocykl: frankenstein
Rok produkcji: 0

Re: sc33

Post » 17 lutego 2015, 23:07

wrzucić jeszcze garść podkładek i nakrętek i mieszać ile bozia dała sił w rękach.

 
Posty: 9
Rejestracja: 14 lipca 2014, 19:58
Motocykl: fireblade
Rok produkcji: 0

Re: sc33

Post » 17 lutego 2015, 23:53

syf z benzyny która odparowała- czyt ruskiej

 

Re: sc33

Post » 18 lutego 2015, 02:33

AdamSsS pisze:Spotkałem się z podobnym przypadkiem w w bandicie .

Z czego się wytrąca nie wiem ale wiem czym usunac .
Spróbuj trochę to wydłubać rozkruszyć itp .
Później możesz dimmerem albo po prsotu podgrzać ocet i dać troche kreta do rur i taka mieszanką zalać .
Zatkać otwro po kraniku i wlew paliwa i mieszać wstrząsać .
Powinno rozpuścić .
Ja się bawiłem dwa dni i 8 płukać .


Nigdy w życiu...działanie kret/silna zasada osłabi/zneutralizuje słaby kwas jakim jest ocet i gó...no z roboty.

Proponuję użyć preparatu do mycia silników/silnie zasadowy, dać mu chwilę do działania, później wypłukać wodą a potem dopiero octem aby zneutralizować ewentualne resztki preparatu, jeszcze raz woda/na końcowe płukanie i zaraz wysuszyć zbiornik a później zalać paliwem, tak aby nie był pusty.

Zakładam że ten zbiornik jest stalowy...

 
Posty: 58
Rejestracja: 14 grudnia 2013, 16:01
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Motocykl: CBR 1000 RR
Rok produkcji: 2006

Re: sc33

Post » 18 lutego 2015, 08:33

Dzięki za podpowiedzi ale wczoraj już wyczyściłem. Pomógł Dimmer bo to gu...o nie było jeszcze zaschnięte tylko taki tłuste i miękkie. Dwa płukania dimmerem i poszło pięknie, potem Ludwikiem do naczyń kilka razy i z 10 razy wodą gorącą żeby piane po ludwiku wygonić. Na końcu opalarka w dziurę i suszenie do ostatniej kropli na końcu przepłukałem dwa razy benzybną żeby ewentualnie nie było żadnego osadu po płynach.

 
Posty: 58
Rejestracja: 14 grudnia 2013, 16:01
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Motocykl: CBR 1000 RR
Rok produkcji: 2006

Re: sc33

Post » 20 lutego 2015, 20:57

Złożyliśmy dziś z kolegą Vulcana ale nie miałem ze sobą dobrego aparatu. Następne zdjęcie zrobię jak już będzie ubrany.
Załączniki
DSC_0109.jpg
DSC_0110.jpg

Poprzednia

Wróć do Mój Fireblade, nasze motocykle, nowe nabytki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość