Strona 1 z 4

..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen

Post: 22 marca 2015, 17:50
autor: Ziutek
Witajcie Panowie,

no i ja się doczekałem nowego moto, jestem bardzo zadowolony z wyboru. Naprawdę sprzęt robi na mnie ogromne wrażenie, na żywo jest prześliczny, a jak jedzie... to może opinie na później - na razie napiszę, że jest bardzo, ale to bardzo przyzwoicie. Już wiem dlaczego gość po moim pytaniu odnośnie przesiadki z 929 na dychę po prostu się uśmiechnął i powiedział, że zbytnio nie ma czego porównywać. Pogoda nie pozwoliła jeszcze, żeby coś mocniej polatać, także dokładniejszą opinię zostawię na później. Odnośnie motocykla:

Kawasaki ZX10R 2006r. II gen - wg mnie w naprawdę przyzwoitym stanie, co do dodatków na motocyklu to:

- wydech IXIL Carbon
- xenon
- stalowy oplot przód
- zielona szybka z garbem(do zamontowania)
- rolki pod wahaczem
- wkładka K&N (teraz założony normalny filtr)

Plany na najbliższe dni...:

- olej, filtry, płyny
- założyć szybkę z garbem
- krótkie klamki - zaj.ebi.ście się przyzwyczaiłem do Nich, nie mogłem sobie teraz poradzić z jazdą na tych wielkich krowach :D
- crash pady
- napasanie du.py urzędnikom ze Skarbówki / przerejestrowanie moto

Fotosy z podroży:

ObrazekObrazekObrazek

A tutaj w nowym miejscu zamieszkania:

ObrazekObrazek
ObrazekObrazek

PS. Z tego miejsca chciałbym podziękować forumowiczowi, który bardzo się przyczynił do tego, że zakupiłem dokładnie ten egzemplarz. Jak to przeczyta to będzie doskonale wiedział, że w tym momencie mówię właśnie o Nim. Jeszcze raz wielkie dzięki.

Oby sezon był bezpieczny i bezawaryjny ! :)

Re: ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen

Post: 22 marca 2015, 18:37
autor: Laki
Boczny tlumiczek i kawa od razu pieknie wyglada! Z tymi pod zadupkiem moto wyglada z tylu lekko srednio. Graty!

Re: ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen

Post: 22 marca 2015, 19:03
autor: luis954
gratuluje wyboru. :brawo: będzie banan na twarzy. :D

Re: ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen

Post: 22 marca 2015, 19:56
autor: Juras
Gratulacje. Oby się dobrze sprawowała.

Re: ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen

Post: 22 marca 2015, 20:45
autor: Ziutek
Mam taką nadzieję ;)

Co do wyglądu, zadupek czy z boku, to powiem Wam, że czym dłużej się patrzę na ten z boku to mi się bardziej podoba, tym bardziej, że naprawdę fajnie gada :)

Pod zadupkiem to tylko jakieś carbonowe yoshi albo akrapy, a to nie są tanie rzeczy, wolę inaczej zainwestować tą kasę.

Tapnięte z Note 3 przy użyciu palców :)

Re: ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen

Post: 22 marca 2015, 21:12
autor: bodzenty
mialem dwa sezony taki sprzet , dobry wybor :)

Re: ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen

Post: 22 marca 2015, 22:48
autor: wiertło
no piękna :clap: Gratulacje!!!! :mrgreen:

Re: ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen

Post: 22 marca 2015, 23:31
autor: roksc33
:D:D:D:D

Re: ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen

Post: 22 marca 2015, 23:58
autor: maciekx
Gratulacje jeszcze raz, moim zdaniem ten tlumik wyglada super tym bardziej ze jest kozacki naprawde, wygląd kwestia gustu, ale bankowo bedziesz zadowolony z tego sprzęta a co do mocy to jak pisales poprzednik sie usmiechnal odnosnie 929 :) bo wiem po sobie hehe nie ma co porównywać, a ta Twoja kawa to ile ma kucy bo nawet nie wiem :)

Re: ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen

Post: 23 marca 2015, 00:29
autor: Ziutek
Dzięki wielkie ;)

A powiem Ci, że sam nie wiem dokładnie, z dowodu i jakichś tam danych technicznych wynika, że 175 KM, niektóre źródła podają 184 KM, ale wyczytałem, że to z tym RamAir.

Tapnięte z Note 3 przy użyciu palców :)

Re: ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen

Post: 23 marca 2015, 10:21
autor: Pablopbs
Zajebisty komin, graty :one:

Re: ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen

Post: 25 marca 2015, 17:27
autor: Ziutek
Pierwsza usterka naprawiona, w sumie podczas pierwszej jazdy już była, ale przyjrzałem się tematu bliżej i udało się ją naprawić bez żadnego wkładu. Mianowicie chodziło o błąd exupa, po zdjęciu linek i wywaleniu tego ustrojstwa podczas jazdy wyskakiwało FI i migała czerwona dioda. Wystarczyło ustawić exup w pozycji wyjściowej i założyć u góry kawałek blaszki. Wynikiem takiego zabiegu jest opieranie się blaszki o obudowę i wywoływanie efektu naciągania linki. Teraz zegary już są czyste, milej się spogląda :)

Najlepsze jest to, że poprzedni właściciel Kuba miał to ogarnięte, ale po lekkim serwisie zimowym najwidoczniej coś się stało i wyskoczył znowu. On miał już na sztywno to ustawione, ja wziąłem pomysł z forum i wydaję mi się, że to dość rozsądny sposób, niż kupno servo eliminatora :)

Dodatkowo udało się kupić nowe(używane :okulary: ) kombi, korzystając z okazji wymiany na większy rozmiar postanowiłem, że fajnie by było, żeby się komponowało no i udało się. Cena była naprawdę rozsądna za cały komplet, sprzedam swoje stare kombi i wyjdzie podobna kasa.

Mój poprzedni Dainese 54 w tamtym sezonie już był za mały, ten to 58 i w końcu jest naprawdę wygodnie.

PS. Miał być biały, jak to ostatnie trendy na forum, ale niestety nie znalazłem nic ciekawego.

PS. 2. Chociaż tyle, że kask mam biały :D

ObrazekObrazek