Strona 1 z 2

CBR 929 FIREBLADE BY ADOL200

Post: 02 maja 2016, 10:29
autor: adol200

Re: CBR 929 FIREBLADE BY ADOL200

Post: 02 maja 2016, 10:54
autor: Yaco
Tłumik krótki scorpion? Nie kupiłeś przypadkiem tej cebry z Tarnowa od handlarza? Bo oglądałem ją jak jeszcze stała w Starachowicach :P

Re: CBR 929 FIREBLADE BY ADOL200

Post: 02 maja 2016, 11:21
autor: Ziutek
Tak, to na pewno ta. ex ex mój motocykl, poznaję po okleinach motografixa ;)

Kiedyś to było moje moto, później sprzedałem kumplowi, on sprzedał następnemu(zmienił zadupek na ori, pomalował felgi na czarno, skrócił wydech), a ten zamienił się z Mądlem na coś innego i tak moto trafiło chyba do najbardziej znanego oszusta w PL, jeżeli chodzi o motocykle.

Z tego co mi wiadomo mieli problem z cieknącym deklem od alternatora. Nie ma żadnych śladów oleju itp.? Ja trochę przy tym moto zrobiłem, ale to było ze 3 lata temu, także nie mam pojęcia w jakim stanie on jest teraz.

Łap 3 fotki z tamtych czasów:

Spoiler:


Spoiler:


Spoiler:

Re: CBR 929 FIREBLADE BY ADOL200

Post: 02 maja 2016, 20:59
autor: adol200
Haha zgadza się z Tarnowa :D Jak na razie z cebry bardzo zadowolony.

Re: CBR 929 FIREBLADE BY ADOL200

Post: 02 maja 2016, 21:01
autor: adol200
Odnośnie altka. Poszła nowa uszczelka z silikonem i wszystko gra.

Re: CBR 929 FIREBLADE BY ADOL200

Post: 03 maja 2016, 21:22
autor: klątwa
Fajna strzała :) moja 929rr też pochodzi z Tarnowa :D miliona kilometrów z bananem na twarzy :D

Re: CBR 929 FIREBLADE BY ADOL200

Post: 04 maja 2016, 01:18
autor: Yaco
No tylko ten spawany blok pod deklem alternatora :okulary2: Bo wtedy stamtąd ciekło. No, ale najważniejsze, żebyś był zadowolony ;)

Re: CBR 929 FIREBLADE BY ADOL200

Post: 04 maja 2016, 10:34
autor: adol200
No dokładnie spawany, w moto wstecz też miałem 929 ale po 2 miechach ją skasowałem ;/ Poprzednią 44 też miałem spawaną w tym samym miejscu co obecna. Znajomy niedawno kupił 929 też spawana pod alternatorem. Odnośnie bloku znalazłem kiedyś na allegro za 200 zł dolny blok niespawany w okolicy alternatora, ale jakoś odpuściłem jego zakup.

Re: CBR 929 FIREBLADE BY ADOL200

Post: 04 maja 2016, 11:08
autor: Yaco
Czyli nowa uszczelka i pomogła? bo jak ją oglądałem (nawet nie odpalałem :P ) to wyglądało jakby ciekło z tego spawu, na drugim deklu też sporo silikonu, brakowało śrub i nie pasowały do mocowań wypełnienia czachy, ale już może to ogarnięte

Re: CBR 929 FIREBLADE BY ADOL200

Post: 04 maja 2016, 12:55
autor: adol200
Jak pisałem uszczelniacz i uszczelka nowa załatwiły sprawę z czachą też się uporałem. Nie dawno dostała gumę Michelina power cub b 200/55. Maszynka fajnie się sprawuję. Wczoraj lataliśmy jeden kumpel na sc33 to samo tępo mój na 120 km 8,17l jego 11,5 :D będę się też przymierzał do zrobienia rozrządu choć jest cisza oraz do ustawienia zaworów tak na wszelki wypadek :D Nie ma co moto które ma 16 lat jeszcze sport jest oczywiste że jest po przejściach.

Re: CBR 929 FIREBLADE BY ADOL200

Post: 04 maja 2016, 15:20
autor: Pablopbs
U kumpla w 929 też pęknięty blok pod altkiem :P

Re: CBR 929 FIREBLADE BY ADOL200

Post: 04 maja 2016, 17:04
autor: Ziutek
Rozrządu nie słychać, bo ja go wymieniałem, tak samo robiliśmy zawory, ale pewnie nie zaszkodzi sprawdzić. To było jakieś 2-3 lata temu. Altek też robiłem, przewijalem w Gogołowej, łożysko w główce ramy jest allballsa stożkowe :)

To jest anglik, także przebieg pokazany na zegarach jest w milach, niestety nie da się tego zmienić, żeby był w kilometrach. Możesz o tym nie wiedzieć, a to cenna uwaga w przebiegu całkowitym jak i liczeniu spalania.

Tapnięte z S6 Edge +