Dzisiaj jest 02 maja 2024, 16:22

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

929RR

Kupiłeś nowy motocykl, przerobiłeś moto ? tu możesz się tym pochwalić :)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 7
Rejestracja: 13 października 2010, 22:18
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: 929RR Fireblade
Rok produkcji: 0

Post » 13 maja 2011, 10:03

Mechanikiem nie jestem, ale jak się pali czerwona kontrolka na wolnych + oliwiarka + stuki przy silniku to może być znak że panewki poszły. Zresztą są tematy na forum z tym tematem, poszukaj, na pewno znajdziesz.
Ja mam pewność, że to nie zawory, bo na początku marca były kontrolowane - w normie. Łańcuch też raczej nie - inne dźwięki wydaje.

Dodam jeszcze, że silnik zaczął trochę wibrować - da się odczuć na kierownicy.

Wszystko okaże się w przeciągu kilki dni, moto jest u mechanika. Po niedzieli będę miał 100% diagnozę.
Szabla

Awatar użytkownika
 
Posty: 963
Rejestracja: 18 marca 2008, 21:58
Lokalizacja: Varsovia
Pochwały: 32
Motocykl: 954,929 pora na 1000RR
Rok produkcji: 2001

Post » 13 maja 2011, 10:49

a koszty:( ja ze swoim rpzez tel gadalem i opier...mnie ze jechalem na takim silniku 300 km,,...heh a z toru wracalismy;/

kazal mi silnika suzkac powoli,ale chce rozebrac silnik i zobaczyc co to... :(

kur....a najgorzej ze doinwestowalem swoja wizualnie:( i mialo byc teraz technicznie...
ZAPRASZAM na> www.zespoloxide.pl Podaj dalej

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 13 maja 2011, 16:07

Yarson a czujnik przechyły miałeś wywalony? Jeśli moto chodziło na boku podczas tego ślizgu to się pewnie przyczyniło...ewentualnie stan oliwy trzymałeś?
Jeśli powyższe sprawy nie wchodzą w grę to pewnie już był piec zrobiony na sztukę bo jeśli olej miał i czujnik wyłączył silnik to raczej nie zajezdziłbyś jej w 2000km :/

Awatar użytkownika
 
Posty: 279
Rejestracja: 15 kwietnia 2009, 19:39
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 2000

Post » 14 maja 2011, 17:02

Ale pacha :ooo: Wizualnie wygląda naprawdę spoko no i doinwestowany.. szkoda ,że trup.. Sprzedający jeżeli wiedział co jest nie tak z moto to wykazał się najwyższym stopniem kurestwa.

Ale tutaj Chappy pisał ,że to moto jego kolegi więc może powie coś o jego historii ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 7
Rejestracja: 13 października 2010, 22:18
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: 929RR Fireblade
Rok produkcji: 0

Post » 14 maja 2011, 22:38

Ehh... nie wiem co napisać. Zastanawiam się dlaczego problemy pojawiły się dopiero teraz, może 1,5 tyś km po wymianie oleju (poziom jest i był ok). Myślicie, że mógł być zalany jakimś doktorkiem i dopiero po wymianie oleju zaczęły się jaja? Moto w moich rękach ani na jednej gumy nie zaliczyło, do czerwonego też nie kręciłem.

Jeszcze jedno pytanie mi przychodzi do głowy, czy da się jakoś sprawdzić czy licznik był kręcony? Są na to jakieś metody? 26 tyś km i silnik padł...? No chyba, że legendy o silnikach hondy można sobie wsadzić.......
Szabla

 
Posty: 36
Rejestracja: 20 kwietnia 2011, 21:46
Lokalizacja: SY(f)
Motocykl: Był SC33
Rok produkcji: 0

Post » 15 maja 2011, 01:09

Legendy o takim przebiegu można sobie wsadzić :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 414
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Post » 15 maja 2011, 10:04

..obczaj gumy na manetkach i podnóżkach---jak wytarta jest "kratka",'rowki - to przebieg grubo po 50k
chyba, ktoś przed tobą to wymienił :D
ja mam 929 z przebiegiem 90 tys i chodzi elegancko z minusem na alternator :/

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 15 maja 2011, 10:10

A jednak mamy wierzące społeczeństwo :mrgreen: moto 10 lat i przebieg 26 tyś ?!?!? tu nie ma co sprawdzać ściemą daje z kilometra :/

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 15 maja 2011, 11:16

ogladajac foty mialem pisać ze kolejna okazja z przebiegiem 24 tys, powiedz jeszcze ze go kupiles w okazyjnej cenie i wszystko jasne. Ale w sumie nie wiem czy mozna wlasnie cos takiego ukryć, czy miales poprostu pecha. No ale pewne jest to ze przebieg nie jest realny, a z tego co mi wiadomo to jest to karalne, moze sprobowac walczyc o swoje w sadzie?
sisi to jest gość

Awatar użytkownika
 
Posty: 167
Rejestracja: 16 stycznia 2011, 22:35
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 2
Motocykl: CBR 600 F4i Sport
Rok produkcji: 2001

Post » 15 maja 2011, 11:51

Ale w sumie to jak to miałoby wyglądać? :D Bo szczerze mówiąc jak kupujesz motocykl, to powinieneś być świadom tego co wziąłeś. Jak problemy zaczęły się pojawiać 3 tys km później to kto Ci uwierzy na słowo, że nie katowałeś moto, odpowiednio serwisowałeś itp.? :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 7
Rejestracja: 13 października 2010, 22:18
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: 929RR Fireblade
Rok produkcji: 0

Post » 15 maja 2011, 12:30

Cena raczej nie była zbyt atrakcyjna, dlatego jestem teraz bardziej wściekły. Wiem, że po tym przebiegu i prawie półrocznym czasie nic nie załatwię ze sprzedającym... Jednak chciałbym to zbadać - czysta ciekawość.

misiopajur sprawdzę podnóżki jak moto wróci z serwisu.
Szabla

Awatar użytkownika
 
Posty: 194
Rejestracja: 28 lutego 2010, 12:38
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: 954fb
Rok produkcji: 2003

Post » 19 maja 2011, 10:09

ja kupilem 954 z 33 tys, zrobilem serwis i po niecalym tysiacu km puszcza czarna chmurke jak mu przegazowe zrobie wiec tez mnie to boli, ale tobie to wspolczuje, nie wiem co bym zrobil jak by mi piec padl po takim krotkim czasie :/

PoprzedniaNastępna

Wróć do Mój Fireblade, nasze motocykle, nowe nabytki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 2 gości