Siema!
Trzeci sezon już nim śmigam ale pokazać jakoś czasu nie było Korzystając , że za oknem pada i niedziela jest bez moto , zdecydowałem przedstawić mojego fajera.
Jest to SC57a , rocznik 2004 , wersja USA. W momencie zakupu 5-letni motocykl miał na liczniku ok3000km (opony z 2004r. , napęd, klocki , filtry pow. - wszystko takie jak katalogowo). Ciężko było mi uwierzyć nie widząc moto w taki przebieg ale już po zakupie i weryfikacji poszczególnych materiałów eksploatacyjnych wszystko na to wskazywało.
Sprzęt totalnie seryjny , ze wszystkimi "dodatkami" w postaci odblasków itp jak to w USA, na obudowie HESD'a i kilku elementach była jeszcze nie ściągnięta folia.
To pierwsze fotki jakie zrobiłem niedługo po zakupie (sorry , że takie kiepskie):
[url=http://imageshack.us/photo/my-images[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/823/img3593e.jpg/][/url]
Uploaded with ImageShack.us
Tutaj po założeniu małych kierunków z przodu (wersja turystyczna):
Uploaded with ImageShack.us
Na zakup totalnie się spłukałem z tego też powodu dłuższy czas nie inwestowałem w dodatki tylko bieżący serwis i paliwo.
Pózniej stopniowo doszły:
-crashpady,
-rolki wahacza
-paski na felgi z logo Fireblade.pl
-szyba F.FABBRI
- wydech MIVV
-lekkie mocowanie tablicy R&G tail tidy
-tylna lampa zintegrowana z kierunkami "Smoke"
-tankpad HRC
Mechanicznie poza standardowymi, książkowymi wymianami płynów i materiałów eksploatacyjnych, sprzęt przeszedł gruntowny serwis u Czikena polegający na pełnej obsłudze silnika i przeglądzie całości (plus PAIR Mod , Flapper Mod oraz nowy napęd).
Aktualne foto:
[url=http://imageshack.us/photo/my-[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/813/dsc2966.jpg/][/url][URL=http://imageshack.us/photo/m
[ Dodano: Nie Lip 03, 2011 2:06 pm ]
Z takich ważniejszych spraw - sprzęt w ostatnim czasie przeszedł wymianę licznika w ramach kampanii serwisowej i usterki w roczniku 2004 objawiającej się przekłamaniem prędkościomierza (wymieniono mi licznik na wersję EU bo tylko w ten sposób mogli zrealizować u mnie kampanię). Wjechało krótsze przełożenie 15-42 aby sprzęt był przydatny na technicznych , wolnych winklach , których w okolicy najwięcej (na sezon wakacyjny będzie 16-42) plus miesiąc temu założyłem filtry powietrza K&N.