Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 00:51

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Technika jazdy - jazda na jednym kole czyli WHEELIE

Możesz napisać swoje doświadczenia i inne ...

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 4
Rejestracja: 18 sierpnia 2008, 20:11
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: Fireblade 900rr
Rok produkcji: 0

Post » 22 sierpnia 2008, 10:16

fabiq pisze:robcie gume na stojaca a bedziecie mogli jechac tak dluga jak wam sie podoba a nie az sie skoncza obroty, najlepiej lewa noga na tylny podnozek prawa na przedni i kontrola hamulca pod palcem, na siedzaco nigdy nie zrobisz dlugiej gumy jadac wolno, ewentualnie mozna jeszcze stawiac na siedzaco po czym wstac na przednich stopkach aby balansowac cialem i przeniesc ciezar na tyl, wtedy tez gumy mozna robic CENZURA dlugie bez ograniczen, inna sprawa ze stojac na motocyklu mozecie regulowac wysokosc nie tylko samym gazem ale i przenoszeniem ciezaru ciala, w ten sposob na seryjnym sprzecie mozna utrzymac stala predkosc gumy jakies 60-80 km/h


Fabig to tyczy się teź początkujących? Ja wczoraj zaliczyłem debiut. 8 tysi . odpuszczamy i łycha. Kiepawo to wyszło, bo się podniósł na chwile, ja sie przestraszyłem i odpuściłem od razu. Efekt- CENZURA i glębe zawieszenie.
panie władzo, bo ja lubię CENZURA

Awatar użytkownika
 
Posty: 33
Rejestracja: 30 sierpnia 2007, 04:32
Lokalizacja: Opole
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 1000rr SC59
Rok produkcji: 0

Post » 23 sierpnia 2008, 10:22

witajcie, Zbyszek - ladne foty no i juz fajnie Tobie to wychodzi. Jesli moge sie wypowiedziec co do jazdy na kole... Ja swoim fajerem tez sie uczylem, latalem tylko z jedynki i pracowalem nad technika (aby jak najmniej przyspieszac). Jednak na zwyklych przelozeniach (zebatkach) motocykl tak czy tak nabiera dosyc duzej predkosci i pozniejsza jazda na kole z przeginaniem poza punkt balansu i dociskaniem mocno hamulca (aby go zwalniac) powoduje masakryczne nagrzewanie sie tarcz, nie mowie juz o tym jak gina w oczach klocki ;). Poza tym tak jak napisal Zbyszek - mocowanie chlodnicy, mocowania owiewek lubia pekac. Proponuje wszystkim, ktorzy chca uczyc sie technicznych gum, zwalniac na kole itd - sprawic sobie oddzielny moto, ktory jest przelozony, ma klatke i hamulec tylnego kola w rece. Mowie Wam - niesamowita przyjemnosc daje jazda na takim motorku.

Jeszcze pytanie do Zbyszka : Masz hamulec tylnego kola w rece w swojej 929 ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 99
Rejestracja: 07 stycznia 2008, 18:57
Lokalizacja: WWL
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2000

Post » 27 sierpnia 2008, 22:13

hiklif pisze:Masz hamulec tylnego kola w rece w swojej 929 ?


Nie mam, ale masz dużo racju w tym co napisałeś, żeby latać wolno na kole trzeba mieć odpowiednie przełożenia, podstawa klatka a najlepiej osobne moto zrobione do stuntu.
Da się jezdzić na standardowych przełożeniach na gumie wolno bez przyśpieszania uczyłem się tego jak glebe na Modlinie zaliczyłem, ale właśnie jest to dość niebezpieczne bo im szybciej moto jedzie na kole tym jest dardziej przewidywalne i latwiejsze do ogarnięcia, takie jest moje zdanie. Dlatego kręca mnie wolne gumy :lol:

hiklif, wrzuc jakieś foty z checią zobacze jak latasz.
Pozdrawiam
Zbyszek

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 28 sierpnia 2008, 16:51

jedziesz wolniej to moto rzuca sie na lewo i prawo , pomaga upuszczenie powietrza ale to i tak za malo
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 556
Rejestracja: 25 marca 2008, 20:25
Lokalizacja: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 03 listopada 2008, 01:15

a po co puczy mam zalewac 1-1,5litra oleju ponad max???, skoro wystarczy cale okienko, fajer ma ruchomy smoczek wiec zaciaga olej nawet jak gumujesz, z tego co wiem to jak zalejesz tyle oleju to szkodzi silnikowi a nie pomaga

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 03 listopada 2008, 13:44

Luki213 pisze:z tego co wiem to jak zalejesz tyle oleju to szkodzi silnikowi a nie pomaga
mylisz sie
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 03 listopada 2008, 18:41

a panowie co do wysokosci jazdy na kole to jaka powinna byc i jak duzo brakuje? guma na siedzaco czyli wyrywam do gory do takiego momentu ze juz minimalnie widac droge czy to jeszcze kilknascie cm trzeba postawic w pion i jechac tak jakby na slepo? W nast sezonie planuje mocniej sie przyłozyc do opanowania tego ale teraz juz znowu zacząlem to cwiczyc, lecz noga jeszcze nie jest zamocna wiec narazie na siedzaco cwicze :twisted:

 
Posty: 556
Rejestracja: 25 marca 2008, 20:25
Lokalizacja: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 03 listopada 2008, 19:09

To ile mam zalac tego oleju??? cale okienko to 3.8l to jak zaleje 5l to bedzie git?? i co to bedzie za roznica???? bo ja nie widze sensu zalewac grrrrubo powyzej max

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 03 listopada 2008, 19:51

jezeli latasz caly czas na kole, w duzych pionach to ma sens bo smok caly czas zasysa olej, ale jak latasz na 2 kolach a tylko czasem na kole to tylko pilnuj zeby bylo oleju pod gorny stan, ewentualnie cale okienko jak troche wiecej latasz na gumie. ja leje cale okienko, dosc duzo na kole i nic sie nie dzieje. goOly19 najlepiej jak ktos nakreci jak jedziesz na kole i wtedy bedziesz mogl ocenic. a dobra wysokosc jest taka ze obroty nie rosna lub rosna naprawde powoli, czyli nie przyspieszasz zbyt szybko na kole :P

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 03 listopada 2008, 19:53

musisz jechac 87cm i 22mm nad ziemia i na slepo wtedy najlepiej wychodzi. :mrgreen: a co do oleju zawsze mialem stan latalem dlugo na gumie i nic sie nie dzialo,jezeli jestes konstruktorem silnikow i pracujesz w hondzie to pewnie masz racje ze mozna lac wiecej :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 03 listopada 2008, 20:54

Bierz kogoś niech Ci robi foty i trenuj-dobra guma to jak chłopaki mówią taka, że jedziesz sobie stałymi obrotami ew. bardzo powoli przyspieszasz.Wtedy koło jest naprawdę wysoko.Są rózne zdania ale pamiętaj o nodze na heblu i ucz się go używać.Ale najlepiej niech wypowiedzą się Ci co lepiej latają.Pozdro

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 03 listopada 2008, 22:00

kurde, okłamali mnie.... mowili że 87cm i 21mm......... To dlatego tak słabo mi szło :oops:

PoprzedniaNastępna

Wróć do Szkoła jazdy, stunt, tricki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości