Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 23:45

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Technika jazdy - jazda na jednym kole czyli WHEELIE

Możesz napisać swoje doświadczenia i inne ...

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 367
Rejestracja: 25 lipca 2010, 22:22
Lokalizacja: Staszów
Pochwały: 1
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2000

Post » 10 lutego 2011, 15:42

nie wiem jak z 2.5tys... Z 4tys lajtowo :) i nie mam exupa :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 194
Rejestracja: 28 lutego 2010, 12:38
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: 954fb
Rok produkcji: 2003

Post » 11 lutego 2011, 09:21

moja 929 szla od 3 lajtowo :one:

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 11 lutego 2011, 10:13

Co wy TDI macie ?!? :mrgreen: Jeśli jest taki super moment obrotowy w dolny zakresie to raczej coś jest nie tak, bo jeszcze się taki nie urodził co bez turbo zrobi sensowny przebieg krzywej od 2 tyś RPM do 12 tyś RPM. Jęsli macie taki mocny dół to środek albo góra na poziomie skutera 50ccm :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 11 lutego 2011, 11:20

blazej33, mowimy tu o dole na 1 biegu.929 i 954 maja super dolny zakrres obrotow wiec nie widzeu tu nic dziwnego.chociaz wspominanie ze juz od 2.5tys idzie na gume lekko mnie zdumiewa hihi: Osobiscie uwazam ze to sa super maszybki i maja bardzo mocny dol.Sytuacja sie zmienia na 2 biegu gdzie obroty moga oscylowac kolo 7-8tys.Przy sprawnej 929 przy odkrecaniu szybkim gazu moto powinno plynnnie zaczac sie podnosic przy ok 6tys.i tak moza bez szarpania gazem zaczac sie uczyc stawiac na kolo i powoli dochodzic do punktu rownowagi

Awatar użytkownika
 
Posty: 367
Rejestracja: 25 lipca 2010, 22:22
Lokalizacja: Staszów
Pochwały: 1
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2000

Post » 11 lutego 2011, 12:01

Zgadza sie przy żwawym ruszaniu moto samo z siebie wstaje od 5-6tys :))

Awatar użytkownika
 
Posty: 194
Rejestracja: 28 lutego 2010, 12:38
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: 954fb
Rok produkcji: 2003

Post » 11 lutego 2011, 12:02

DOMEL dobrze napisal,929 ma mocny dol jak i srodek i pod czerwonym polem :mrgreen: ktos mi kiedys mowil ze V maja taki zarabisty dol,ale 929 tez niczego nie brakuje,3 3,5 tys i i leci w gore jak szalona,trzeba uwazac z manetka :D na ten sezon wsiadam na 954 to zobacze roznice miedzy motorkami :one:

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 11 lutego 2011, 12:04

dudis, niezobaczysz rotfl2: Procz o wiele ladniejszego wedlug mnie wygladu :dance:

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 11 lutego 2011, 13:09

dudis pisze: ktos mi kiedys mowil ze V maja taki zarabisty dol
oj maja :)

przyklad?

VFR750 start z zera (98 koni)
CBR900RR 99 rok start z zera (125 koni)

VFR odchodzi CBR'ce od zera do momentu wrzucenia drugiego biegu, pozniej blady odjezdza daleko do przodu ;)

a co do gumowania? jaka najwieksza predkosc na kole udalo sie wam osiagnac i jaki sprzet?
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 11 lutego 2011, 13:25

okolice 220km/h na 929 wiecej nie probowalem bo jednak to zadna filozofia tak pedzic na kole teraz bardziej mi imponuje wolne pokonywanie gumy

Awatar użytkownika
 
Posty: 367
Rejestracja: 25 lipca 2010, 22:22
Lokalizacja: Staszów
Pochwały: 1
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2000

Post » 11 lutego 2011, 15:02

ja miałem max 130 na gumie :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 194
Rejestracja: 28 lutego 2010, 12:38
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: 954fb
Rok produkcji: 2003

Post » 11 lutego 2011, 15:22

fabiq pisze: oj maja :)

przyklad?

VFR750 start z zera (98 koni)
CBR900RR 99 rok start z zera (125 koni)

VFR odchodzi CBR'ce od zera do momentu wrzucenia drugiego biegu, pozniej blady odjezdza daleko do przodu ;)



sam mialem VFR 800:mrgreen: ale to bylo 2 lata temu juz nie pamietam jakie odejscie miala i czy by fajerka odstawila na jedynce :D no ale faktycznie w calym zakresie jest odejscie,no ale blady mimo ze sport wcale nie trzeba go wkrecac wysoko a i tak idzie :one:

no widze ze tu takie predkosci to ja moge sie chyba schowac ze swoim 110 115 km/h

Awatar użytkownika
 
Posty: 87
Rejestracja: 04 maja 2010, 17:02
Lokalizacja: Rybnik
Motocykl: zx10r
Rok produkcji: 2004

Post » 11 lutego 2011, 16:03

przy 3 tys. żeby postawić 929 wystarczy machnąć manetką przecież... ;p myśle że nie przewidziało mi sie i poszedł w góre od 2,5 :) dupa do tyłu troche poszarpać i pójdzie ;p a co do prędkości 160kmh nie przekroczyłem i w sumie nie mam zamiaru :D

PoprzedniaNastępna

Wróć do Szkoła jazdy, stunt, tricki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości