No to masz
W starszych konstrukcjach motocykli zasada była prosta i nikt się nie liczył z problemami jakie niesie zasilanie w paliwo przy pozycji skrajnie innej niż normalnie dwa koła na asgalcie. Komora oływakowa i płaszczyzna gniazda zaworów iglicowych były równolegle do podłoża, a zawór iglicowy leciał prostopadle do dróżki po której się latało. Paliwo również leciało do komór pływakowych jedynie grawitacyjnie i było to rozwiązanie dobre doputy dopóki motocykle nie zmniejszyły masy na tyle,że debile zaczęli latać na tylnym kole żeby móc se ruchnąć ładniejsze panny
Wszystko był git jak kolo poderwał i po 50 metrach leżał w rowie bo przesadził...natomiast problem zaczął się gdy debile zaczeli latać więcej niż kilometr :twisted: a jeszcze większy gdy stawali na podnóżkach zwiększając kąt i odległość prrzedniego koła od asfaltu. Konstruktorzy musieli się z tym uporać i przekonstruowali tak komory pływakowe i gniazda zaworów iglicowych, że w rzeczywistości jadąc dwoma kołami po asfalcie są one w nienaturalnej pozycji a kąt zaworu iglicowegi do podłoża ma obecnie ok 50st. Ta pozycja jednak wystarczy do utrzymania właściwego poziomu paliwa i zamknięciu zaworów przez pływaki. Teraz gdy lecisz na gumie komory pływakowe i zawór iglicowy są w dobrej pozycji i paliwa nie zbraknie
Mało tego , konstruktorzy wyszli lanserom na przeciw w ich staraniach o ładniejsze panny i żeby nie było kwasu przy łapaniu piona i przygasania moto zainstalowano pompę paliwa która ciągle podaje paliwo do komó pływakowych pod niskim ciśnieniem ok. 0.5 bara. Także spokojnie możla zająć się stuntem bez obawy, że zbraknie wachy w pionie i bedzie kiszka
Chyba jasno się wyraziłem i mój opi będzie zrozumiały dla wszystkich :wink:
[ Dodano: Pon Sty 19, 2009 11:07 am ]p.s. Zainstalowanie pompy przy normalnej konstrukcji komór pływakowych bez zmiany kąta zaworu iglicowegi i kąta wychylenia dyszy głównej main jet oraz rozpylacza nic nie da !! Przy przechyłach powyżej 50st pływak uciska na zawór iglicowy wcześniej a dysza głowna przesówa się do przodu. Także wpompowanie paliwa nic nie da :wink:
[ Dodano: Pon Sty 19, 2009 11:08 am ]jeso jakie błędy i CENZURA składnia...a nic nie piłem :shock: