Strona 1 z 1

Biblia pokonywania zakrętów

Post: 19 maja 2015, 20:31
autor: Siwy954
Może było ale polecam obejrzeć https://www.youtube.com/watch?v=0nGowM_VjME

Re: Biblia pokonywania zakrętów

Post: 20 maja 2015, 23:57
autor: arturN
Oglądałem 3 razy, bardzo mi pomógł, rozwiał moje wątpliwości i potwierdził wiele z moich obserwacji których nie byłem pewien ;)

Re: Biblia pokonywania zakrętów

Post: 21 maja 2015, 09:26
autor: Pablopbs
Ja ogólnie polecam czytanie książek i oglądanie filmów na temat jazdy motocyklem, można się dużo bardzo przydatnych rzeczy dowiedzieć, mi raz już przeciwskręt uratował tyłek :)

Re: Biblia pokonywania zakrętów

Post: 12 lipca 2016, 11:35
autor: kubiq
Rany, dzięki za ten film. Bardzo mi się przyda, zresztą nie tylko mnie, ale wszystkim fanom dwóch kółek.

Re: Biblia pokonywania zakrętów

Post: 25 lipca 2016, 20:27
autor: Majer
Pablopbs pisze:Ja ogólnie polecam czytanie książek i oglądanie filmów na temat jazdy motocyklem, można się dużo bardzo przydatnych rzeczy dowiedzieć, mi raz już przeciwskręt uratował tyłek :)


A mi wręcz przeciwnie, po przeczytaniu o technice jazdy z przeciwskrętem zacząłem testować moje możliwości wejścia w zakręt z coraz to większą prędkością, można powiedzieć że w pewnym momencie było gorąco hihi:

Re: Biblia pokonywania zakrętów

Post: 25 lipca 2016, 21:16
autor: Patryk_
po pierwsze jak byś czytał to byś wiedział że ważniejsza jest prędkość w samym zakręcie i jak najszybsze wyjście a po drugie żeby jeździć na przeszło stókonnym moto i nie wiedzieć o takich bezdetach jak przeciwskręt to ja nie mam pytań :D ja rossi żaden też nie jestem i nie chcę się mądrzyć ale są jakieś granice :D

Re: Biblia pokonywania zakrętów

Post: 25 lipca 2016, 22:43
autor: Majer
Eeeeee tam, chyba jednak musisz być Valentino rotfl2:

Re: Biblia pokonywania zakrętów

Post: 25 lipca 2016, 23:15
autor: mati1490
Ja nie bardzo ogarniam teksty że mi przeciwskręt coś uratował :-P przecież to podstawa jazdy sportowym motocyklem i nie da się inaczej pokonać zakrętu z normalną prędkością jeżeli go nie stosujesz i nie wiesz co to jest :) Ale pasek strachu na tylnej oponie prawdę CI powie ;)