Dzisiaj jest 12 maja 2024, 01:02

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

No i się ze...ało :-(

Możesz napisać swoje doświadczenia i inne ...

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 04 czerwca 2009, 11:03

Miałem bardzo podobną historię na GSX600F z 5 lat temu. Mocny uślizg tyłu na serpentynach i lot w barierki (kolega RudziszRR widział;-)). Skończyło się to złamaniem z przemieszczeniem prawego obojczyka i pęknięciem łopatki plus siniaki. Pózniej był cały sezon jeżdżenia z drutami w obojczyku...Życzę Ci szybkiego powrotu na moto i dużo zdrowia. Ja też miałem jakiś kombik wtedy (byle jaki ale zawsze) i to wiele pomogło - zapewne byłoby gorzej. Teraz też bez ciuchów na moto nie ruszam się, a w jeansach jadę jak już muszę i staram się spokojnie;-). Więc nauka dla wszystkich zawsze w ubraniu motocyklowym śmigajcie! Przykra sprawa , ale trzymaj się, zdrowiej - niebawem znów wsiądziesz na sprzęta i będzie ok.

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 04 czerwca 2009, 13:29

Kolanko to lepszy feedback i kontrola.Jednak ja ten teren znam na pamięć, więc sobie darowałem....

I jeszcze raz THX, również tym motocyklistom, którzy zabezpieczyli natychmiast teren :one:
:piwo:

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 04 czerwca 2009, 16:23

Tak chciales kolenem na zdjeciu szorowac? :diabel2:

No nic zdarza sie, Ty sie zrastaj szybko a moto skladaj do kupy :one:

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 04 czerwca 2009, 16:47

A co to za wynik, szorowanie slider-em.... :lol:
liczy się prędkość na wyjściu :622: tam spora ekipa zamiata winkle regularnie, więc nikt się nie napina.

Awatar użytkownika
 
Posty: 245
Rejestracja: 05 marca 2009, 00:33
Lokalizacja: śląsk
Pochwały: 3
Motocykl: ZX-10R
Rok produkcji: 2007

Post » 04 czerwca 2009, 20:26

Witam!!
Wynik jest taki jak na zdjęciach które załączyłeś .. w balansie masą czyli potocznie jadąc na kolanie z boku motocykla a nie siedząc w siodle i ćwicząc szpagat .. w tym samym zakręcie i tej samej prędkości pochylasz moto do MAX 70% tego co spowodowało twój uślizg .. z fotek widać że tylne koło jedzie na rancie więc przednie przez choćby nawet minimalny ruch manetki poszło w krzaki ..
Dokładnie identycznie było jakieś 3 tygodnie temu na drodze do Ojcowa ... w 4 tłumaczyliśmy gościowi że opona to nie piłka i ma swój koniec .. on identycznie pochylał moto jak ty na zdjęciu .. od kierunkowskazu do ziemi było kilka cm .... no i na 3 winklu poleciał w pole ... Nie miał oporów naginać moto do gleby a miał straszne przed jazda z boku motocykla ... no i posypały się plastiki :-( ...
No ale wiadomo ...... każdy z nas jeździ najlepiej ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 04 czerwca 2009, 20:38

hihi: AS, trudno się z tobą nie zgodzić :diabel2:
jednak zejście czterema literami w 85% przypadków.... stosuję
http://www.motogpwwa.republika.pl/

Awatar użytkownika
 
Posty: 81
Rejestracja: 07 października 2007, 13:39
Lokalizacja: Sulejówek
Motocykl: sold:954RR current: VTR :)
Rok produkcji: 0

Post » 04 czerwca 2009, 23:24

blazej33 pisze:
predzej na syf na drodze lub "czynnik ludzki" :027:


możliwe, że to i to.... :028:

dzięki wszystkim za dobre słowo :piwo:


Siemka... po pierwsze primo nie jechałeś czasem na pasach przerywanych? Ja zawsze jak tam jadę w dół to omijam te linie a po drugie stanowczo wolę tej lewy bo jest długi i szybszy a to to ok 4s złożenia i jeszcze w dół.
Szybkiego powrotu na dwa kółka... HMa mocno porysowałeś?

Awatar użytkownika
 
Posty: 244
Rejestracja: 21 marca 2008, 00:43
Lokalizacja: Drzewica/
Motocykl: CBR 1000rr kosa z USA
Rok produkcji: 2005

oki

Post » 04 czerwca 2009, 23:35

no to nie fajnie sie zrobilo. ja dzis zjezdzajac z ronda malo co a bym zaliczyl szlifa. jechalem z mala predkoscia i w pewnym momencie czuje ze kolo dostaje uslizgu. zapomnialem za zalozylem wczoraj nowe oponki i gape strzelilem. :<
"POLICJA "stoj bo strzelam .......... ze sprzegla hehe

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 05 czerwca 2009, 11:48

Hi Ferson, też wolę lewy góra, ale robić trzeba dwie strony. Po linii raczej nie leciałem, wiesz sam, że znamy tam każdą studzienkę, linię i cykl świateł...... :534:

Awatar użytkownika
 
Posty: 36
Rejestracja: 16 kwietnia 2009, 09:10
Lokalizacja: okolice B
Motocykl: Honda CBR 1000 RR SC 57b
Rok produkcji: 2007

Post » 07 czerwca 2009, 09:30

blazej mam identyczny kombik, ciesze sie że tylko tak to się skończyło i że kombik się sprawdził:) Szybkiego powrotu na drogę !!

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 07 czerwca 2009, 11:32

przynajmniej masz kozackie zdjecia :) ale zlozenie naprawde bardzo mocne
sisi to jest gość

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 07 czerwca 2009, 19:17

Dzięki koledzy,
Jacek, jak będziesz chciał, to mogę tobie foty kombiaka po tych przejściach podesłać, ale dzielnie to zniósł :jupi:

PoprzedniaNastępna

Wróć do Szkoła jazdy, stunt, tricki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość