Dzisiaj jest 12 maja 2024, 15:31

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Technika jazdy - jazda na jednym kole czyli WHEELIE

Możesz napisać swoje doświadczenia i inne ...

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 1040
Rejestracja: 12 lipca 2009, 11:36
Lokalizacja: Oberschlesien
Pochwały: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Rok produkcji: 1997

Post » 19 marca 2010, 17:09

Dobra lektura tez gdzies mam ten nr jeszcze

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 06 maja 2010, 20:04

http://www.youtube.com/watch?v=iupepSiL-O0 co to za odlglos na koniec? K*rwa taki ladny motocykl a tak meczone
sisi to jest gość

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 06 maja 2010, 20:18

wolna guma to sztuka tez probowalem ale chwile mysle ze jak we wszystkim trening trening hihi:

Awatar użytkownika
 
Posty: 194
Rejestracja: 22 grudnia 2008, 00:03
Lokalizacja: Ozarow Ma
Motocykl: YZF R1
Rok produkcji: 2005

Post » 06 maja 2010, 20:32

goOly19 pisze:http://www.youtube.com/watch?v=iupepSiL-O0 co to za odlglos na koniec? K*rwa taki ladny motocykl a tak meczone

A to nie dzwięk drutów z gumy walących o błotnik czy tablice?

Ale to OT.

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 07 maja 2010, 00:51

Kilku znajomych lata w stuncie i z tego co pamiętam też mieli problem z chwianiem na boki moto na początku kariery...Może musisz poeksperymentować z ciśnieniem w oponie? Do takich ewolucji dość sporo opuszczają powietrza.

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 07 maja 2010, 14:52

tak na 0,8atm

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 07 maja 2010, 18:03

dorbze kolega marcinSC33 napisał - ostatnio mialem ten problem zmieniłem na nowa opone tylną i wogole sie nei dało jeździc na gumie bujalo we wszystkie strony.. zpaomnialem spuscic troche powietrza:P z tym że nie mam duzej zebatki i te predkosci sa troszczke inne niż w stuncie - mimo to różnica ogromna :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 63
Rejestracja: 05 marca 2010, 02:53
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 1
Motocykl: cbr929
Rok produkcji: 2000

Post » 08 maja 2010, 10:01

losiak pisze:A to nie dzwięk drutów z gumy walących o błotnik czy tablice?

o błotnik, jak by palił do wystrzału to by z błotnika nic nie zostało - finisz miał delikatny :-)

Awatar użytkownika
 
Posty: 117
Rejestracja: 30 sierpnia 2009, 16:05
Lokalizacja: OKl.Konst
Motocykl: R6 stunt & cbr 929rr
Rok produkcji: 2004
Samochód: Ford Ranger USA

Post » 16 maja 2010, 09:33

Panowie znalazłem odpowiedz na moje pytanie :P trening trening i jeszcze raz trening hihi: u mnie moze jeszcze nie jest az taka totalna wolna ale juz cos zaczyna wychodzic :jupi: a no i cisnienie z kapcia upuscic troszke trzeba :piwo:

[ Dodano: Nie Maj 16, 2010 9:46 am ]
tak apropo hihi:

http://demotywatory.pl/468700/Rafal-Pasierbek

 
Posty: 433
Rejestracja: 10 grudnia 2008, 21:53
Lokalizacja: Częstochowa
Motocykl: Suzuki Gsx-r 1000 K9
Rok produkcji: 2009

Post » 26 maja 2010, 21:42

koledzy odswieze troszke temat bo mam maly problem, dzisiaj pierwszy raz probowalem podnosci franka i mam smierc w oczach jak tylko mi sie odrywa, doslownie jakas blokada probowalem wczesniej f4 to jakos mi tam szlo ale tez kicha no a tym to juz panika normalnie i czuje sie jak sierota he bo zapal mam ale nie moge sie przelamac mieliscie tez tak na poczatku ? jest to do przelamania czy jestem taka pipa ?:P

i drugie pytanie przy jakich obrotach radzicie pruby bo ja staralem sie przy ok 4 tys nurkowanie i ogien i lepiej sie uczyc z 1 czy z 2 ?

pozdrawiam

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 26 maja 2010, 22:09

trening trening trening na 1-ce moto jest bardziej agresywne szybko idzie do gory na 2 lagodniejsze ale za to juz wiekasza predkosc wiec najpierw 1 a potem 2 a do odchyly trzba sie przyzwyczaic org. ludzki jest przywzyczajony naturalnie do odchylu chyba 30 stopni do wiekszego odchylu trzeba go przyzwyczaic :one:

 
Posty: 433
Rejestracja: 10 grudnia 2008, 21:53
Lokalizacja: Częstochowa
Motocykl: Suzuki Gsx-r 1000 K9
Rok produkcji: 2009

Post » 26 maja 2010, 22:23

a przy jakich obrotach go dzwigac zeby jak najlagodniej szedl do gory ?>

PoprzedniaNastępna

Wróć do Szkoła jazdy, stunt, tricki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości