Dzisiaj jest 01 maja 2024, 16:21

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Technika jazdy - jazda na jednym kole czyli WHEELIE

Możesz napisać swoje doświadczenia i inne ...

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 11 czerwca 2008, 14:34

no przymykam i ostro dodaje, od 4 tys to moje SC33 idzie, ale najlepiej mi się go stawia przy 4,5-5,5 tys.

Awatar użytkownika
 
Posty: 211
Rejestracja: 01 kwietnia 2007, 22:25
Lokalizacja: Czarnków
Motocykl: GIXER 1000 K7
Rok produkcji: 2007

Post » 11 czerwca 2008, 16:45

Moja 954 szła z 1-go biegu na koło bez problemu od 3 tys. bez przymykania gazu. Wystarczyło odkręcić manetkę i to nie za mocno.

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 11 czerwca 2008, 19:34

Jak sie potrafi jezdzic to idzie od 3 a jak sie nie potrafi to strach paralizuje i ciezko nawet przy 9 wyrwac. Ogolnie po co masz sie uczyc z 2 predkosci Ci trzeba zeby sie szybciej wywalic ? Wal z jedynki i przelamuj kolejne bariery to sie nauczsz szybko.

Awatar użytkownika
 
Posty: 244
Rejestracja: 21 marca 2008, 00:43
Lokalizacja: Drzewica/
Motocykl: CBR 1000rr kosa z USA
Rok produkcji: 2005

brak odwagi

Post » 11 czerwca 2008, 21:17

witam jestem posiadaczem od niedawna 954. jeszcze nie umiem latac na gumie ale powoli staram sie tego nauczyc, brak mi odwagi i tego ze za bardzo odkrece manetke i polece na plecy. moja 954 juz od 4 tys z 1 biegu idzie w gore bez zadnego problemu, o 2 biegu nawet nie mysle stawiac na kolo, jeszcze 1 nie opanowalem. teoria dobrze znam, o tym jak na kolo postawic ale praktyka jest ciezka. bede probowal ostro i bezpiecznie. moze jakies rady...koledzy...
"POLICJA "stoj bo strzelam .......... ze sprzegla hehe

 
Posty: 42
Rejestracja: 02 marca 2008, 19:49
Lokalizacja: Chełm
Motocykl: 1000RR
Rok produkcji: 2006

Post » 11 czerwca 2008, 21:28

Ostatnio sie przelamalem :D i na obwodnicy z 2 biegu strzelilem przy ok 70 km/h hehe na poczatku strach w oczach bo nie mam amora skretu :shock: .....ale juz wyczulem balans i moge dlugooooooooo jechac balansujac gazem(oczywiscie noga na hamulcu) :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 244
Rejestracja: 21 marca 2008, 00:43
Lokalizacja: Drzewica/
Motocykl: CBR 1000rr kosa z USA
Rok produkcji: 2005

brak amora

Post » 11 czerwca 2008, 21:43

witam. ja tez nie mam w swojej 954 amorka i to tez jest powod do tego ze mam wieksze ryzyko przy ladowaniu. juz raz mnie zatrzepalo i ledwo co wyszedlem. mam duzo kumpli na moto ale oni tez nie umieja latac na gumie. musze metoda treningu nauczyc sie postawic moto na 1 kolo i cieszyc sie......
"POLICJA "stoj bo strzelam .......... ze sprzegla hehe

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 12 czerwca 2008, 08:15

wczoraj moja SC33 poszla spokojnie z gazu z nieco ponad 3 tys obrotow. A tak poza tym to wreszcie udalo mi sie na 2 ze sprzegla strzelić. tak przy 80 km/h i wyszły takie fajne gumy po 400metrów. Kurde banan taki na ryjku ze ciezko mi to opisac. Zycze udanego treningu

 
Posty: 11
Rejestracja: 27 grudnia 2007, 14:58
Lokalizacja: Zduńska W
Motocykl: CBR 954 RR
Rok produkcji: 0

Post » 12 czerwca 2008, 08:24

No mi wreszcie wychodzi stawianie przy niższych obrotach, juz ponizej 4tys wchodzi na koło. Po prostu wczesniej za słabo odkręcałem gaz, widocznie sie bałem :roll: Najtrudniej jest trenować psychike

 
Posty: 22
Rejestracja: 24 lutego 2008, 18:40
Lokalizacja: WLKP
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 0

Post » 12 czerwca 2008, 14:54

Witam
No proszę ile motorków jest katowanych :P ......ja swoją też stawiam przy ok 4 tysiach ale narazie mozna powiedzieć , że są to raczej żabie skoki :oops: , amorka też nie mam , a dużo się naczytałem , że te motorki mogą figla spłatać więc trzeba pomyśleć nad kupnem za nim będzie za późno.....
Robak

 
Posty: 11
Rejestracja: 27 grudnia 2007, 14:58
Lokalizacja: Zduńska W
Motocykl: CBR 954 RR
Rok produkcji: 0

Post » 12 czerwca 2008, 15:09

No ja zanim zacząłem stawiać na koło to se sprawiłem amorek LSL. I powiem wam że całkiem inna jazda, człowiek czuje sie bezpieczniej. Nie ma takiego strachu przed reakcjami kierownicy po spadnieciu z koła na dół.

[ Dodano: Czw Cze 12, 2008 3:12 pm ]
Jeszcze jedno pytanko, jak już jedziecie na tylnym kółku to nie znosi was na boki?Jeżdze niewielkimi predkosciami i mam problemy z utrzymaniem moto w pionie, spuszczacie powietrze w tylnym laćku?

Awatar użytkownika
 
Posty: 211
Rejestracja: 01 kwietnia 2007, 22:25
Lokalizacja: Czarnków
Motocykl: GIXER 1000 K7
Rok produkcji: 2007

Post » 13 czerwca 2008, 18:13

No niestety ale amorek musi być jeśli chcecie śmigac na gumie z 2-go biegu. Lądowanie na 2 koła przy prawe 190 na blacie może być bardzo nieprzyjemne.

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 15 czerwca 2008, 11:42

TOmek jezeli rzuca Cie na boki przy lataniu an gumie to albo spusc troche powietrza z kola tak do 1,5 atm albo sprawdz droge czy ejst rowan. Ogolnie poczatkui przy malych predkosciach maja to do siebie ze giba strasznie na boki dlatego lepiej najpierw naucz sie troche szybszej pewnej gumy.

PoprzedniaNastępna

Wróć do Szkoła jazdy, stunt, tricki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość