Dzisiaj jest 28 kwietnia 2024, 07:46

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Technika jazdy - jazda na jednym kole czyli WHEELIE

Możesz napisać swoje doświadczenia i inne ...

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 73
Rejestracja: 02 stycznia 2008, 23:18
Lokalizacja: Olsztyn/G
Motocykl: CBR954
Rok produkcji: 2002

Post » 10 kwietnia 2008, 21:38

Tylko jak to uczynic bo mi nie chce jej podniesc :/

 
Posty: 131
Rejestracja: 21 lutego 2008, 16:10
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 4
Motocykl: cbr929
Rok produkcji: 0

Post » 10 kwietnia 2008, 22:10

Ujmę to tak:
Mój brat miał wypadek (plecy przy przebijaniu z 1 na 2) Teraz tak się boi, że nawet na jedynce nie może podnieść na koło -umysł chce ale ciało się broni. Dlatego pisałem, że trzeba chcieć i pozwolić motocyklowi wstać. Kumpel na R6 też się stara i...nic. Być może lekko się wahasz i dlatego nie idzie. Ja bardziej preferuję jazdę na "kolanie" tam jest dopiero adrenalina :twisted: Ale do rzeczy ! Wbijasz 2 i dydamicznie rozpędzasz obroty i moto do tego najlepszego i właściwego momentu obrotowego( od tego zaczyna się prawdziwy ciąg silnika) wtedy zdecydowanie odkręcasz i przenosisz ciężar ciała na tył(nie dosłownie ale podświadomie) Pomagasz jej leciutko rwąc za gripy. Na prawdę wstaje bajecznie i bardzo przewidywalnie !! Można kawałek pojechać...jednak lepiej strzelić lekko ze sprzęgła nawet przy 60-70, szarpnąć i jjjjeeeedzzziiiieszzzz...hoho._ ! Jutro mam sporo roboty w warsztacie to nie sprawdzę przy jakich obrotach i jak najdokładniej to robię - nigdy nie analizowałem tylko spontanicznie w górę ! Zrobię notatki w czszce i dam Ci szczegółowe instrukcje jak będę jeździł - Nie szczyp się tylko ogień- ceber jest super do jazdy na kole i bardzo przewidywalny :wink:
kogut

 
Posty: 5
Rejestracja: 24 maja 2008, 12:21
Lokalizacja: london/kr
Motocykl: honda cbr 929 fireblade
Rok produkcji: 0

Post » 24 maja 2008, 12:32

co do sc44 idzie jeszcze na gume na 3 ale to juz zbyt duza predkosc. no i umiejetnosci. moja na 2 staje przy poprzednim ujeciu i dodaniu gazu na 5tys obrotow. predkosc wtedy okolo 100km/h . lepiej uwazac .pozdro :lol:
my girlfrend fireblade :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 99
Rejestracja: 07 stycznia 2008, 18:57
Lokalizacja: WWL
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2000

Post » 29 maja 2008, 00:49

Witam.

Byłem przekonany że moja CBR nie idzie na gume z 2 ale po przeczytaniu Waszych postów i po tym jak zobaczyłem jak kumpel szarpie na 2 SC 33 na koło troche mi się ciśnienie podniosło. Postanowiłem spróbować. No i musze przyznać, że idzie i to ładnie tylko trzeba ostro gazu dodać i dobrze za ster ciągnąć. Za pierwszym razem nawet się przestraszyłem, że na plecy polece ale jakoś się udało. Póżniej to już szło ale troche się boje i przy 140km/h spadałem na ziemie bo nie mam jeszcze amora skrętu.
Teraz widze że najwyższy czas w niego zainwestować :lol:

Dodam jeszcze, że mam standardowe przełożenia.
Zbyszek

Awatar użytkownika
 
Posty: 29
Rejestracja: 25 maja 2008, 21:24
Lokalizacja: warszawa
Pochwały: 1
Motocykl: SC 44,SC 57B
Rok produkcji: 0

Post » 29 maja 2008, 04:07

idzie nawet z 3ki tylko trzeba ją przy 7 tys szarpnąć i dupę podnieść lekko :) Ja po dzwonie mam zajebistą barierę jak narazie i wcale nie podnoszę :(( może to i lepiej .......
Choćbym Pędził Ciemną Doliną , Zła Się Nie Ulęknę.....

 
Posty: 5
Rejestracja: 24 maja 2008, 12:21
Lokalizacja: london/kr
Motocykl: honda cbr 929 fireblade
Rok produkcji: 0

Post » 02 czerwca 2008, 01:55

jesli podnosicie ze sprzegla to potrzebny amor bo troche strach a jak na mocy to da rade ale uwazac trzeba , a pozniej to juz tylko balansoooooowc :D
my girlfrend fireblade :)

 
Posty: 11
Rejestracja: 27 grudnia 2007, 14:58
Lokalizacja: Zduńska W
Motocykl: CBR 954 RR
Rok produkcji: 0

Jazda na tylnym kole

Post » 10 czerwca 2008, 13:43

Witam. Ucze sie latania na gumie i nie bardzo mi wychodzi. Przy jakich obrotach stawiacie swoje CBRki na koło? CZy trzeba sie odsunąć na maksa do tyłu? Jak postawic motor bez strzału ze sprzęgła na drugim biegu. Proszę o jakies instrukcje od starych wyjadaczy. Z góry dziekuje...

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 10 czerwca 2008, 15:48


 
Posty: 11
Rejestracja: 27 grudnia 2007, 14:58
Lokalizacja: Zduńska W
Motocykl: CBR 954 RR
Rok produkcji: 0

Post » 11 czerwca 2008, 09:29

Moja 954 idzie na koło dopiero powyżej 6tyś obrotów na jedynce. Czy to normalne czy mam zamulony silnik? Dodam że waże koło 100kg? Odsuwacie tyłek od baku? Ja jak siedze odchylony, to nie "czuje" tak motoru...

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 11 czerwca 2008, 09:33

ja waże 85kg i na kumpla 954 podnosiłem ją już od niewiele ponad 3 tys...

 
Posty: 11
Rejestracja: 27 grudnia 2007, 14:58
Lokalizacja: Zduńska W
Motocykl: CBR 954 RR
Rok produkcji: 0

Post » 11 czerwca 2008, 13:09

Krolik powiadasz że od 3 tysiecy? A przymykałes gaz żeby przód zanurkował przed odkręceniem manteki?

 
Posty: 42
Rejestracja: 02 marca 2008, 19:49
Lokalizacja: Chełm
Motocykl: 1000RR
Rok produkcji: 2006

Post » 11 czerwca 2008, 13:27

od 3 tys :shock: to tako mi idzie na 1biegu od ok 4-5 tys

PoprzedniaNastępna

Wróć do Szkoła jazdy, stunt, tricki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości