Dzisiaj jest 03 maja 2024, 08:59

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Technika jazdy - jazda na jednym kole czyli WHEELIE

Możesz napisać swoje doświadczenia i inne ...

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 591
Rejestracja: 21 kwietnia 2009, 18:38
Lokalizacja: Radomsko
Pochwały: 1
Motocykl: sc57a
Rok produkcji: 2005

Post » 04 kwietnia 2011, 07:47

Moje subiektywne wrażenie jest takie, że na 600 łatwiej mi się gumowało i jakoś pewniej się czułem. ;)
Moto Psycho

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 04 kwietnia 2011, 08:18

Lary18th pisze:Teraz to ja skrzyni szukam :placze: .... 2ka odmówiła posłuszeństwa :wnerwiony:
moja skrzynia wygrzebana, zębatka 2,3,6 do wymiany plus wodzik...cena nowych części dramatyczna :-<

Awatar użytkownika
 
Posty: 83
Rejestracja: 04 maja 2010, 22:40
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: 954rr -> ZX10R
Rok produkcji: 2008

Post » 04 kwietnia 2011, 14:42

A ktoś się orientuje jak to będzie ze skrzynia od 929 bo mam możliwość nabyć w zacnym stanie ? Ostatnie 3dni latania bez 2ki były strasznie CENZURA :/ - wolałbym każdy inny bieg stracić hihi:

Awatar użytkownika
 
Posty: 155
Rejestracja: 22 września 2009, 00:50
Lokalizacja: Bytom
Pochwały: 1
Motocykl: Yamaha Xmax 400
Rok produkcji: 2015
Samochód: Audi A3

Post » 20 kwietnia 2011, 13:01

Hej ja mam tak samo tzn . na 1 z gazu idzie na koło bez problemu i coraz dłuższe piony mi wychodzą :) ale z 2 jeszcze coś nie daję rady z gazu... ale wydaje mi się ,że to moja wina...
Poza tym z moto wszystko w porządku ;)

 
Posty: 111
Rejestracja: 06 września 2010, 14:00
Lokalizacja: WLKP
Pochwały: 1
Motocykl: Franek Sc50>> GSX-R 1000 L1
Rok produkcji: 0

Post » 20 kwietnia 2011, 17:18

Witam! W sumie to nie wierzyłem że 954 może z dwójki iść na koło z gazu, ale mówie spróbuje i przy 7krpm opuscilem gaz i szarpnołem mocniej a tu ochoczo wyrwał w niebo, SZOK!

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 20 kwietnia 2011, 18:35

Lary18th, wracając do tematu zębatek,kupiłem zestaw 15 na 45,załozyłem dzis tylko 45 polatałem 1,5h po miescie i stwierdziłem,że jak założe 15 to sie tym nie da ruszyc.Nie sądziłem,że po dodaniu 3 zębów na tył zrobi sie taki szatan :D ,jak ktos lubi ostro podziczec to polecam.

Awatar użytkownika
 
Posty: 264
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Post » 20 kwietnia 2011, 19:53

cerber666, z dwójki wskakuje na gumę z samego gazu jak na jedynce czy trzeba jej pomagać przy takim przełożeniu?

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 20 kwietnia 2011, 20:47

ja w gumowaniu jestem słaby to daje ze sprzegła z 2 i 3,ktos kumaty na bank z gazu postawi na 2.

[ Dodano: Sro Kwi 20, 2011 9:10 pm ]
a ze sprzegła pewnie z 4 ,bo ja siedze wale z klamy i na 3 podnosze spokojnie:)

Awatar użytkownika
 
Posty: 378
Rejestracja: 21 sierpnia 2010, 22:42
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 4
Motocykl: CBR 900rr
Rok produkcji: 1998

Post » 15 maja 2011, 00:04

Odnowię temat, bo nikt chyba takiego problemu nie miał. Otóż, jak już złapie pion i jadę na kole, to często moto zaczyna wężykować. Przechyla się na boki, taka shima całym moto. I teraz pytanie, z czego to się bierze, czy może źle siedzę, może to że mam typowo sportową oponę z bieżnikiem w kształcie jajka, może łańcuch ociera troszkę i to powoduje. Proszę o wskazówki, bo uczę się na kole w sumie może 5 dzień, pion już trzymam przez kilkaset metrów, tylko boje się tego wężykowania.

Awatar użytkownika
 
Posty: 264
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Post » 15 maja 2011, 01:35

Może być droga nierówna albo opona mocno napompowana. Zmniejsz na początek ciśnienie w laczku i sprawdź czy dalej wężykuje.

Mi się coś takiego zdarza jak walczę z wiatrem lecąc na gumie albo jak jadę na jedną z miejscówek na której jest średnio równy asfalt...

 
Posty: 74
Rejestracja: 15 lutego 2008, 13:38
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929 RR>>ZX10R>GSXR1000 K6
Rok produkcji: 0

Post » 15 maja 2011, 06:39

mi mój sc33 podczas pionu też wężykował.Opuściłem ciśnienie z 2,9 do 2,4 i wężykowanie znikło

Awatar użytkownika
 
Posty: 378
Rejestracja: 21 sierpnia 2010, 22:42
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 4
Motocykl: CBR 900rr
Rok produkcji: 1998

Post » 15 maja 2011, 09:57

ja raz spuściłem do 2,0 i faktycznie znikło. wczoraj miałem tak koło 2,5 i wężykował. Niedługo będę zmieniał oponkę, to może już nie będę kupował sportowej, tylko z normalnym bieżnikiem.

PoprzedniaNastępna

Wróć do Szkoła jazdy, stunt, tricki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość