Dzisiaj jest 21 maja 2024, 08:30

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Technika jazdy - jazda na jednym kole czyli WHEELIE

Możesz napisać swoje doświadczenia i inne ...

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 11 lutego 2011, 16:20

jako ze nie mam nagranej predkosci max na gumie i nie moge nijak byc szybszy niz M4NIEK to zmiejszam swoja max predkosc do 190.On to jest naszym najszybszym rajdowcem gumowym :fuckyou:

Awatar użytkownika
 
Posty: 165
Rejestracja: 23 kwietnia 2010, 11:48
Lokalizacja: okolice M
Motocykl: SC50
Rok produkcji: 2003

Post » 11 lutego 2011, 17:39

DOMEL pisze:jako ze nie mam nagranej predkosci max na gumie i nie moge nijak byc szybszy niz M4NIEK to zmiejszam swoja max predkosc do 190.On to jest naszym najszybszym rajdowcem gumowym :fuckyou:


nie prawda, bez 2 zdań najszybszy jest Daro :diabel2:

ja latam najwolniej, bo się boję

Awatar użytkownika
 
Posty: 120
Rejestracja: 03 września 2009, 18:35
Lokalizacja: Okolice s
Motocykl: Honda CBR 954 FireBlade
Rok produkcji: 2003

Post » 11 lutego 2011, 18:49

M4NIEK pisze:ja latam najwolniej, bo się boję
:027: dobre hihi:

 
Posty: 24
Rejestracja: 08 sierpnia 2010, 10:25
Lokalizacja: Kozienice
Motocykl: cbr 954
Rok produkcji: 2003
Samochód: dość szybki

Post » 11 lutego 2011, 23:21

ja na kole na 1 biegu ciągnę fajera do odcinki - więc granice 145km/h. W tym sezonie będę próbował na 2 polatać na kole ;)

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 11 lutego 2011, 23:58

potwierdzam ze vfr lepiej wchodzila na gume niz sc 33 nawet na 2 z gazu

Awatar użytkownika
 
Posty: 120
Rejestracja: 03 września 2009, 18:35
Lokalizacja: Okolice s
Motocykl: Honda CBR 954 FireBlade
Rok produkcji: 2003

Post » 12 lutego 2011, 11:54

Drapek pisze:na 1 biegu ciągnę fajera do odcinki - więc granice 145km/h

929? :027:

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 12 lutego 2011, 12:04

Zawadka929 pisze:
Drapek pisze:na 1 biegu ciągnę fajera do odcinki - więc granice 145km/h

929? :027:


http://www.gearingcommander.com/
przy seryjnych zębach musiałby kręcić do 13600 RPM :diabel:
chyba że ma przełożenie zwiększające Vmax

 
Posty: 24
Rejestracja: 08 sierpnia 2010, 10:25
Lokalizacja: Kozienice
Motocykl: cbr 954
Rok produkcji: 2003
Samochód: dość szybki

Post » 12 lutego 2011, 12:49

tak, tak - w mojej 929
na szafie tyle gdzieś mam przy odcince a przełożenia innego nie mam - przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo, a nawet jeśli by było to wskazanie licznika byłoby takie samo bo przecież "prędkościomierz" jest gdzieś w/przy skrzyni.
Na 2 biegu wyświetla przy odcince coś koło 185 (nie pamiętam już dokładnie)
natomiast na 3 biegu przy odcince prędkość wacha się w przedziale 226-228 - to pamiętam dobrze :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 240
Rejestracja: 07 marca 2010, 10:10
Lokalizacja: śląsk
Pochwały: 5
Motocykl: 1000rr
Rok produkcji: 0

Post » 12 lutego 2011, 13:32

Drapek pisze:wskazanie licznika byłoby takie samo bo przecież "prędkościomierz" jest gdzieś w/przy skrzyni

Chyba się mylisz ;)

 
Posty: 24
Rejestracja: 08 sierpnia 2010, 10:25
Lokalizacja: Kozienice
Motocykl: cbr 954
Rok produkcji: 2003
Samochód: dość szybki

Post » 12 lutego 2011, 14:17

być może - nie mówię że nie bo nie sprawdzałem gdzie to jest.
A gdzie w takim razie jest "prędkościomierz" w 954? tak samo jak w 929?
kolega ma w 954 jeden ząb z przodu mniej a z tyłu więcej i zakłamanie licznika ma coś koło 10% - więc stąd mój wniosek że przełożenie (ilości zębów) nie wpływa na zmianę wyświetlanej prędkości

Awatar użytkownika
 
Posty: 240
Rejestracja: 07 marca 2010, 10:10
Lokalizacja: śląsk
Pochwały: 5
Motocykl: 1000rr
Rok produkcji: 0

Post » 12 lutego 2011, 14:50

no właśnie jeśli z tyłu dasz większą zębatkę to przednia będzie się więcej razy obracała w stosunku do tylu dlatego będzie pokazywało więszą prędkość niż jest w rzeczywistości

 
Posty: 24
Rejestracja: 08 sierpnia 2010, 10:25
Lokalizacja: Kozienice
Motocykl: cbr 954
Rok produkcji: 2003
Samochód: dość szybki

Post » 12 lutego 2011, 16:52

no wszystko się zgadza. Nie zrozumieliśmy się chyba - chodzi mi o to że czy mamy zębatki 16/42 czy 15/44 to w obu przypadkach przy obrotach np. 5tys/min licznik pokazuje taką samą prędkość. W rzeczywistości jednak 15/44 ma mniejszą prędkość niż ta pokazywana na liczniku.

PoprzedniaNastępna

Wróć do Szkoła jazdy, stunt, tricki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości