Strona 1 z 4

Tor Radom 2012 rusza

Post: 20 marca 2012, 11:50
autor: blazej33
Z dniem 28.03 rozpoczyna działalność tor Radom, więc zaczynamy treningi :jupi:
http://www.automobilklub.radom.pl/

Post: 20 marca 2012, 18:12
autor: DOMEL
wreszcie!!!!!! :D Tylko domecze pilot powery i ogien

Post: 06 kwietnia 2012, 10:00
autor: redjac
Mam pytanie...

Czy te crash pady są tak restrykcyjnie sprawdzane?? Jakoś im nie ufam... Fakt połamane plastiki to też niezbyt dobra opcja ale czy crash'e nie wyrywają/psują mocowań do silnika czy ramy??

Post: 06 kwietnia 2012, 10:29
autor: blazej33
jeśli kupisz dobrej f-my i polecane przez kolegów crashpady, to materiały z których są zrobione będą tak dobrane, że prędzej one się poddadzą, niż mocowanie na ramie, czy korpusie silnika. Na torach typu Radom crashpady ratują sprzęt i chodzi tu głównie o dekle, kierownice i sety a nie owiewki (sprawdzone wielokrotnie) :mrgreen:

Post: 06 kwietnia 2012, 22:37
autor: redjac
Czyli tor typu supermoto a nie dla nas, chociaż na lepsze poznanie sprzętu to dobry o taki...Widzę więc że nie ma wyjścia i muszę dopisać crash'e do budżetu na kolejny miesiąc hehe

Post: 06 kwietnia 2012, 22:42
autor: blazej33
Do szlifowania techniki wolne tory są super, ale mają też sporo ograniczeń. Zależy jake możliwości finansowe ;-)

Post: 07 kwietnia 2012, 10:11
autor: redjac
U mnie jeszcze sporo błędów więc do ścigania się jeszcze daleko, brak stałego tempa niestety...a to spowodowane jest brakami w technice niestety (wcześniej latałem bardziej turystyczną cbr1000 f). Potrafię zapier, złożenia wmiarę, ale mam momenty gdzie tracę, szczególnie na dohamowaniach gdzie staram się nie zablokować tylniego koła po redukcji...

Post: 07 kwietnia 2012, 11:07
autor: Marek760i
no to na torze radom czy innym tego typu obiekcie sie tego nie nauczysz

Post: 07 kwietnia 2012, 13:03
autor: blazej33
Fakt dohamowania nie poćwiczysz w Radomiu, na Ułęży za to idealnie dopacujesz ten element :mrgreen:

Post: 08 kwietnia 2012, 13:28
autor: redjac
A co do tych crash'y to jakie polecacie?? Bym nie musiał wiercić owiewek i przerabiać motocykla...

Post: 09 kwietnia 2012, 17:03
autor: DOMEL
redjac, w 954 to zwykle wmetecha wystarcza bo tam sie eni wierci w owiewkach.Poelcam bo sie spisuja

Post: 25 kwietnia 2012, 10:47
autor: redjac
Dzięki za radę... zakup zaplanowany :one: