Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 12:38

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

PRAWO JAZDY KAT. A

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 660
Rejestracja: 02 marca 2009, 21:45
Lokalizacja: Olesno
Pochwały: 4
Motocykl: HONDA CBR 1000RR
Rok produkcji: 2004

Post » 04 sierpnia 2010, 20:08

:P haha to widać teraz utrudniają i to równo :ooo: ale cóż takie realia, jak ja zdawałem w 1988r to tylko na WSK trzybiegowej i oczywiście sygnalizowanie na ósemce ręką, bo kierunków akurat jeszcze w WSK nie wymyślono, ale poszło gładko i za pierwszym razem zdane :P ;)

 
Posty: 7
Rejestracja: 05 kwietnia 2010, 13:00
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 2003

Post » 04 sierpnia 2010, 21:55

Tez zdawalem w bielsku 3 lata temu. Co do ruszania to rowniez uczono mnie ze nalezy ruszac z lewej nogi, natomiast na egzaminie gosc stwierdzil ze to strata czasu i kazal z prawej... Kazdy ma swoje zdanie na ten temat.
Najwazniejsze to obsluga motocykla, rozgladanie sie na boki przed kazdym ruszeniem i wykonywanie manewrow w kolejnosci jaka zadal egzaminator bo rowniez za to oblewal. Zakladam ze przepisy znasz i bedziesz zatrzymywal sie na zielonych strzalkach, uwazal zeby nie scinac po ciaglej linii na krzyzowkach i takie tam...

 
Posty: 200
Rejestracja: 15 lutego 2009, 23:04
Lokalizacja: PIŁA
Pochwały: 1
Motocykl: Była SC 33 jest SC57 A
Rok produkcji: 2005

Post » 04 sierpnia 2010, 22:06

Musisz zrobić na instruktorze duże wrażenie, a mianowicie:

1) odpalić moto i od razu gaz do odciny....
2) później przypalić laczka.....
3) i na koniec przez plac na gumie....

Wtedy zaniemówi i odwiozą go na zawal do szpitala... he hehhehehe, oczywiście to żartem...

Powodzonka!!!!!

Awatar użytkownika
 
Posty: 17
Rejestracja: 25 maja 2010, 21:23
Lokalizacja: Zamość/Bi
Motocykl: był f3
Rok produkcji: 0

Post » 04 sierpnia 2010, 22:19

Ja też zdawałem w bielsku.. i jak koledzy mówią głowa noga kask i pełen gaz rotfl2: troche minęło czasu i nie wiem jaka jest trasa itp ale pamietam że chciał mnie CENZURA na wlocie w prawo na skrzyżowaniu gdzie jest teraz gemini -- bo tam nie ma pasa żeby ładnie włączyć sie do ruchu tylko od razu wlot na główną -- i miał jakieś zastrzeżenie bo busikiem za mną nie zdążył -- ale było do przodu :D także powodzenia :one:

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 04 sierpnia 2010, 23:26

ja rowniez od strzala zdalem :one:

 
Posty: 82
Rejestracja: 03 sierpnia 2010, 01:16
Lokalizacja: Wilamowic
Pochwały: 1
Motocykl: HONDA CBR 900RR FIREBLADE
Rok produkcji: 1997

Post » 04 sierpnia 2010, 23:55

włąsnie ja na to skrzyzowanie pojade ;d niektózy ludzie robia tak ze łapiasie za jakims autem i cisną za nim ;d NO ALE TO SIE NIE SPRAWDZI BO KTO TERAZ JEŹDZI PRZEPISOWO? nawet jakby dali ogranieczenie prędkosci do bariery dzwięku to i tak by ktos je przekroczył ;d :diabel2:

 
Posty: 567
Rejestracja: 05 marca 2008, 01:29
Lokalizacja: małopolsk
Pochwały: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Rok produkcji: 0

Post » 07 sierpnia 2010, 02:07

Pietrucha8112 pisze:i żeby ci do głowy nie przyszło iść z własnym kaskiem na egzamin
I tu się kolega myli, bo dwóch moich kolegów zdawało ostatnio w bielsku i mówili, że prawie każdy przystępujący do egzaminu miał swój kask i zdali bez problemu!! Inna sprawa jest natomiast jak by egzaminator zobaczył, że na moto przyjechałeś , podobno to działa na nich jak płachta na byka!

 
Posty: 14
Rejestracja: 12 lutego 2009, 19:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Motocykl: sc 33
Rok produkcji: 98

Post » 07 sierpnia 2010, 07:41

wszystko zleży od instruktora,mnie uwalili za 1 razem w bielsku bo miałem kurtkę i rękawice ,
wszyscy w koszulach i sweterkach zdali...
2 podejscie egelanckie ubranie i bezproblemowo zdałem :dance:

 
Posty: 82
Rejestracja: 03 sierpnia 2010, 01:16
Lokalizacja: Wilamowic
Pochwały: 1
Motocykl: HONDA CBR 900RR FIREBLADE
Rok produkcji: 1997

Post » 12 sierpnia 2010, 22:29

no i po egzaminie. teoria zdana :) 1 bład miałem :) z 12 chłopa egzamin pozytywnie zaliczyło 4 . oblałem odrazu na 1 zadaniu na placu ... podczas 8 miałem patrzec sie w 4 miejscach a nie w 2 bo kazdy mi mówił ze na przecięciu mam sie upewniac .... powiedział mi to dopiero jak wręczył mi karte z negatywnym wyunikiem ;/ egzaminator był strasznie nie miły dla mnie ;/ no ale najlepsi kierowcy wkońcu zdają za 4 razem :)
23 znów bede sie ubiegało prawko :) teraz czeka mnie tylko plac i miasto ;)

 
Posty: 567
Rejestracja: 05 marca 2008, 01:29
Lokalizacja: małopolsk
Pochwały: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Rok produkcji: 0

Post » 12 sierpnia 2010, 23:56

A co pisałem wyżej????? :!: :!: :!: cytat: " Mój kumpel ostatnio oblał za to , że oglądał się dopiero jak przecinał skrzyżowanie 8-ki [tak uczył go instruktor], a egzaminator stwierdził, że trzeba się oglądać przed skrzyżowaniem!! Dodam,że egzamin miał właśnie w Bielskim WORD-ie!!" Powodzenia następnym razem!!

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 13 sierpnia 2010, 11:36

bezsensu to ogladanie na osemce :/ moim zdaniem po to powinna byc osemka aby sprawdzic czy kandydat na motocykliste umie zachowac rownowage itp. przeciez wiadomo ze tam nic ni jedzie :/ ale na czyms trzeba uwalac..

 
Posty: 14
Rejestracja: 12 lutego 2009, 19:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Motocykl: sc 33
Rok produkcji: 98

Post » 14 sierpnia 2010, 09:32

następnym razem zapytaj egzaminatora ,na moim egzaminie powiedział że u niego na 8 nie trzeba migaczy ani obracania głowy,tylko przejazd
zapytać nie zaszkodzi

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości