Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 14:07

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

opinia

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 156
Rejestracja: 14 lutego 2010, 13:59
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: kawasaki zx 10r
Rok produkcji: 2006

opinia

Post » 06 stycznia 2011, 13:39

witam serdecznie,w sobote mam zamiar przyjzec sie temu motorkowi!dzieki panowie za ocene http://www.boys-toys.pl/?honda-cbr-900-rr-sc50,50

Awatar użytkownika
 
Posty: 220
Rejestracja: 11 października 2007, 19:06
Lokalizacja: Rybnik
Pochwały: 6
Motocykl: było SC33, SC50, SC57A teraz SC33FL
Rok produkcji: 0

Post » 06 stycznia 2011, 15:58

Malowanie moto z 2002 a nie 2003 jak podaje info z stonki boys... . Licznik jakis pokiereszowany radze dobrze posprawdzac sprzeta. Przebieg jakis niski ale to na miejscu sprawdzisz czy moto jest na tyle "świeże" że ma faktycznie 27tys km. A tak pozatym nie wolalbys poczekac do wiosny aby sie przejechac motorkiem i sprawdzic go w jezdzie jak sie zachowuje.
Ja od handlarza bym nie kupował moto w ciemno bez jazdy próbnej.

Awatar użytkownika
 
Posty: 86
Rejestracja: 11 lutego 2009, 15:13
Lokalizacja: Tychy / K
Pochwały: 2
Motocykl: 1000RR, TDM 900, Cali 1100, seven, SHL M05
Rok produkcji: 0

Post » 06 stycznia 2011, 17:47

Brak wypełnień wewnętrznych

 
Posty: 234
Rejestracja: 06 stycznia 2011, 15:51
Lokalizacja: Kielce
Motocykl: Honda
Rok produkcji: 0

Post » 06 stycznia 2011, 18:16

Jak obejrzysz to daj znać i powiedz co i jak ,bo ciekawy jestem czy te wszystkie carbonowe wstawki nie mają czasem schować jakiś bubli.Dobrym patentem jest też pytanie czy dają orginalne kierunki,błaha rzecz a działa.Nie wiem czy mi się wydaje ,ale te lusterka się bardzo błyszczą jakby psiknięte czymś.
Ostatnio zmieniony 06 stycznia 2011, 18:29 przez Kuba'125, łącznie zmieniany 1 raz

 
Posty: 156
Rejestracja: 14 lutego 2010, 13:59
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: kawasaki zx 10r
Rok produkcji: 2006

Post » 06 stycznia 2011, 18:24

Na spokojnie zastanowie sie jeszcze co do kupna,glowa mnie boli juz od tych opini co do stanow motocykli w Polsce:D nie raz mam dosc juz tego:( dzieki za opinie

 
Posty: 234
Rejestracja: 06 stycznia 2011, 15:51
Lokalizacja: Kielce
Motocykl: Honda
Rok produkcji: 0

Post » 06 stycznia 2011, 18:34

Mój tata też długo szukał moto ,aż w końcu trafiliśmy na te jedną jedyną :diabel: ,nie ma się co martwić ja swoją 125 rok szukałem.Z doświadczenia (małego bo małego,ale zawsze) wiem,że czasami lepiej poczekać troszkę tak jak kolega wcześniej wspomniał do wiosny przejechać się oblukać wszystko co i jak bo prędzej czy później musi się znaleźć ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 194
Rejestracja: 28 lutego 2010, 12:38
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: 954fb
Rok produkcji: 2003

Post » 06 stycznia 2011, 21:58

osobiscie tez bym nie kupil moto bez jazdy probnej;]dla tego tez czekam do wiosny:) moto ladnie wypucowane,jak z fabryki.stan techniczny i tak najwazniejszy

Awatar użytkownika
 
Posty: 549
Rejestracja: 19 marca 2009, 22:10
Lokalizacja: Lublin /
Pochwały: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Rok produkcji: 2007

Post » 06 stycznia 2011, 23:38

spsx pisze:Brak wypełnień wewnętrznych


Hmmm...możesz powiedzieć jakich wypełnień brakuje bo jak nie widzę żadnych braków.
Jak dla mnie wizualnie motocykl wygląda rewelacyjnie i prawdę mówiąc nie jeden z was by taki chciał. Moto nawet w zimie można spokojnie przegonić. Ja jak kupowałem w styczniu 2009 roku moje sc50 to jechałem z lublina do krakowa. Nie chciała odpalić bo aku padł i z kabli od samochodu odpalaliśmy. Potem w zastaw facetowi kasę na jazdę próbną i przy prawie -10 stopniach po krakowie latałem fajerem. Jak się chce to można. Wróciłem z jazdy próbnej i juz wiedziałem że jest moja :)

Jedź i sprawdź. Do odważnych świat należy. Czasem się opłaca. Ja bym pojechał bo moto wygląda atrakcyjnie. A oryginalne kierunki o kant dupy można sobie rozbić. Ja teraz w 1000rr mam łezki z przodu i nie chciałbym oryginalnych bułek :p

Acha a tu parę moich wskazówek znajdziesz jak będziesz jechać co sprawdzić:
http://forum.fireblade.pl/topics5/czy-k ... .htm#18698

Sprawdź wszystkie plastiki czy klejone czy nie. W tym celu należy je zdjąć. Będziesz mógł łatwiej obejrzeć silnik. Czy nie ma nigdzie pod uszczelkami wycieków. Czy nie są popękane elementy nośne. Czy śruby mocujące kolektory do silnika nie są zaspawane bo się wcześniej urwał gwint po dzwonie (ja się z czymś takim spotkałem) Możesz również podnieść bak do góry i sprawdzić czy ma taki sam kolor pod spodem i czy ma przyklejone do zbiornika nad filtrem powietrza srebrne maty termiczno wygłuszające. Jeśli ich brak to możliwe że cały zbiornik był malowany. Niech ktoś siądzie na moto a ty spójrz od tyłu czy zadupek jest w linii prostej z kołem. Sprawdź stelaż na którym trzyma się czacha i zegary. Jeśli są odpryski farby to możliwe że był prostowany i źle pomalowany. Szukaj śladów po prostowaniu lag. Widoczne poprzeczne wgniecenia. Ewentualnie jak nic nie widać to przejedź ręką po lagach i jeśli były prostowane to wyczujesz wybrzuszenia lub małe dołki. Co do pracy silnika 929 to się nie wypowiem bo jeżdżę 954. Moto musisz przegonić porządnie na każdym biegu i sprawdzić czy wszystkie biegi prawidłowo wskakują i czy moto nie dławi się przy dodawaniu gazu w jakimś zakresie obrotów. Przy prędkości około 100km/h lekko puść kierownicę (oczywiście nie całkowicie i pod warunkiem że masz bardzo dobrą nawierzchnię) i sprawdź czy moto nie ściąga na bok. Jeśli jest prosty to nawet jak puścisz kierownicę całkowicie to będzie jechał prosto jak po szynach. pamiętaj żeby przyjechać pół godziny wcześniej. Tak żeby gość nie mógł przed twoim przyjazdem rozgrzać moto. Odpal go jak będzie miał zimny silnik i zobaczysz czy nie ma jakichś problemów z odpalaniem. Jak już go przegonisz i złapie temperaturę to powtórz to samo i zobacz czy rozgrzany też pali bez problemów. Po rozgrzaniu jak już zsiądziesz z moto to wkręć go parę razy na obroty i zobaczy jakiego koloru wylatuje dym z tłumika.

P.S. To jest tylko zlepek takich moich sugestii. Nie wszystkie musisz brać za pewnik. Od razu mówię że nie jestem super hiper mechanikiem, który wszystko wie.
Pamiętaj też że jeżeli moto miało małą wywrotkę i wszystko jest zrobione jak należy. Moto jest proste, to wcale nie trzeba go dyskwalifikować. No chyba że cena będzie nie adekwatna do stanu moto. Powodzenia jeszcze raz. Z pewnością koledzy też powiedzą na co zwrócić uwagę. Zwłaszcza jeżeli chodzi o pracę silnika.

Acha co do naklejek to ja już nie wiem dokładnie. Kolega ma 954 z Włoch i ma naklejki: czacha i zadupek pod lakierem, boczki naklejki na lakierze. Na baku naklejki zawsze pod lakierem bez wzg. na kraj pochodzenia. Ja mam 954 z Anglii i wszystkie naklejki na lakierze, a moto nie było malowane i plastiki nie popękane. nie wiem czy to nie zależy czasem od kraju na jaki była robiona :/ Dlatego jeżeli plastiki są całe nie klejone to olej sprawę naklejek.

 
Posty: 234
Rejestracja: 06 stycznia 2011, 15:51
Lokalizacja: Kielce
Motocykl: Honda
Rok produkcji: 0

Post » 06 stycznia 2011, 23:51

Ja gdzieś słyszałem,że pod lakierem powinny być tylko na baku, jeżeli chodzi o wersje europejskie.Na zdjęciach wiele motocykli wyglądał ładnie a jak człowiek przyjedzie zobaczyć to... Fakt jest taki,że chyba wszyscy są bardzo ciekawi co okaże się po dogłębnych oględzinach,na które osobiście czekam z wielką ciekawości :P.

Ps: zgadzam się z tymi kierunkami ,ale inna sprawa jak ktoś powie od razu przez telefon ,że np o coś zahaczył a inna jak ktoś kręci.

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 07 stycznia 2011, 00:29

Co do sprzęta nie chce mi się za wiele wypowiadać ale coś dodam od siebie mimo , że zapewne nie unikne złośliwych uwag, że nówki są w salonie...
Na moje to moto wygląda ok i kwalifikuje się do obejrzenia na żywo.
Znajomy sprowadza motocykle właśnie z Włoch i jedno co mogę powiedzieć to trzeba kupując z tego rynku bardzo wnikliwie przebadać sprzęta.
Sądząc po dodatkach : sety, opaska na lagach z przodu , oplot przewodów hamulcowych , sprzęt prawdopodobnie był bardziej doinwestowany (prawdopodobnie ogołocony z tego co drogie i szybko demontowalne - niestety częsta praktyka na tamtym rynku) i jak większość zaliczał jakieś TrackDay lub jakieś konkretniejsze latanie co wcale nie musi znaczyć , że jest zajechany.
Fele też jak na ten przebieg odrapane jakby tych wymian opon było trochę więcej niż przy uzywaniu turystycznych gum (popatrz na przednią zdjęcie 1,4) :diabel2:
Proponowałbym koniecznie się przejechać i jak pisze Guliver pomieszać , biegami , zwrócić uwagę na silnik (obejrzeć dokładnie tam gdzie najczęściej rozszczelnia się blok w tym modelu - fotki masz nawet w galerii fireblade ktoś dodawał kiedyś).
Plusem jest , że gość daje Ci gwarancję. Sprawdz dokładnie sprzęta i decyduj się - powodzenia.
Znajomy kiedyś przywiózł żółtą 954 właśnie z Włoch wizualnie piękna , przebieg jak każda 27000km , silnik pracował bardzo ładnie , również wygląd seria. Przy zakupach nie miał możliwości się przewiezć a po przywiezieniu i polataniu kilka dni skrzynia się rozleciała :D
Po rozbiórce okazało się , że pełno w niej syfu typu troty.

PS - Kuba z tymi kierunkami nie ma co przesadzać...Ja oryginalne buły wyglądające jak crashpady wywaliłem i sprzedałem po co mają leżeć jak można parę groszy odzyskać za nie a wymienić na fajniejsze. Większość osób zmienia , wyglądające archaicznie kierunki oryginalne i nic w tym złego.

Awatar użytkownika
 
Posty: 86
Rejestracja: 11 lutego 2009, 15:13
Lokalizacja: Tychy / K
Pochwały: 2
Motocykl: 1000RR, TDM 900, Cali 1100, seven, SHL M05
Rok produkcji: 0

Post » 07 stycznia 2011, 20:04

Wypełnienia maskujace wewnetrzna strone bocznych owiewek oraz dolu czaszy ( Foto 1 i 6 ;) ).


Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości