Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 22:44

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

końcówka wydechu.

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 7
Rejestracja: 08 lutego 2012, 12:58
Lokalizacja: Będzin
Motocykl: cbr 954 rr
Rok produkcji: 0

Post » 25 lutego 2012, 15:18

oki, jak magnes przyciąga to nie jest to nierdzewka, najprawdopodobniej zaroodporna stal z polerką, dobra, za krążkiem 58mm, krążek 67mm, podaj mi jeszcze srednice wewnętrzną, długość tej rury jaką chcesz mieć za krązkiem tej o średnicy 58mm i daj jeszcze grubosć krązka (szerokosć )

Awatar użytkownika
 
Posty: 265
Rejestracja: 20 maja 2008, 23:24
Lokalizacja: Leżajsk/Wiedeń
Pochwały: 4
Motocykl: SC28,SC33,SC57b,CR250, SC59/08, SC59/2012
Rok produkcji: 2012
Samochód: A5

Post » 25 lutego 2012, 18:02

rurka za krążkiem idzie lekko pod kątem, i
górą ma: 24mm,
dołem: 45mm,
Średnica wewnętrzna: 55mm,
Grubość krążka: 6mm,
myślałem zeby zrobić krótszą rurkę za krążkiem, najwyżej 24mm, a ja sobie ją jakos dotne, dopasuje jeśli byłby problem.

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 25 lutego 2012, 18:14

czyli zaroodporna stal nie rdzewieje ?

[ Dodano: Sob Lut 25, 2012 5:17 pm ]
bo kwasówka i nerdzewka to chyba nie to samo a magnez nie działa na kwasówkę z tego co wiem ale może sie mylę i jesli jestem w będzie to przyda się poprawna odp. ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 265
Rejestracja: 20 maja 2008, 23:24
Lokalizacja: Leżajsk/Wiedeń
Pochwały: 4
Motocykl: SC28,SC33,SC57b,CR250, SC59/08, SC59/2012
Rok produkcji: 2012
Samochód: A5

Post » 25 lutego 2012, 18:52

Byle to nie rdzewiało i sie nie odbarwiało. A czy magnes przyciąga czy nie to nie bede wnikać :P
wygląda ta rurka tak:
Obrazek

 
Posty: 69
Rejestracja: 18 grudnia 2008, 21:31
Lokalizacja: częstocho
Pochwały: 1
Motocykl: honda cbr 900 (929)
Rok produkcji: 2001

Post » 25 lutego 2012, 19:09

to są calkowicie dwie różne stale, i tyle ze sobą mają wspólnego że na obie mówimy stal, i to wszystko.
Nie zaglebiając się w szczególy bo byloby tu pisania na calą stronę to kwasówka jest paramagnetykiem i przyciąga magnez ale slabo a nierdzewka z koleii jest ferromagnetykiem i dobrze przyciąga magnez. Poza tym calkowicie inny sklad chemiczny....
Ale wyglądają praktycznie identycznie.
Więc na mój gust MAKU trochę wprowadzil w bląd, bez obrazy
coco jumbo i do przodu

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 25 lutego 2012, 20:21

dzieki palik82, :) za poświęcona 5 min

 
Posty: 69
Rejestracja: 18 grudnia 2008, 21:31
Lokalizacja: częstocho
Pochwały: 1
Motocykl: honda cbr 900 (929)
Rok produkcji: 2001

Post » 26 lutego 2012, 10:44

spoko, chociaż czasami przydaje się wiedza zdobyta na Polibudzie na metalurgii bo w zawodzie nie robię :D (taka Polska rzeczywistość :/ )
coco jumbo i do przodu

Awatar użytkownika
 
Posty: 265
Rejestracja: 20 maja 2008, 23:24
Lokalizacja: Leżajsk/Wiedeń
Pochwały: 4
Motocykl: SC28,SC33,SC57b,CR250, SC59/08, SC59/2012
Rok produkcji: 2012
Samochód: A5

Post » 26 lutego 2012, 12:50

czy nie dało by się obciąć sam kołnierz / "krążek" i dospawać nowy? nie wiem, może mniej zabawy by z tym było.
I pytanie z innej beczki, chcę wyciągnąć metolową osłonę, która idzie pod zadupkiem i zdjąć plastik który jest między wydechem a zadupkiem, stelaż na rejestrację, kierunki zostawiam oryginalne. Fajnie to wygląda u kolegi Lenara:
Obrazek
i tu chyba ta metalowa osłona została wyrzucona. U mnie wystaje ona aż za zadupek, natomiast tu u kolegi Synek jest dużo krótsza:
Obrazek
???

Awatar użytkownika
 
Posty: 679
Rejestracja: 09 lipca 2011, 18:40
Lokalizacja: Gubin
Motocykl: Honda cbr 929 rr
Rok produkcji: 2000

Post » 26 lutego 2012, 13:35

Witam chłopaki sorki ze sie wtrace ale skoro mowa o wydechu to jak to jest z przegladami

u mnie w tych stacjach diagnostycznych sa sami Paj....ce zawsze sie czepiaja

w swojej 929 mam ksenon i wydech LeoVinca pewnie beda problemy z przegladem ale juz takiego kupilem :)
Pale Gume, a nie dusze

Awatar użytkownika
 
Posty: 716
Rejestracja: 23 lutego 2010, 18:47
Lokalizacja: Wrocław-W
Pochwały: 12
Motocykl: zawsze HONDA !
Rok produkcji: 0

Post » 26 lutego 2012, 13:55

Puciaty pisze:Witam chłopaki sorki ze sie wtrace ale skoro mowa o wydechu to jak to jest z przegladami

u mnie w tych stacjach diagnostycznych sa sami Paj....ce zawsze sie czepiaja

w swojej 929 mam ksenon i wydech LeoVinca pewnie beda problemy z przegladem ale juz takiego kupilem :)


Właśnie... zależy jak się trafi ... Są poje*** że się czepiają a są tacy, że nic nie mówią.
Ale ogólnie mają prawo Ci nie podbić przeglądu.
Jak mają ten syf do badania głośności to może być qpa.

Tak samo z policją.
Kiedyś w jakimś uwaga pirat oglądałem, gość miał seryjne wydechy, ale już wiekowe i przekroczyło bodajże o 2 czy 3 decybele normę.
I mu dowód zabrali nasi stróże prawa.

Dlatego warto mieć oryginalny wydech w garage :D
Ja do moto dostałem oryginalny, i nie mam zamiaru go sprzedawać.
Może się przydać, chociażby raz do roku.

Awatar użytkownika
 
Posty: 679
Rejestracja: 09 lipca 2011, 18:40
Lokalizacja: Gubin
Motocykl: Honda cbr 929 rr
Rok produkcji: 2000

Post » 26 lutego 2012, 15:30

Siwy_ryry pisze:
Puciaty pisze:Witam chłopaki sorki ze sie wtrace ale skoro mowa o wydechu to jak to jest z przegladami

u mnie w tych stacjach diagnostycznych sa sami Paj....ce zawsze sie czepiaja

w swojej 929 mam ksenon i wydech LeoVinca pewnie beda problemy z przegladem ale juz takiego kupilem :)


Właśnie... zależy jak się trafi ... Są poje*** że się czepiają a są tacy, że nic nie mówią.
Ale ogólnie mają prawo Ci nie podbić przeglądu.
Jak mają ten syf do badania głośności to może być qpa.

Tak samo z policją.
Kiedyś w jakimś uwaga pirat oglądałem, gość miał seryjne wydechy, ale już wiekowe i przekroczyło bodajże o 2 czy 3 decybele normę.
I mu dowód zabrali nasi stróże prawa.

Dlatego warto mieć oryginalny wydech w garage :D
Ja do moto dostałem oryginalny, i nie mam zamiaru go sprzedawać.
Może się przydać, chociażby raz do roku.



no jasne rozumiem tylko ja nie mam orginalnego:( hehe

a ten uwaga pirat tez widziałem :)
kurde bede sie martwił pozniej, moze jakos sobie zalatwie to po znajomosci;p heh

[ Dodano: Nie Lut 26, 2012 2:32 pm ]
a jeszcze pytanko nie ma sportowych coy nie przekraczaly tych 96 decybeli ?
Pale Gume, a nie dusze

Awatar użytkownika
 
Posty: 265
Rejestracja: 20 maja 2008, 23:24
Lokalizacja: Leżajsk/Wiedeń
Pochwały: 4
Motocykl: SC28,SC33,SC57b,CR250, SC59/08, SC59/2012
Rok produkcji: 2012
Samochód: A5

Post » 26 lutego 2012, 16:38

No a od czego jest DB killer? ja przy swoim nie mam killera,
ale w Leżajsku na przeglądzie kolo nie prosi od odpalenie moto nawet:)
Pamiętam odcinek co zatrzymali laskę na nowej kawie jakas pierdziawka z seryjnym wydechem, nieco za głośny był i zatrzymali jej dowód.... CENZURA.

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 2 gości