Dzisiaj jest 25 czerwca 2025, 15:46

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

FILTR POWIETRZA

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 65
Rejestracja: 21 sierpnia 2008, 21:24
Lokalizacja: sliwice
Motocykl: honda cbr9oorr sc 28
Rok produkcji: 1995

FILTR POWIETRZA

Post » 03 stycznia 2010, 17:19

MAM PYTANKO W MOJEJ HONDZIE MAM SPORTOWY FILTR POWIETRZA FIRMY BMC JUZ BYL JAK KUPILEM I ZASTANAWIAM SIE CZY NIE ZALOZYC ORGINALU BO SLYSZALEM ZEBY LEPIEJ CHODZIL A MAM TYLKO PRZELOTOWY WYDECH I CZY WYSTARCZY TYLKO REGULACJA NA WAKUOMETRACH CZY COS JESZCZE

/ duzych liter uzywamy do podkreslenia waznosci wypowiedzi, piszac duzymi literami zachowujesz sie jakbys krzyczal/ Fabiq
Ostatnio zmieniony 05 stycznia 2010, 14:09 przez przemo, łącznie zmieniany 1 raz
przemo

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 03 stycznia 2010, 17:31

W Twojej Hondzie? To znaczy w jakim modelu? Bo tu raczej nikt Ci rzeczowo nie odpowie bez podstawowych informacji... Jeśli chodzi o modele gaznikowe to podobno są czułe na montowanie sportowych filtrów i wiele osób aby to wszystko chodziło jak należy zakłada sportowe dysze.

[ Dodano: Nie Sty 03, 2010 4:34 pm ]
Oczywiście wtedy fajnie mieć przelotowy lub wogóle jakiś sportowy wydech, żeby miało wszystko sens.

 
Posty: 65
Rejestracja: 21 sierpnia 2008, 21:24
Lokalizacja: sliwice
Motocykl: honda cbr9oorr sc 28
Rok produkcji: 1995

Post » 03 stycznia 2010, 23:43

to jest gaznik sc 28

[ Dodano: Nie Sty 03, 2010 11:03 pm ]
a jak bym zalozyl dysze to czy duzo wiecej by spalil
przemo

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 05 stycznia 2010, 14:07

imho..jesli masz sportowy filtr to musisz miec zestaw dyszdo tego w gazniku inaczej sprzet nie bedzie chcial jezdzic

teraz jak zalozysz zwykly filtr to tez nie bedzie chodzic jak trzeba bo pewnie masz inne dysze ;)

regulacja podcisniena ma sie nijak do tego aby ustawic odpowiedni sklad mieszanki, wakuometry nic tu nie zdzialaja
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 1040
Rejestracja: 12 lipca 2009, 11:36
Lokalizacja: Oberschlesien
Pochwały: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Rok produkcji: 1997

Post » 05 stycznia 2010, 15:10

jeżeli masz sportowe dysze to zakładaj sportowy filtr.

 
Posty: 65
Rejestracja: 21 sierpnia 2008, 21:24
Lokalizacja: sliwice
Motocykl: honda cbr9oorr sc 28
Rok produkcji: 1995

Post » 09 stycznia 2010, 23:13

filtr mam sportowy ale dysze raczej nie bo czyscilem gaznik i jak wykrecilem je to patrzalem na oznaczenia i sa takie jak w serwisowce ale motocykl niema problemow z chodzeniem tylko mysle moze by chodzil lepiej bo z dwojki niechce isc na kolo a jak by mnial dysze sportowe to raczej by szedl
przemo

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 09 stycznia 2010, 23:32

ja nie mam dysz i idzie :D zaloz dysze napewno pojdzie rotfl2:

 
Posty: 65
Rejestracja: 21 sierpnia 2008, 21:24
Lokalizacja: sliwice
Motocykl: honda cbr9oorr sc 28
Rok produkcji: 1995

Post » 10 stycznia 2010, 13:10

jeszcze sie zasztanawiam czy nie zalozyc zwyklego filtra jak nie mam dysz sportowych moze by bylo lepiej

[ Dodano: Nie Sty 10, 2010 12:11 pm ]
niz jest teraz i mniejszy wydatek
przemo

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 10 stycznia 2010, 13:23

no to podusne Tobie jeszcze lapesze rozwiazanie (tansze)zwylky filtr powietrza i i zebatka z przodu o ząb mniejsza napewno poszujesz roznice i ile kasy masz w kieszeni a jak malo mocy odkladaj kase i kup cos mocniejszego :one:

 
Posty: 65
Rejestracja: 21 sierpnia 2008, 21:24
Lokalizacja: sliwice
Motocykl: honda cbr9oorr sc 28
Rok produkcji: 1995

Post » 10 stycznia 2010, 21:09

juz zalozylem jeden zab mniej z przodu ale chyba zaloze jeszcze jeden i zaloze zwykly filtr nad dyno jeszcze pomysle szkoda mi tego sportowego filtra aile wiecej spali

[ Dodano: Nie Sty 10, 2010 8:13 pm ]
a zmieniac za bardzo niechce
przemo

 
Posty: 567
Rejestracja: 05 marca 2008, 01:29
Lokalizacja: małopolsk
Pochwały: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Rok produkcji: 0

Post » 10 stycznia 2010, 22:38

Dwa zęby z przodu mniej to zajebista różnica (sam testowałem), ale tylko chwilowo, bo prędkość maxymalna jest wiele mniejsza i czasem brakuje. Pamiętaj, że skracasz żywotność łańcucha i ślizgu!!! Na dłuższą mete lepiej założyć większą z tyłu mimo ,że trzeba przedłużyć łańcuch!!!

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 10 stycznia 2010, 22:44

mialem kiedys k&n u siebie w sc33 i nie chciala na nim chodzic wiec go pogonilem kupilem zwykly znow wszystko wrocilo do normy..

Następna

Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości