Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 01:13

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Jakiego leśnego naqrwiacza polecacie ??

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 316
Rejestracja: 15 września 2009, 06:24
Lokalizacja: Chrzanów
Pochwały: 2
Motocykl: 954rr
Rok produkcji: 2002

Post » 09 kwietnia 2010, 06:22

Ale boje się z 2-taktami .... Bo podobno jakieś remonty co 30 moto godzin i w ogole dziwne Historie.
Głęboko zastanawiam się nad dr350 bo nie jest drogi a na sam pooczątek chyba nie będzie zły :)
Co do DRZ400 to piekna maszyna :D ale i swoje kosztuje :) a na sam początek jak się stawia kroki to trzeba chyba zacząć od czegoś mniejszego :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 303
Rejestracja: 22 sierpnia 2008, 09:48
Lokalizacja: serokomla
Motocykl: szukam...
Rok produkcji: 0

Post » 09 kwietnia 2010, 08:02

A co myslicie o cr125 lub cr250 na poczatek??

Awatar użytkownika
 
Posty: 882
Rejestracja: 04 marca 2010, 00:37
Lokalizacja: Małopolsk
Pochwały: 8
Motocykl: Honda FireBlade 929RR
Rok produkcji: 2001

Post » 09 kwietnia 2010, 08:12

cr125 to to samo prawie co kx125 czyli blizniacze wariaty hehe a 250 to juz inna bajka mały zabijak - oczywiście mowie o osobie początkującej
...Hamuj Fantazje, Rozwijaj Wyobraźnie...

 
Posty: 242
Rejestracja: 08 czerwca 2009, 23:37
Lokalizacja: Łowicz
Pochwały: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Rok produkcji: 1994

Post » 09 kwietnia 2010, 08:27

To co powiecie na to że jest też cr500?? Jest uważany za motocykl dla ludzi z naprawde mocnymi kośćmi :diabel2: To to dziadostwo jest już nie do ogarnięcia :diabel2:
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)

Awatar użytkownika
 
Posty: 1040
Rejestracja: 12 lipca 2009, 11:36
Lokalizacja: Oberschlesien
Pochwały: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Rok produkcji: 1997

Post » 09 kwietnia 2010, 08:39

jeździłem troche cr 250. Eee moto masakra pozamiatało mną totalnie i raczej do nauki się nie nadaje. W 2T 125 chyba jest odpowiedni ale i tak trzeba uważać. Miałem jeszcze KLX 650 bardzo przyjemny mototorek i daje nawet radę.

 
Posty: 105
Rejestracja: 27 maja 2009, 19:53
Lokalizacja: podlasie
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 11 kwietnia 2010, 08:34

miki1406 ja posiadałem cr500 tam jest tyle mocy ze szok :ooo: , sezon przejeździłem jakoś dawałem mu rady raz nawet spod dupy mi uciek hihi: , nie jest taki straszny jak sie wydaje, ale respekt trzeba mieć do nie go, na nauke nie polecam, szatan :diabel2:

 
Posty: 316
Rejestracja: 15 września 2009, 06:24
Lokalizacja: Chrzanów
Pochwały: 2
Motocykl: 954rr
Rok produkcji: 2002

Post » 11 kwietnia 2010, 08:37

A koledzy jak to jest z 2-suwami ??
Jak z remontami i ekspolatacja ? Jak to wychodzi, co ile serwis :) takie ogolne info :)
Pozdro :)
Może sie zdecyduje na 2 takta :D tylko musze mieć szerszy zasób wiedzy :)
Pozdro

Awatar użytkownika
 
Posty: 143
Rejestracja: 20 października 2009, 09:02
Lokalizacja: zewsząd
Pochwały: 1
Motocykl: Sandały Ojca Gaudentego
Rok produkcji: 0

Post » 11 kwietnia 2010, 09:17

jeżeli trafisz na nie zakatowany egzemplarz to długo pojezdzisz.w dwutakcie trzeba tylko pilnowac wymian oleju, zagrzania moto po odpaleniu i dobrej mieszanki paliwowej. co do remontow i wymian tłoka to miałem kawe kx125 45km, którą kupiłem po sezonowej jeżdzie bez wymiany tłoka, motor przejeżdził kolejny cały sezon bez wymiany tłoka. jest na nikasilu.
ma go dalej znajomy i tak:
pali na strzał.
nie kopci.
1,2,3,4 to podłoże 4metry za Tobą, nad Tobą :one:
1,2 staje z gazu na koło.
żadnego odczuwalnego spadku mocy :D :ooo:

heh i zaraz wyjdzie na to że wymieni korbe a tłoka wsadzi tego samego :mrgreen:

w skrócie szatan :diabel2:

Poprzednia

Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości