Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 20:20

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Wrażenia z jazdy V-ka

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 252
Rejestracja: 28 stycznia 2009, 15:46
Lokalizacja: NOS
Motocykl: sc 44
Rok produkcji: 2001

Post » 19 października 2010, 09:55

pozazdroscic stajni ;)
mam już motocykl-myślę nad podpisem ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 367
Rejestracja: 25 lipca 2010, 22:22
Lokalizacja: Staszów
Pochwały: 1
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2000

Post » 19 października 2010, 22:09

Kolega ma sv1000 To masakra :) Z dołu zabójca konkret:) A gang poezja

Awatar użytkownika
 
Posty: 76
Rejestracja: 25 lutego 2009, 20:13
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2
Motocykl: GSXR1000 K8
Rok produkcji: 2008

Post » 20 października 2010, 07:51

Ja mialem przez sezon VTR1000F i to jest shit, takie gadanie o V2. Z dolu szarpie lancuhem, gora zaraz sie konczy a pali min 10L. Jak na 110KM to porazka. Aha, lepiej tym sie nie brac z jakas nowa sportowa 600ccm, bo bedzie wstyd hihi:
Moze jakies RC8 albo 1198 to idzie dobrze, ale nie takie wynalazki jak VTR, SV i jemu podobne.
Podsumowujac nie ma to jak R4 i najlepiej w lytrze :D
Cerber jak masz 954 i chcesz lepsze osiagi to nie zamieniaj na zadne V bo tylko szkoda Twojego czasu. Doloz na jakiegos nowszego tysiaca i bedziesz mega zadowolony.

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 20 października 2010, 17:37

Robie rozpoznanie na przyszłość jesli uda sie na tym szczęśliwie przelatac,bo wiadomo jak sie lata na moto nie można nic za bardzo do przodu planować:)

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 25 października 2010, 17:58

Troszke latalem na V4 i bylo to zacne moto, bardzo milo je wspominam za osiagi przy 98 koniach w VFR taka R6 z 2002 roku nie ma polotu szczegolnie przy dwoch osobach

jesli silnik V to tylko V4 , wszystkie dwojki sa nieciekawe
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 82
Rejestracja: 03 sierpnia 2010, 01:16
Lokalizacja: Wilamowic
Pochwały: 1
Motocykl: HONDA CBR 900RR FIREBLADE
Rok produkcji: 1997

Post » 26 października 2010, 10:26

mój sasiad miał VTR 1000 SP2 . konkretna maszyna, dzięki temu ze ciągnie od najnizszych obrotów mozna smiało wchodzic w ostre winkle na niskich obrotach. ale mówił tez ze tam trzeba ostroznie obchodzic sięz gazem bo po odjęciu gazu maszyna odrazu zwalnia . nie ma tej elastyczności :/

Awatar użytkownika
 
Posty: 252
Rejestracja: 28 stycznia 2009, 15:46
Lokalizacja: NOS
Motocykl: sc 44
Rok produkcji: 2001

Post » 26 października 2010, 13:40

fabiq pisze:jesli silnik V to tylko V4 , wszystkie dwojki sa nieciekawe

subiektywna ocena, ja pozwolę sobie się z nią nie zgodzić hihi: inność Vki-polega na ogólnie znanych jej cechach...sama inność czyni z tego ukłądu pewną ciekawostke...to uogolnianie, ale i stwierdzenie FAbiqa bylo ogolne...czy czlowiek, ktory jezdzi autem innym niz VW passat z 4 cylindrowym diesle TDI -jezdzi nieciekawym autem..?
a ja mam juz dsyc nudnej prqacy rzędowych czwórek i chce na dłużej zwiazać sie z V

Awatar użytkownika
 
Posty: 1040
Rejestracja: 12 lipca 2009, 11:36
Lokalizacja: Oberschlesien
Pochwały: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Rok produkcji: 1997

Post » 11 listopada 2010, 00:37

kazdy powie co innego 3 lata temu miałem TL1000R i faktycznie całkiem inna jazda niż R4. Osobiście wolę R4 ale V2 też ma swoje uroki i potrafi dać dużo wrażeń. Sp-2 najbardziej by mi odpowiadała :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 62
Rejestracja: 19 października 2010, 16:23
Lokalizacja: Opole/Kup
Motocykl: RC33 & SC33
Rok produkcji: 1998

Post » 11 listopada 2010, 00:51

Jak dla mnie V to jest TO! SC33 kupiłem z kilku powodów...

1. Żeby nauczyć się jeździć.
2. Żeby przygotować się na dużą V.
3. Bo jeszcze jest wygodny a ja bądź, co bądź dużo jeżdżę.
4. Bo miał mało palić przy delikatnej jeździe
5. Bo jest idiotoodporny a przy moich umiejętnościach to bardzo ważne.

Silnik w układzie V to dla mnie poezja... Jakoś nie mogę się przestawić do tego "wycia" rzędówki, chociaż SC33 i tak ma silny dół. Chciałbym kiedyś mieć okazję pojeździć na Suzuki TL1000R z 1996 roku... Motocykl oprócz tego, że konstrukcyjnie sprendolony, to jeszcze mega agresywny i nieprzewidywalny :jupi: Ale to raczej wyłącznie na torowe wygłupy!

Tak, czy inaczej CBR mimo iż jest naprawdę świetnym motocyklem - nie jest moim motocyklem docelowym. Teraz śni mi się VFR1200F, tylko bez tych wszystkich zbędnych bajerów... Ale jeszcze z 10 lat minie, nim będzie mnie na Nią stać... Albo co gorsza - będę miał okazję się przejechać i... Czar pryśnie :|

Awatar użytkownika
 
Posty: 17
Rejestracja: 14 października 2010, 21:56
Lokalizacja: WLKP
Motocykl: Hornet 2007, VTR SP2 2003
Rok produkcji: 0

Post » 24 listopada 2010, 19:03

Kurcze czytając wasze wypowiedzi sam nie wiem co mam dalej zrobić. Wyleczyłem się z zakupu Ducati 1198 z racji ogromnych kosztów serwisu, a zachorowałem na VTRSp2. Oglądałem już 2 szt i jak dla mnie dźwięk to bomba , co prawda jeszcze nie śmigałem, ale morze się uda. Z tego co piszecie to lepiej posiadać SC59 więcej wybacza no i jak wiadomo nowy Fireblade to klasa sama w sobie. Poza tym śmigam amatorsko po Torze więc ??? Kolejne moje pytania związane z nowym nabytkiem. Z tego co wiem to SP2 ma poprawione hamulce, zawieszenie w pełni regulowane i na torze daje radę niesamowicie. Sam nie wiem co mam dalej robić, najchętniej bym zakupił obydwa ale kasa, kasa, kasa....????
Może macie jeszcze jakieś doświadczenia z SP2.
Pozdrawiam.
Berto.
No.....BRAKE'S........

Awatar użytkownika
 
Posty: 62
Rejestracja: 19 października 2010, 16:23
Lokalizacja: Opole/Kup
Motocykl: RC33 & SC33
Rok produkcji: 1998

Post » 27 listopada 2010, 18:34

Kup RSV 1000 ;)

Ostatnio gadałem z kumplem o kolejnym motocyklu... I doszliśmy do wniosku, że świetnym wyjściem była by SV1000, w ramie piec z TL 1000 R i zawiecha z gixxera :dance: Podobno wszystko pasuje bez większych kombinacji.

 
Posty: 39
Rejestracja: 06 września 2010, 22:38
Lokalizacja: KONSTANCIN
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 2009

Post » 27 listopada 2010, 22:23

ja powiem tak, jezdzilem wieloma v-kami poprzez honde VFR 800 v-tec
(ktora nie zrobila na mnie wrazenia taki CENZURA na miasto), buella 1125R (kosmiczny motor, fajnie sie smigalo moc i ta dziwna pozycja za kiera :P :), honda SP1 ( w porównaniu do 954 bardziej sportowa pozycja nic pozatym) konczac na V-max-ie 2010r. -> zabijcie ale gdybym mial wybor olalbym wszystkie sporty i wzial te 200konne ciezkie bydle z mega momentem :D na nim nie wazne na ktorym biegu jedziesz, ile obr na budziku, odjebanie ma jak 954 przy 9 tys :P
no ale to maszyna do jazdy na wprost niestety :(
pozdro

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości