Dzisiaj jest 25 czerwca 2025, 16:16

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Opony typu slick na miasto i rain

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 403
Rejestracja: 03 lipca 2008, 17:19
Lokalizacja: opole
Pochwały: 3
Motocykl: k8 1000
Rok produkcji: 0

Post » 08 listopada 2011, 19:44

równiez polecam dunlop D211 ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 71
Rejestracja: 24 stycznia 2011, 14:53
Lokalizacja: starogard
Pochwały: 2
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2008

Post » 08 listopada 2011, 21:59

d211 już trochę zabiłem, dobre gumy, tyle, że szybko się kończą. Ostatnie były GP i wytrzymały dwa dni, a właściwie 1,5 :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 591
Rejestracja: 21 kwietnia 2009, 18:38
Lokalizacja: Radomsko
Pochwały: 1
Motocykl: sc57a
Rok produkcji: 2005

Post » 09 listopada 2011, 08:30

A jak z hamowaniem przodem takim slikiem na zapiaszczonym asfalcie.
Moto Psycho

 
Posty: 417
Rejestracja: 15 kwietnia 2011, 14:38
Lokalizacja: OGL
Pochwały: 5
Motocykl: S1000RR
Rok produkcji: 2012

Post » 09 listopada 2011, 09:10

co wy z tym piaskiem,

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 09 listopada 2011, 09:12

Z testu wynika, że Pirelli Superbike Pro wytrzymują 9-10 nagrzań, później tracą właściwości. Warto też pamiętać, że slick jest tylko :!: do zapier... po torze więc jego konstrukcja przewidziana jest do pracy w wysokim zakresie temperatur i dogrzewania w kocach. Nikt się nie przejmuje tematem szybkiego dogrzania tylko raczej utrzymania temperatury pracy. Również zakres ciśnień jest zupełnie inny. Moim zdaniem (co również przetestowałem na sobie wielokrotnie) optimum na ulicę i tor to D211 GP :one:

Awatar użytkownika
 
Posty: 119
Rejestracja: 26 sierpnia 2009, 13:58
Lokalizacja: Legionowo
Motocykl: R1 RN12
Rok produkcji: 2005

Post » 09 listopada 2011, 10:52

Marek760i pisze:co wy z tym piaskiem,


W ramach pewności i oszczędności polecam założenie jakiejś kostki crossowej. Będzie tanio i na piachu będzie hamował i rwał na koło. Jak czytam te forum to zaczynam wątpić. Niedługo będziecie jeździć na karkasach od naczep co leżą po rowach.

Pozdro dla normalnych.

Awatar użytkownika
 
Posty: 258
Rejestracja: 07 grudnia 2010, 11:23
Lokalizacja: Mława, Sz
Motocykl: było SC 57 B jest GIX 1000
Rok produkcji: 2008

Post » 09 listopada 2011, 16:45

[quote="pit"]A jak z hamowaniem przodem takim slikiem na zapiaszczonym asfalcie



chyba wielkiej różnicy nie będzię do hamowania od drogowej opony bo i jedna i druga się slizga

Poprzednia

Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości