Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 23:13

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Feniks 2 - kolejny projekt

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 679
Rejestracja: 09 lipca 2011, 18:40
Lokalizacja: Gubin
Motocykl: Honda cbr 929 rr
Rok produkcji: 2000

Post » 27 listopada 2011, 19:24

Witam kolego :)

z tego co zauważylem to prace ida w przyspieszonym tempie :)

koła ktore zrobileś, to poprpstu bajka, swietnie sie prezentuja tą tarczą:)

napewno efekt koncowy bedzie zacny...

czekam na nastepne foto :)

powodzenia
Pale Gume, a nie dusze

 
Posty: 106
Rejestracja: 29 września 2009, 23:33
Lokalizacja: cz-wa
Pochwały: 1
Motocykl: feniks2 - VFRstreet
Rok produkcji: 1993

Post » 27 listopada 2011, 21:18

walek809 półki malowane w całości.Nie ma problemów z włożeniem lag.Górna wogóle nie sprawiala problemów,a z dolna chwilkę powalczyłem wiertarką z walcem sciernym i już.
W porównaniu z 929 w 954 jest wysoka nakrętka na łożysku główki(przynajmniej taką dostałem)i półka górna jest ciut wyżej, i tak sie czaję ,ale jak mnie to dostatecznie wpieni to wymienie na tą z 929
Teraz kombinuję jakieś clip on-y do których będę mógł zapiąć połówki zwykłej kierownicy(chce wysoko) ,bo raczej na takiego fuksa jakiego miałem z spieglerem do 929 to nie ma co liczyć,a na nówkę tysiąca nie wydam

Awatar użytkownika
 
Posty: 566
Rejestracja: 09 lutego 2010, 20:42
Lokalizacja: Wrp
Pochwały: 7
Motocykl: streetfighter
Rok produkcji: 0

Post » 28 listopada 2011, 19:42


Awatar użytkownika
 
Posty: 368
Rejestracja: 14 listopada 2011, 12:49
Lokalizacja: Zamość
Pochwały: 1
Motocykl: --------------
Rok produkcji: 0

Post » 28 listopada 2011, 21:57

koła które zrobiłeś,są super extra sie prezentują :D tą tarczą:)

 
Posty: 106
Rejestracja: 29 września 2009, 23:33
Lokalizacja: cz-wa
Pochwały: 1
Motocykl: feniks2 - VFRstreet
Rok produkcji: 1993

Post » 28 listopada 2011, 23:36

walek809, ta manufaktura do mnie nie przemawia,no chyba że nałożyć tę na oryginalną .Niech mie ktoś uswiadomi o co tam chodzi.
BTW czy rozstawy lag są w 1000rr te same co 954 ? ,bo jest na all.. coś takiego i może by podpasiło ,średnice lag te same tylko ten rozstaw :/
półka

Awatar użytkownika
 
Posty: 566
Rejestracja: 09 lutego 2010, 20:42
Lokalizacja: Wrp
Pochwały: 7
Motocykl: streetfighter
Rok produkcji: 0

Post » 29 listopada 2011, 07:44

miałem ci pisać o tej półce ale to do 1000rr to pewnie ci nie spasi . musiał bys się dowiedziec o wymiar między otworami na lagi i wymiar między otworem na główkę ramy ale ciężko będzie tak spasować . koleś wystawia ją jakiś czas na poczatku było 450 :)
zapytać o wymiary możesz . na stuntpoland koleś robi clipy poszukaj tam może ci spasi coś

http://www.stuntpoland.eu/threads/12476 ... a-typu-ABM

to już wygląda przyzwoicie

aha jak bys był zainteresowany to koleś miał kiedyś nakładkę LSL z wieżyczkami wygladało to lepiej niż te żeźbione z pierwszego linka ale cene też miał coś koło chybaaaa 250 zeta musiał bym dzwonić i pytać , to coś się nakłada na oryginalną półkę przykręca chyba 4 śrubami i dość fajnie to wygląda

[ Dodano: Wto Lis 29, 2011 6:52 am ]
to było coś tego typu http://www.google.pl/imgres?q=nak%C5%82 ... 46&bih=640

Awatar użytkownika
 
Posty: 591
Rejestracja: 21 kwietnia 2009, 18:38
Lokalizacja: Radomsko
Pochwały: 1
Motocykl: sc57a
Rok produkcji: 2005

Post » 29 listopada 2011, 08:49

walek809 pisze:aha jak bys był zainteresowany to koleś miał kiedyś nakładkę LSL z wieżyczkami wygladało to lepiej niż te żeźbione z pierwszego linka ale cene też miał coś koło chybaaaa 250 zeta musiał bym dzwonić i pytać , to coś się nakłada na oryginalną półkę przykręca chyba 4 śrubami i dość fajnie to wygląda


Strasznie skrzypią te nakładki LSL przy ruszaniu kierownicą.
Moto Psycho

 
Posty: 106
Rejestracja: 29 września 2009, 23:33
Lokalizacja: cz-wa
Pochwały: 1
Motocykl: feniks2 - VFRstreet
Rok produkcji: 1993

Post » 01 grudnia 2011, 15:26

W międzyczasie moje łapy znalazły na warsztacie tylny amorek.Brud na spręzynie okazł się niestety brakiem lakieru i lekkimi wżerami.Niestety mój samochodwy ściągacz do sprężyn okazał sie wysoce nie przydatny i musiałem renowacje przeprowadzić bez rozbierania amorka.Przydał się natomiast lakier do zacisków Motipa
a tu już po

Obrazek

i amorek ( i nie tylko on ) już na swoim miejscu - trzy fotki :diabel2:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

a przy okazji dla potomnych...
Niby felga 5,5 cala ma firmowo oponkę 180 a na max można założyć 190 jak ja zrobiłem,ale...190 jest do tego wahacza na styk.Oznacza to że opona pracuje ok 1-2mm od wahacza.Jeśli natomiast byłaby oponka z lekkim biciem gumy to już będzie obcierać.Tak że 180-ka okazuję się najlepszym wyborem do wahacza VFR rc36

 
Posty: 141
Rejestracja: 24 stycznia 2011, 19:18
Lokalizacja: Kurowice
Motocykl: Była Honda :)
Rok produkcji: 1999

Post » 01 grudnia 2011, 15:34

Widzę że prace posuwają się do przodu i oby tak dalej :) , ładnie się prezentuje czarna rama i wahacz :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 566
Rejestracja: 09 lutego 2010, 20:42
Lokalizacja: Wrp
Pochwały: 7
Motocykl: streetfighter
Rok produkcji: 0

Post » 01 grudnia 2011, 15:42

ładnie to wygląda kolorek fajny , ja zamierzam wrzucić gumę 240/40 :) zobaczymy co z tego wyjdzie .
jak z ceną malowania zmieniła się bo ja mam dostęp tylko w mat a felga bedzie połysk więc bym zmienił na taki jak ty masz bo naprawdę fajnie to wyszło u Cibie :one:

 
Posty: 106
Rejestracja: 29 września 2009, 23:33
Lokalizacja: cz-wa
Pochwały: 1
Motocykl: feniks2 - VFRstreet
Rok produkcji: 1993

Post » 01 grudnia 2011, 16:50

walek809, no własnie dokładnie popytaj i poczytaj czy te 240 dadzą radę na wahaczu z RC36II bo tak jak napisałem w RC36I jest już 190 na styk i boję się jeszcze żeby z łancuchem nie było jaj :/ Bo co z tego że dasz dystans i odsuniesz oponę jak stracisz oś motocykla.No chyba żę te tulejki mocujace wahacz do sc33 pozwalają na ten ruch,ale z kolei wtedy mocowanie amorka się przesunie
Arno mógłby coś dorzucić do tematu ,jak u niego z tą 200-tką

Awatar użytkownika
 
Posty: 566
Rejestracja: 09 lutego 2010, 20:42
Lokalizacja: Wrp
Pochwały: 7
Motocykl: streetfighter
Rok produkcji: 0

Post » 01 grudnia 2011, 17:02

właśnei tego się boję że może się nie dać wyśrodkować koła niby znalazłem kolesia co założył 240/40/18 cali ale nie opisuje jak i co . Przy okazji szukam felgi 18 najlepiej 4x100 ale może być inny rozstaw byle najtaniej bo tylko do przymiarki mi potrzebna

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości