Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 21:09

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Możliwe że jutro zakup- jakieś rady?

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 138
Rejestracja: 12 kwietnia 2009, 10:48
Lokalizacja: Nadarzyn
Motocykl: szukam nowego ;)
Rok produkcji: 0

Post » 12 maja 2009, 21:09

oj tam najwyzej silnik wymienie w koncu to duza kwota nie jest :)

 
Posty: 45
Rejestracja: 11 maja 2009, 19:49
Lokalizacja: Łomża / W
Motocykl: Honda CBR 900RR Fireblade :
Rok produkcji: 1998

Post » 12 maja 2009, 21:34

Cały dzień dziś spędziłem nie schodząc z mojej maszyny :) Bolą mnie plecy, ramiona i nadgarstki, ale to nic w porównaniu z frajdą. Ehh diabeł nie motor :diabel2: To się dopiero nazywa życie pełną parą :D
Zrobiłem dziś ze 100 km i nie dostrzegłem się jakichś usterek wiec chyba będzie wszystko ok. Pozdrawiam !
Ps. Jaką lejecie benzynę? Chyba 98 lepiej zapodać do tego typu sprzęta?
Ostatnio zmieniony 12 maja 2009, 22:15 przez Miuchus, łącznie zmieniany 1 raz

 
Posty: 83
Rejestracja: 03 maja 2009, 23:33
Lokalizacja: ireland
Motocykl: blade rr7, erlan -bez komentarza
Rok produkcji: 2006

Post » 12 maja 2009, 21:53

Kurfaa ludzie czy wy naprawde wierzycie ze ponad 10 letnie moto ma 20tys przebiegu ..............................................................................................................od miary tu niedowiarkow, moj sasiad z wiochy ma 07 repsola nastukane ma 4500 km piesci go lepiej od swojej kobity,i sprzet ciagle wyglada jak by z salonu wczoraj wyjechal....... no ale coz na moto 10 tys na rok nie ma ch..a, a jak ma mniej to krecony

Awatar użytkownika
 
Posty: 141
Rejestracja: 14 września 2008, 11:03
Lokalizacja: slask/uk
Motocykl: SC28/SC33/SC50/SC57/SC59
Rok produkcji: 2008

Post » 12 maja 2009, 23:13

tylko nie oddawaj po tygodniu ze ci panewka stuka bo tu taki jeden na forum jest co tak robi rotfl2: co do przebiegu to dla tego silnika to jest bulka z maslem ale nie powinien stukac !!!

 
Posty: 45
Rejestracja: 11 maja 2009, 19:49
Lokalizacja: Łomża / W
Motocykl: Honda CBR 900RR Fireblade :
Rok produkcji: 1998

Post » 12 maja 2009, 23:27

Z tym stukaniem to ogladał mi dziś to koleś który się dobrze zna na rzeczy i stwierdził że panewka to napewno nie jest tylko prawdopodobnie zawór więc się trochę uspokoiłem :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 128
Rejestracja: 27 stycznia 2009, 22:31
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: 1000 RR
Rok produkcji: 7

Post » 12 maja 2009, 23:31

Kurfaa ludzie czy wy naprawde wierzycie ze ponad 10 letnie moto ma 20tys przebiegu ..............................................................................................................od miary tu niedowiarkow, moj sasiad z wiochy ma 07 repsola nastukane ma 4500 km piesci go lepiej od swojej kobity,i sprzet ciagle wyglada jak by z salonu wczoraj wyjechal....... no ale coz na moto 10 tys na rok nie ma ch..a, a jak ma mniej to krecony


Wiesz co moze i ma i nie mowie tu ze kazde moto jak ma mniej to krecone tylko denerwuje mnie takie gadanie ze jak ma 50 czy 80 tys to juz zlom bo to duzy przebieg.
No i 07 to nie 97. Nowe moto zazwyczaj sie chucha i wogole to i moze miec mniejszy przebieg.
Ja kupilem tez RR 07 to miala 4000 na zegarze. Czy prawdziwe nie wiem moze. Malo mnie to obchodzi bo stan ma rewelka. Ja jezdzac praktycznie tylko w kolo komina i praktycznie tylko w niedziele i swieta i to wiadomo nie wszystkie robie w sezonie 6-8 tys a co tu mowic jak ktos smiga troche dalej.
Poprostu na przebieg patrze tak o z ciekawosci ale nie jest to dla mnie absolutnie zaden wyznacznik przy kupnie.

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 13 maja 2009, 11:39

zawór, nie zawór. Ale jak to słychać to ja bym to jak najszybciej zlokalizował i naprawił.
Opisz dokładnie swój problem (stukanie na zimnym, ciepłym, podczas jazdy, ostrym przyspieszaniu, na którym biegu, itd.), może podsuniemy jakieś pomysły, gdzie trzeba zajrzeć.

 
Posty: 45
Rejestracja: 11 maja 2009, 19:49
Lokalizacja: Łomża / W
Motocykl: Honda CBR 900RR Fireblade :
Rok produkcji: 1998

Post » 13 maja 2009, 13:57

Stukanie wystepuje na nizszych obrotach i przy chlodniejszym silniku, jak jest cieply jeszcze slychac ale juz mniej, jak wejde gdzies na 4-5 tys cichnie

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 13 maja 2009, 14:22

jak jedziesz, czy na luzie?

 
Posty: 45
Rejestracja: 11 maja 2009, 19:49
Lokalizacja: Łomża / W
Motocykl: Honda CBR 900RR Fireblade :
Rok produkcji: 1998

Post » 13 maja 2009, 14:31

I na luzie i podczas jazdy chyba na niskich obrotach. Zreszto ciezko mi to ocenic bo nie mialem porownanie do normalnie pracujacego silnika fajera

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 13 maja 2009, 15:59

może być łańcuszek, jeżeli bez obciążenia coś brzęczy

Awatar użytkownika
 
Posty: 279
Rejestracja: 15 kwietnia 2009, 19:39
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 2000

Post » 13 maja 2009, 21:39

bój się mocniejszego stukania przy przyspieszaniu :wnerwiony: a jak schodzi z obrotów to też stuka?

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości