Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 23:02

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

honda cbr 900 rr sc33 czy to dobry motor na drugą maszynę

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 141
Rejestracja: 24 stycznia 2011, 19:18
Lokalizacja: Kurowice
Motocykl: Była Honda :)
Rok produkcji: 1999

Post » 25 stycznia 2011, 19:20

Dzięki wszystkim za dpowiedz zobaczymy jak dam rade wykołować jeszcze jakieś 2 tyś. to by sie kupiło f4i no a jak nie to może jakąś ładną f3 i to tego kombinezon żeby nie latać hondą w bluzie hehe :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 25 stycznia 2011, 19:24

Ja na Twoim miejscu również wskoczyłbym max na 600ccm...zresztą moja historia też tak przebiegała. Na większe moto masz zawsze czas - wszystko zależy od Ciebie samego ale litr często prędzej przyhamuje Twoj rozwój niż przyspieszy (jeśli mówimy o jakimś ambitniejszym użytkowaniu). Zawsze fajnie 600tką poganiać na winklach kozaków na litrach ze stażem na dwóch kółkach 2 m-ce, bojących się przebić przez granicę 4000obr/min :D
Powodzenia!

Awatar użytkownika
 
Posty: 124
Rejestracja: 08 marca 2009, 22:46
Lokalizacja: Białystok
Motocykl: cbr 1000 rr sc59 HRC
Rok produkcji: 2009

Post » 25 stycznia 2011, 20:12

amen marcin :D i tak jak pisałeś gregor zostanie ci na ciuchy i nie będziesz z gołą dupą latał ;)

 
Posty: 480
Rejestracja: 11 stycznia 2011, 21:08
Lokalizacja: Stara Iwi
Pochwały: 5
Motocykl: CBR SC28
Rok produkcji: 0

Post » 26 stycznia 2011, 19:56

Ktoś tu poruszył stosunek wagi i wzrostu do masy motocykla .... Jak to u Was jest ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 208
Rejestracja: 23 sierpnia 2010, 22:00
Lokalizacja: Opole
Pochwały: 5
Motocykl: 900rr SC33/ DRZ400 Y/Majest 150
Rok produkcji: 1998

Post » 26 stycznia 2011, 21:42

cześć ja 190/83 600 f4 była dla mnie za mała(kolana prawie pod kierownicą,niewygodnie dla tege też u mnie wybór padł na sc33) kolega miał jeszcze gorzej bo wzrost prawie 2 metry i kolana pod brodą :) został na turystyku TDM850, Waga nie do końca przekłada się na siłe(moim zdaniem),można być zatłuszczonym cieniasem i wtedy taka 900 jest zbyt cięzka

 
Posty: 141
Rejestracja: 24 stycznia 2011, 19:18
Lokalizacja: Kurowice
Motocykl: Była Honda :)
Rok produkcji: 1999

Post » 26 stycznia 2011, 21:47

W moim przypadku 183 cm wzrostu i na hondzie nsr 125 jest ok pozycja za kierą no i mam nadzieje że na 600 też będzie wygodna pozycja hehe:P

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 26 stycznia 2011, 22:43

Mysle ze kazdy motocykl jest dobry na poczatek, drugi , trzeci motocykl a kazda moc jest do okielznania

natomiast uwazam ze znacznie trudniej uczyc sie jezdzic scigaczem niz jakims nakedem ale nauke jazdy to juz mlodzi maja w tym temacie za soba

zupelnie odmienna sprawa jest wiek adeptow, kazdy z nas chyba to przechodzil, lata mlodziencze i dosc beztroskie traktowanie zycia, jeden sie opamieta drugi nie

jak maja chlopaki sie gdzies wyklepac na drodze to sie wyklepia nawet jak to bedzie jakas stara 250tka, mlodosci sie nie zatrzyma i kazdy z nas musial ja przejsc

kiedys i ja bylem prawdziwym "dawca nerek" ale z czasem... kiedys bylem niezniszczalny ale jak teraz tak sie zastanowic to wydaje mi sie ze niekoniecznie

jak upatrzyl ci sie to go kup, rozbijesz sie czy nie tego nie wiem, jedno jest pewne zanim emocjonalnie dorosniesz to troche nauki cie czeka

co ciekawe reguly nie ma, jeden zginie przy pierwszej okazji inny bedzie jezdzic i nic mu nie bedzie

jeden zginie zaraz po kupnie drugi po 3 latach jezdzenia, z tym ze mlodzi gina w glupi sposob a starsi przewaznie nie ze swojej bezposrednio winy

powodzonka
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 234
Rejestracja: 06 stycznia 2011, 15:51
Lokalizacja: Kielce
Motocykl: Honda
Rok produkcji: 0

Post » 26 stycznia 2011, 23:20

I to powinno być puentą tego tematu :clap: ,bardzo mądre słowa :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 83
Rejestracja: 04 maja 2010, 22:40
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: 954rr -> ZX10R
Rok produkcji: 2008

Post » 26 stycznia 2011, 23:29

Od siebie powiem tak - 600cc to idealny wybór F4-F4i/sport będzie według mnie trafioną przesiadką po 125cc .... generalnie temat wyczerpał marcinSC33 :brawo: ... 15-17-go stycznia było całkiem sucho w lbn także polataliśmy trochę i kolega dopiero co miał okazje polatać nowym nabytkiem po bandziorze 600cc - R6 05r i ogólnie mówił że różnica w oddawaniu mocy itd spora na + także po 125cc ,"szejseta" ;) na bank będzie wystarczająca ... ja z ciekawości zamieniałem się z nim na moto i powiem , że sprzęt całkiem fajny i na początek o wiele lepszy niż 900cc-1000cc - dołu nie ma hihi: a myślę że mimo wszystko to spory + na początku (mokro,zimo,ślisko etc.) w dodatku kiedy ją się mocno zacznie kręcić to naprawdę zbiera się ok :one: no i to co pisał Marcin - winkle,opanowanie moto etc. przyjdą dużo szybciej ... no a potem radocha po przesiadce na 1000cc że się ogarnia sprzęt itd bezcenna :D

heh troszkę sie rozpisałem ... pozdro ;)

 
Posty: 141
Rejestracja: 24 stycznia 2011, 19:18
Lokalizacja: Kurowice
Motocykl: Była Honda :)
Rok produkcji: 1999

Post » 27 stycznia 2011, 08:11

Dzięki za odpowiedzi i rady to już wiem co wybrać 600 a nie 900 to trzeba ter zaczać szukać jakieś dobrej 600 oczywiście coś z hondy hehe :D... pozdro ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 1040
Rejestracja: 12 lipca 2009, 11:36
Lokalizacja: Oberschlesien
Pochwały: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Rok produkcji: 1997

Post » 27 stycznia 2011, 09:52

powodzenia! :mrgreen:

 
Posty: 71
Rejestracja: 26 lutego 2008, 13:42
Lokalizacja: bielsko/k
Pochwały: 1
Motocykl: speed`11,exc400,sxf250 i CBR100RR SPRZEDAM
Rok produkcji: 0

Post » 31 stycznia 2011, 09:56

to ja będę bardziej radykalny...
Po przesiadce z NSR (czyli malutki rowerek z silnikiem 2 konnym) przesiadasz się na CBR sc33 (lokomotywa, ktora ma silnik ferrari). Ani nie będziesz skręcać, ani dobrze jeździć, a każdorazowy ruch obrotomierza w okolice 8 RPM będzie dla Ciebie oznaczać sporą dawkę adrenaliny niekontrolowaną w żaden sposób.

Absolutnie nie kupuj sc33 zaraz po NSR. Lepiej kup w/w cbrf4 i :
1. moc będziesz mieć w miarę do opanowania (chociaż i niektórzy na skuterze potrafą się rozwalić)
2. nauczyć się prowadzić, bo prowadzenie cbrf4 do sc33 to jak maluch do nyski.

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości