Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 23:04

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Streetfighter, custom czyli byle by się różnił od serii

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 1040
Rejestracja: 12 lipca 2009, 11:36
Lokalizacja: Oberschlesien
Pochwały: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Rok produkcji: 1997

Post » 21 grudnia 2011, 23:17

Tak. Czasu za bardzo teraz nie mam na pisanie na kilku forach. Oto jak prace się posuwają:
[img][img]http://i644.photobucket.com/albums/uu170/arminos83/DSC02087.jpg[/img][/img]
[img][img]http://i644.photobucket.com/albums/uu170/arminos83/DSC02088.jpg[/img][/img]

A jak u Ciebie walek z pracami pokaz tez jakies foty

Awatar użytkownika
 
Posty: 566
Rejestracja: 09 lutego 2010, 20:42
Lokalizacja: Wrp
Pochwały: 7
Motocykl: streetfighter
Rok produkcji: 0

Post » 21 grudnia 2011, 23:44

no zaje to idzie do przodu u Ciebie :clap:
umnie cały wolny czas poświęcam siedmiomiesięcznej córeczce i reszta czasu to praca , jak już mi się uda przeprowadzić na nowe to zabieram moto z garage do pokoju wolnego wtedy będzie już z górki
dzis przyszła nowa kiera czekam na przedłużenie setów takż epuki co kompletuje części

Awatar użytkownika
 
Posty: 1040
Rejestracja: 12 lipca 2009, 11:36
Lokalizacja: Oberschlesien
Pochwały: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Rok produkcji: 1997

Post » 22 grudnia 2011, 08:53

felge kupiłeś? Gratulacje córki, mi czas zajmuje dwumiesięczny syn :D

 
Posty: 106
Rejestracja: 29 września 2009, 23:33
Lokalizacja: cz-wa
Pochwały: 1
Motocykl: feniks2 - VFRstreet
Rok produkcji: 1993

Post » 22 grudnia 2011, 10:04

ARNO, ten zadupek u Ciebie to jak dla mnie kwintesencja streetfightera .Nie za wysoko,nie za nisko, nie za długi .Po prostu w sam raz.Pytanie tylko czy na jakiś przeglądach się nie dop.... .Czekam na światełko jakie sie tam teraz pojawi.
Na CF pisałeś o braku pomysłu na błotnik , weź go ciachnij i ewentualnie jakieś ozdbki dorób z żywicy.Zobacz u mnie na fotkach jaki zakres można spokojnie ciąć.Ja po całym sezonie i mimo że był klejony nie zauważyłem żadnych prób pękania
Problem jak dla mnie z CF jest taki że "moja angielski" jest tylko do czytanie już do pisania kiepsko :/
A co do pociech to gratulacje panowie :diabel2:

Awatar użytkownika
 
Posty: 566
Rejestracja: 09 lutego 2010, 20:42
Lokalizacja: Wrp
Pochwały: 7
Motocykl: streetfighter
Rok produkcji: 0

Post » 22 grudnia 2011, 11:17

ARNO, gratki w takim razie

Panowie mam pytanko kupiłem kierę niby nowa ALE jak ją kłade na płaskiej równej podłodze to konce dolegają ( konce na manetki ) ale środek tam gdzie sę mocuje do wieżyczek lewa str. jest lekko w górze nie dotyka podłogi kilka mm może z 2-2.5mm jak przytkne ręką środek to podnosi się prawy koniec kierownicy i brakuje do podłogi jakies 3-4mm . Moim zdaniem krzywa a wy co myślicie ?
bo będę dziś dzwonił o z tym fantem zrobić

 
Posty: 106
Rejestracja: 29 września 2009, 23:33
Lokalizacja: cz-wa
Pochwały: 1
Motocykl: feniks2 - VFRstreet
Rok produkcji: 1993

Post » 22 grudnia 2011, 11:29

walek809, trudno sobie to wyobrazic bez fotki,ale.. nie patrz czy dolega ,czy nie ,ale na to czy jest symetryczna.Jesli jest to ok ,a jeśli nie to musi byc krzywa

Awatar użytkownika
 
Posty: 566
Rejestracja: 09 lutego 2010, 20:42
Lokalizacja: Wrp
Pochwały: 7
Motocykl: streetfighter
Rok produkcji: 0

Post » 22 grudnia 2011, 11:36

symetryczna jak to sprawdzić ? nagrałem filmik jak to wygląda po południ wżuce może coś z tego będzie widać oprócz tego co opisałem nie widze żadnych innych przeciwskazań . a kupowałem już kilka kierownic ale akurat tego przypadku nie miałem

 
Posty: 106
Rejestracja: 29 września 2009, 23:33
Lokalizacja: cz-wa
Pochwały: 1
Motocykl: feniks2 - VFRstreet
Rok produkcji: 1993

Post » 22 grudnia 2011, 12:56

po prostu popatrz sobie na kierownice.Oko nie kłamie ,jeśli widzisz że jest cos nie tak ,wymieniaj
Niemniej chocby nie wiem co się stało z kierownica na geometrie motonga i tak to nie wpłynie,więc luz,ale po co masz się wpieniac patrząc na to.

Awatar użytkownika
 
Posty: 1040
Rejestracja: 12 lipca 2009, 11:36
Lokalizacja: Oberschlesien
Pochwały: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Rok produkcji: 1997

Post » 22 grudnia 2011, 15:35

gajdar możesz wrzucuć fotke swojego błotnika jak go przyciąłeś? Nie mam kompletnie pomysłu jak go zmniejszyć

Awatar użytkownika
 
Posty: 566
Rejestracja: 09 lutego 2010, 20:42
Lokalizacja: Wrp
Pochwały: 7
Motocykl: streetfighter
Rok produkcji: 0

Post » 22 grudnia 2011, 23:02

http://www.youtube.com/watch?v=I_GH9KkA ... ERiv8V7fmo

tak wygląda z tą kierownicą nie ma żadnych widocznych uszkodzeń obić itp. dziwna sprawa

 
Posty: 106
Rejestracja: 29 września 2009, 23:33
Lokalizacja: cz-wa
Pochwały: 1
Motocykl: feniks2 - VFRstreet
Rok produkcji: 1993

Post » 22 grudnia 2011, 23:12

walek809, ja tam bym zakładał i nie szukał kwadratowych jajek :diabel: .Wydaje sie byc delikatnie skręcona,ale jak dla mnie to jest pomijalna sprawa

ARNO, juz kiedys wrzucałem tę fotkę na której widać błotnik

Obrazek

a jak będziesz chcaił cos bardziej dokładnego to zrobię fotę i Ci podeślę

Awatar użytkownika
 
Posty: 1040
Rejestracja: 12 lipca 2009, 11:36
Lokalizacja: Oberschlesien
Pochwały: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Rok produkcji: 1997

Post » 23 grudnia 2011, 00:38

dzięki za foto znalazłem też temat w którym przerabiałeś 929 tam wszystko dokładnie widać ;)

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości