witam
Kolego w temacie tych 5 propozycji to od razu odpuść sobie 3 4 5 tęgie lepiszcza, zapytaj o 1 i ewentualnie 2.
1. bardzo ciekawa i ładna, ciężarek jeśli jest tylko obdrapany to z reguły tak się dzieje od elementów zapobiegających ślizganiu rękawic, bardzo często także Gubią się podczas jazdy
(sam tak miałem na zakończenie sezonu jak odstawiałem moto).
2. Poza tym ze dobrze by było gdyby właściciel posiadał oryginalne graty bo inaczej to dziwnie pachnie. No i trzeba osłuchać i pomacać
W kwestii mniejszego moto to odradzam 600 czy 750 jeśli coś pomiędzy 600 a prawie 1000 w podobnej kwocie (lub nieco wyższej) to zdecydowanie 929 lub 954 bo:
750 jak gsx-r K5 ma parametry:
Moc maksymalna 150 KM przy 13200 obr/min (158 KM z SRAD)
Moment obrotowy 86,3 Nm przy 11200 obr/min
Masa "suchego pojazdu" 165 kg
600 jak R6 2004r ma parametry:
Moc maksymalna 123.00 KM (89.8 kW)) przy 13000 RPM
Maksymalny moment obrotowy 68.50 Nm (7.0 kgf-m or 50.5 ft.lbs) przy 12000 RPM
Waga na sucho 162 kg
a FAJER 954:
Max. moc: 110kW (152PS) /11250 min-1 (95/1/EC)
Max. moment obrotowy: 104 Nm/9500 min-1 (95/1/EC)
Masa pojazdu w stanie suchym: 168 kg
Jak widzisz parametry mówią same za siebie a praktyka wygląda jeszcze lepiej 600 trzeba bardzo mocno traktować po obrotach, a 750 Gixer pomimo dużej mocy na papierze w rzeczywistości zawodzi i ja nie odczułem tych 158 koni, nawet mocno odkręcając manetkę.
No chyba ze chcesz coś naprawdę mocnego wtedy patrz za Pełnokrwistym Litrem

Pozdrawiam