Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 23:48

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Oceniamy ogłoszenia z internetu - wszystkie modele

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 175
Rejestracja: 01 października 2008, 09:12
Lokalizacja: Nowa Deba
Pochwały: 2
Motocykl: cbr 929rr
Rok produkcji: 2001

Post » 30 marca 2014, 08:42

witam co sadzicie o tej sztuce widzicie cos podejrzanego moze ktos ogladal ja juz
http://tablica.pl/oferta/honda-cbr-900- ... 4Lhc9.html
przechuj ninia:)))

 
Posty: 2
Rejestracja: 02 kwietnia 2014, 20:55
Lokalizacja: Zach. Pom
Motocykl:

Post » 02 kwietnia 2014, 21:04

Witam
Zastanawiam sie nad zakupem starszej Hondy na pierwsza torowke.
Wpadla mi w oko jedna sztuka, ale nie mam o CBRach zielonego pojecia, wiec prosze o pomoc. Moze ktos ogladal ta sztuke, albo wie cos na jej temat.
Cena wydaje mi sie dosc atrakcyjna, biorac pod uwage crashe i amor skretu.

http://otomoto.pl/honda-cbr-doinwestowany-M3833491.html

Czy ktos jest w stanie powiedziec cos o niej?

 
Posty: 12
Rejestracja: 11 kwietnia 2014, 08:06
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl:

Post » 11 kwietnia 2014, 08:47

Witam. Właśnie się zarejestrowałem na forum, ale akurat jestem na etapie szukania bladego, stąd pytanie czy zna ktoś to moto z Warszawy?

http://tablica.pl/oferta/honda-cbr-900- ... e8b5fe1667

Cena jest dość niska, do tego moto używane do stuntu, więc warto zasięgnąć opinii z każdego możliwego źródła. Pozdro

Awatar użytkownika
 
Posty: 492
Rejestracja: 12 listopada 2011, 21:22
Lokalizacja: Utr
Pochwały: 9
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 11 kwietnia 2014, 23:07

caballito, jak jesteś na etapie szukania bladego to szukaj w bladych a nie jakiegoś składaka ... :) '' przegląd się skończył rejestracja gdzieś się zagubiła..'' dowod rej.pewnie też brak :) tym chcesz po wa-wie latać ? :mrgreen: chyba że po parkingach :mrgreen:

 
Posty: 12
Rejestracja: 11 kwietnia 2014, 08:06
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl:

Post » 13 kwietnia 2014, 20:48

Jakbym miał to wziąć to tylko z przeglądem i kompletem dokumentów, więc sprzedający musiałby się trochę postarać. Problem w tym że w Warszawie jest bardzo mały wybór a ja z zasady nie jeżdżę po całej Polsce bo to można osiwieć i przy okazji wydać majątek na paliwo.

 
Posty: 6
Rejestracja: 07 kwietnia 2014, 20:41
Lokalizacja: Racibórz
Motocykl:

Post » 13 kwietnia 2014, 21:16


 
Posty: 16
Rejestracja: 12 marca 2013, 23:07
Lokalizacja: Szczecin
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 13 kwietnia 2014, 21:27

Słuchaj pewnie narażam sie na LINCZ od wlaścicieli 954 ale ja uważam ze nie powinieneś kupować 954 chyba ze chcesz miec ciągle problemy z nim lub masz duzo pieniedzy na wydanie:) poczekaj troche dołóż i kup 1000RR bedziesz mega zadowolony

 
Posty: 6
Rejestracja: 07 kwietnia 2014, 20:41
Lokalizacja: Racibórz
Motocykl:

Post » 13 kwietnia 2014, 22:25

Dzięki za odpowiedź, ale co chcesz przez to powiedzieć że 954 nie jest trwałym motocyklem? Bo szczerze mówiąc przejrzałem sporo testów, artykułów o CBR i z tak krytyczną opinią się nie spotkałem.
Poza tym nie wiem czy już jestem gotowy na litra, przez dwa sezony śmigałem GPZ 500, potem sezon na gsx 750F, i w 954 widzę taki rozsądny przedsionek pomiędzy litrem, a klasą 600. Takie same zdanie masz o 929?

 
Posty: 660
Rejestracja: 13 sierpnia 2013, 11:00
Lokalizacja: Tarnów
Pochwały: 20
Motocykl: CBR1100XX
Rok produkcji: 2001

Post » 13 kwietnia 2014, 23:24

Ja bym ci proponował tutaj bardziej sportowa 600 lub 750 niż 929 lub 954.
A co do moto jak dbasz tak masz .

nr.1
Zdjęcia takie sobie .
Wnioskując po malowaniu no oryginalne choć ciężarek prawy mówi o jakiejś "parkingówce"

nr.2
No ciekawe podejścei malować wahacz wraz z huggerem . Do teog felgi wyglądają an także odmalowane .
Zadzwoń i spytaj skoro tak ją doinwestował czy ma ori szybę klamki ciężarki i co go skłoniło do malowana wahacza ?
Osobiście mi się to nie podoba ale gusta gustami o nich się nei dyskutuje . Szukałbym oryginału , do tego te felgi . A same fotki już gorszych nie mógł zrobić .

nr.3
odpuść połowa elementów w jednym odcieniu druga połowa w innym . Do tego braki i typowe lepienie po dzwonie no i chicior malowana rama hihi:

nr.4
To samo co egzemplarz powyżej ......
Do tego crash pady w złym miejscu ale to akurat najmniejszy problem .

nr.5
Nie ma źle boczki wyglądają na ori co innego zadupek bak i czacha .
Sądząc po zdjęciach które sa kijowe ktoś się uczył stoppi i przekozaczył uszkadzając zadupek bak i czachę .

Hugger też niczego sobie musiał dobrze kapeć strzelić aby go tak odgiąć :P
Innymi słowy motocykl uważam że motocykl nie miał lekko . Lecz nie skreślałbym go .



Sądząc po zdjęciach skreśliłby nr 3 i 4 . A pozostaęł zadzwonić dopytać sie poprosić o dokładniejsze zdjęcia w wysokiej rozdzielczości i jechać oglądnąć z mechanikiem .

 
Posty: 6
Rejestracja: 07 kwietnia 2014, 20:41
Lokalizacja: Racibórz
Motocykl:

Post » 14 kwietnia 2014, 12:34

Dzięki za trafne rady. Chciałbym coś mocniejszego niż klasa 600 z prostej przyczyny że motocykl chcę używać w szerokim przekroju szybkie trasy/turystyka/czasami tor, jak będę jechał w daleką trasę obładuje się sakwami, to nie ukrywam zapas momentu obr. się przyda.
Zadzwonię do tych sprzedających popytam, ewentualnie podrzucę tu na forum jeszcze jakieś sztuki do oceny żebym miał kilka do obejrzenia w jednym rejonie.

Awatar użytkownika
 
Posty: 73
Rejestracja: 16 kwietnia 2013, 15:29
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2
Motocykl: CBR 1000rr SC77 Grand Prix Red
Rok produkcji: 2018
Samochód: BMW F31 Lift

Post » 14 kwietnia 2014, 16:29

witam
Kolego w temacie tych 5 propozycji to od razu odpuść sobie 3 4 5 tęgie lepiszcza, zapytaj o 1 i ewentualnie 2.
1. bardzo ciekawa i ładna, ciężarek jeśli jest tylko obdrapany to z reguły tak się dzieje od elementów zapobiegających ślizganiu rękawic, bardzo często także Gubią się podczas jazdy
(sam tak miałem na zakończenie sezonu jak odstawiałem moto).
2. Poza tym ze dobrze by było gdyby właściciel posiadał oryginalne graty bo inaczej to dziwnie pachnie. No i trzeba osłuchać i pomacać ;)

W kwestii mniejszego moto to odradzam 600 czy 750 jeśli coś pomiędzy 600 a prawie 1000 w podobnej kwocie (lub nieco wyższej) to zdecydowanie 929 lub 954 bo:
750 jak gsx-r K5 ma parametry:
Moc maksymalna 150 KM przy 13200 obr/min (158 KM z SRAD)
Moment obrotowy 86,3 Nm przy 11200 obr/min
Masa "suchego pojazdu" 165 kg

600 jak R6 2004r ma parametry:
Moc maksymalna 123.00 KM (89.8 kW)) przy 13000 RPM
Maksymalny moment obrotowy 68.50 Nm (7.0 kgf-m or 50.5 ft.lbs) przy 12000 RPM
Waga na sucho 162 kg

a FAJER 954:
Max. moc: 110kW (152PS) /11250 min-1 (95/1/EC)
Max. moment obrotowy: 104 Nm/9500 min-1 (95/1/EC)
Masa pojazdu w stanie suchym: 168 kg

Jak widzisz parametry mówią same za siebie a praktyka wygląda jeszcze lepiej 600 trzeba bardzo mocno traktować po obrotach, a 750 Gixer pomimo dużej mocy na papierze w rzeczywistości zawodzi i ja nie odczułem tych 158 koni, nawet mocno odkręcając manetkę.

No chyba ze chcesz coś naprawdę mocnego wtedy patrz za Pełnokrwistym Litrem ;) Pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 137
Rejestracja: 10 października 2007, 20:52
Lokalizacja: kielce
Pochwały: 3
Motocykl: k9 1000
Rok produkcji: 2009

Post » 14 kwietnia 2014, 16:40

gixer 750 k5 zawodzi? mialem takiego i mialem tez 1000rr sc57a kilka sztuk bo b idzie juz sporo lepiej i powiem ze gixer nie idzie wg mnie gozej a na gume nawet lepiej .k5 750 lecialem licznikowo 296 wiec chyba zle nie jest a z 2ki z gazu idzie na kolo bez zajakniecia.

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości