Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 23:05

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

honda cbr 900 rr sc33 czy to dobry motor na drugą maszynę

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 71
Rejestracja: 26 lutego 2008, 13:42
Lokalizacja: bielsko/k
Pochwały: 1
Motocykl: speed`11,exc400,sxf250 i CBR100RR SPRZEDAM
Rok produkcji: 0

Post » 08 lutego 2011, 18:37

Miś pisze:
Nie jeździłem wieloma 600tkami, ale wydaje mi się, że Thundercat 600 też powinien być przyjazny podobnie do F4, bo R6 to niestety kosa trochę, budżetowo patrząc to ZX600R też mogłaby być zamiennikiem F4 w tej sytuacji, nie mylić z 636 2003 wzwyż bo to też typowe szlifierki, natomiast może ktoś inny się wypowie odnośnie SRADa 600 z lat 95-2000, bo nie znam kogoś kto ma ten sprzęt.

Wydaje mi się, że dobry wybór po 125 to:
1)F4, ewentualnie F4i (choć F4i nie jeździłem);
2)Thundercat 600;
3)ZX600R;
4)GSX-R600 (niech się ktoś wypowie kto śmigał tym);
:)


i właśnie swoją wypowiedzią pokazałeś MEGA doswiadczenie :ooo:, zwlaszcz z tym, ze nie jezdziles 600tkami.

Na powaznie, to :
ad 1. cbr f 4 to prawie to samo co f4i (poza wyglądem i tym, że na wtrysku)
ad 2. thundercat 600 to stary model (propotplasta R6) i jeździ się nim jak f2
ad3. zx600R to to samo w prowadzeniu jak f2-f3
ad 4. gsxr to bardzo fajny sprzet (niezaleznie od roku) w latach 2000-2004 600tka w pozycji i prowadzeniu przypomina cbrf4i.

r6 z lat 2002-2004 przypomina w prowadzeniu i w pozycji cbrf4. Dopiero modele z krotkim wydechem (chyba od 2006) sa juz mega kosmiczne do wytrzymania w pozycji CENZURA na poręczy
kawka 636 - krecic wysoko, siedzi sie wysoko i polecam dla osob, ktore maja mniej niz 180 cm - ja 187 cm mam i czylem sie jakbym ogladal przednie kolo.


Kupuj co chcesz... ja bym polecam na drugie moto 600f4/f4i bo co honda to honda.. :) - poza tym bardzo liniowo oddaje moc.

Awatar użytkownika
 
Posty: 40
Rejestracja: 26 października 2010, 13:39
Lokalizacja: Rzeszów
Motocykl: SC33 '99
Rok produkcji: 1999

Post » 08 lutego 2011, 19:17

tazzman pisze:Na powaznie, to :
ad 1. cbr f 4 to prawie to samo co f4i (poza wyglądem i tym, że na wtrysku)
ad 2. thundercat 600 to stary model (propotplasta R6) i jeździ się nim jak f2
ad3. zx600R to to samo w prowadzeniu jak f2-f3
ad 4. gsxr to bardzo fajny sprzet (niezaleznie od roku) w latach 2000-2004 600tka w pozycji i prowadzeniu przypomina cbrf4i.

r6 z lat 2002-2004 przypomina w prowadzeniu i w pozycji cbrf4. Dopiero modele z krotkim wydechem (chyba od 2006) sa juz mega kosmiczne do wytrzymania w pozycji CENZURA na poręczy
kawka 636 - krecic wysoko, siedzi sie wysoko i polecam dla osob, ktore maja mniej niz 180 cm - ja 187 cm mam i czylem sie jakbym ogladal przednie kolo.


Kupuj co chcesz... ja bym polecam na drugie moto 600f4/f4i bo co honda to honda.. :) - poza tym bardzo liniowo oddaje moc.

Jeździłem F4 i 636 '03, o nich się wypowiedziałem, tyle w temacie, no offence. :P
Wychodzi, że co do F4 mamy to samo zdanie. :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 77
Rejestracja: 01 lutego 2011, 09:13
Lokalizacja: Iława
Motocykl: <f2>>>FIREBLADE;)
Rok produkcji: 1993

Post » 08 lutego 2011, 20:46

jezdzilem f4 z 2000r i popieram co kolega napisal ze liniowo oddaje moc :D super sprzet

Poprzednia

Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości