Dzisiaj jest 19 kwietnia 2024, 04:49

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Mam problem 929 czy gsxr 1000 k3 ,k4

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Mam problem 929 czy gsxr 1000 k3 ,k4

Post » 28 września 2008, 16:11

Mam problem z wybraniem nowego sprzętu ,czy powrócić do 929 czy zrobić zamianke gsxr 1000 k3 k4 . Sc 44 929 całkiem dobrze spisywał się w miejskim gąszczu nie za szeroki nie za długi , osiągowo też całkiem dobrze .gsxr no wiadomo lepsza moc ,trochę dłuższy(to może mi trochę przeszkadzać), no i podobnież lżejszy (nie wiem jak w nim ze spalaniem )

Czekam na wasze opinie:

 
Posty: 60
Rejestracja: 10 września 2008, 14:40
Lokalizacja: Ząbkowice
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 28 września 2008, 20:37

Wiadomo ze gixer k3 to krowa na ramie srada - krowa, toporny taki jest. Wiem z własnych doświadczeń. K4 nie ma juz raczej porównania, wieksza moc, wieszke spalanie no i trzeba pamietac ze to juz nie honda ;P troche czesciej trzeba zaladac do mechanika. Z kolei k4 to juz jest nowsza konstrukcja to pewnie moto jest lzejdze, zwrotniejsze itp.

Awatar użytkownika
 
Posty: 211
Rejestracja: 01 kwietnia 2007, 22:25
Lokalizacja: Czarnków
Motocykl: GIXER 1000 K7
Rok produkcji: 2007

Post » 28 września 2008, 21:14

Yannkes. Widzę, że nie masz pojęcia o gixach. 1000 K3 i K4 to są dokładnie takie same motocykle (trochę inaczej jest z 750 ). Na ramie podobnej do SRADa były K1 i K2. Jeśli chodzi o porównanie 929 i 1000 k3/k4 to znam trochę temat bo przesiadałem się w tym sezonie z 954(niestety nie z 929 ale to podobne motocykle) na gixa 1000 K3. Prowadzenie podobne, hamulce też. Gixer ma trochę dłuższy zbiornik paliwa więc siedzi się minimalnie dalej od kierownicy (ogólnie sprawia wrażenie dłuższego choć rozstaw osi ma tylko o centymetr większy 1400 954 i 1410 1000k3/K4).K3 jest stabilniejszy od 954 w nierównych zakrętach, choc honda wydaje się lżejsza a faktycznie jest cięższa. Jeśli chodzi o moc to zarówno w dolnym jak i górnym zakresie obrotów gixer to potwór i tutaj 954 czy 929 nie ma najmniejszych szans.Mam nadzieję że choć trochę pomogłem swoimi przemyśleniami.Pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 1896
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 28 września 2008, 21:51

napewno gsxr k3 w porowanaiu do 929 wypada lepiej, mocniejszy, fajniejszy klank silnika ;)

Pamietam swego czasu jak mialem 954 2003 i kumpel tez K3 (przebieg identyczny ok 14 tys wtedy mialy przejechane) i testowalismy ta oslawiona k3 :) Wyszlo ze na przyspiesznie jest zdeko szybszy (o 1,5 dlugosci moto) a na v-max szly leb w leb przez ok 10km na autostradzie na wroclaw (mi pokazywalo 299) ja oczywiscie jechalem lekko z boku na innym pasie wiec w zaden tunel sie nie schowalem :) A niby ten gixer mial cos ok 162ps a 954 150ps ;) Wiec nie byl az taki super i do przodu jak inni mowili :)

Ale w porownaniu do 929 to K3 bedzie lepszym wyborem...


EDIT:
Lodzia nie przesadzaj z tym potworem w porowaniu do 954 ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 211
Rejestracja: 01 kwietnia 2007, 22:25
Lokalizacja: Czarnków
Motocykl: GIXER 1000 K7
Rok produkcji: 2007

Post » 28 września 2008, 22:00

Nie zgadzam się z toba tytus. Akurat u mnie wyszło tak że rano sprzedałem 954 a po południu już miałem gixa więc mogłem je porównać "na gorąco". Naprawde różnica w mocy była poteżna. Zgadzam się,że prędkośc max. jest taka sama bo ograniczona do 299 ale róznica w przyspieszeniach zdecydowanie na korzyść suzuki. Na pewnej drodze na której startujęc od jednego zakretu do drugiego 954 rozpędzała sie do 260 km/h a gix do 275km/h. Nie przesadzam pisząc że róznica była ogromna bo naprawdę po pierwszej rundce na K3 (jeszcze przed zakupem) sam byłem zaskoczony. Właśnie ta różnica w mocyto oraz bezwypadkowośc i ogólny stan suzi zadecydowała o jej zakupie.Pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 166
Rejestracja: 02 września 2008, 09:11
Lokalizacja: Świdnica
Pochwały: 3
Motocykl: Były dwie SC33
Rok produkcji: 1999

Re: Mam problem 929 czy gsxr 1000 k3 ,k4

Post » 28 września 2008, 22:46

Insaine pisze:Mam problem z wybraniem nowego sprzętu ,czy powrócić do 929 czy zrobić zamianke gsxr 1000 k3 k4 . Sc 44 929 całkiem dobrze spisywał się w miejskim gąszczu nie za szeroki nie za długi , osiągowo też całkiem dobrze .gsxr no wiadomo lepsza moc ,trochę dłuższy(to może mi trochę przeszkadzać), no i podobnież lżejszy (nie wiem jak w nim ze spalaniem )

Czekam na wasze opinie:


Honda to Honda.
Czy w cenie K3 nie znajdziesz 954? No chyba ze 929 bardziej ci sie podoba.

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 28 września 2008, 22:51

Wszystko zalezy od danego egzemplarza. fakt faktem ze k3 ciagnie lepiej z dolu ale ogolnie porownujac ja do 954 bo 929 nie jezdzilem to az tak duzej roznicy nie ma. Na 954 lepiej mi sie jezdzi ze wzgledu na to ze wydaje sie wlasnie bardziej zwarta i poreczna gixx jest troche bardziej agresywny w oddawaniu mocy ale jadac na nim nie wydaje sie taki poreczny jak Honda. Moim zdnaiem k3 maja wiec wad niz 954 wiec celowalbym raczej w 954. BO jesli zastanawiasz sie nad k3-k4 to one raczej cenowo stoja podobnie z 954 wiec nie ma sesnu zebys bral 929 przynajmniej takie moje zdanie.

Akurat tak sie sklada ze mam fajna na sprzedaz :mrgreen:

http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M991546

Awatar użytkownika
 
Posty: 1896
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 28 września 2008, 23:17

Lodzia pisze:Nie zgadzam się z toba tytus. Akurat u mnie wyszło tak że rano sprzedałem 954 a po południu już miałem gixa więc mogłem je porównać "na gorąco". Naprawde różnica w mocy była poteżna...


ok przeciez napisalem ze k3 jest szybsza na przyspiesznie ale nie mozna mowic o potworze :D ;) vmax ta sama przyspiesznie lekko zostawalem z tylu (1-2 dlugosci moto max!) Wiec nie jest jakis kosmos zwlaszcza biorac suche dane mocy tych motocykli ( kilkanascie koni wiecej gixa) :P

Podam ci ciekawostke, wtedy mial jeszcze Adas7 954 2003 (ma ja do teraz) i mial z tylu zebatke wieksza o jeden zab od mojej a z przodu mniejsza chyba o 2 i jak we trzech starowalismy na autostradzie to a odcinku ok 200/300 metrow:
ja zostawalem ok 1,5-2 dlugosci za k3 a k3 zostawalo ok 50metrow!!! za 954 :D
Bawilismy sie z roznych biegow i wyszlo na to zeby przyspieszac tak jak 954 ze zmienionymi zebami musimy ruszac z 4 a on 6 i tak byl lekko z przodu! Na nizszych biegach byl taki kosmos ze nie bylo sensu wiecej niz 200/300 metrow jechac ;)

Pamietaj jeszcze jedno Lodzia, ze motor motorowi nie rowny, pamietam ze np moja 954 2003 byla szybsza na vmax od Adasia takiej samej 954 tylko ze z usa :) Wiec liczy sie porownanie 2 maszyn na zywo niz jazda jednym pozniej drugim :P Zludzenie moze byc duze ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 28 września 2008, 23:32

No dobra panowie dzięki za wypowiedz z wielu stron. Pytacie dlaczego 929 , bo miałem takiego fajera tylko zgruzowalem (pijany klient wyjechał mi przy 150 z motoru lipa )(chciałem wrzucić fotki na galerie ogólną ale nie moge stworzyć oddzielnego folder musze do tytusa wysłać co i jak) I mam dylemat bo 929 pasowało mi dobrze pod dupą nie narzekałem na niego jedynie brakowało mi amora skrętu bo polskie drogi to polskie drogi. Myślę właśnie nad przeskokiem na k4.Mam pytanie jak w k4 z zawodnością na co patrzeć przy kupnie co się rypie itp. Bo wiem od ludzi ze w porównaniu do generacji wcześniej to jest niebo a ziemia .No i jeszcze ludzie ostrzegali że nie jest idiotprof(nie wybacza błędów)

Awatar użytkownika
 
Posty: 211
Rejestracja: 01 kwietnia 2007, 22:25
Lokalizacja: Czarnków
Motocykl: GIXER 1000 K7
Rok produkcji: 2007

Post » 29 września 2008, 15:33

To jest racja, że motor motorowi nie jest równy. Wiele zależy od jego codziennej eksploatcji. Przekonałem się już kilkakrotnie że dwa takie same motocykle, z tym że jeden uzywany w stylu "turystyka-rekreacja" :lol: a drugi kręcony cały czas w okolicach czerwonego pola na obrotomierzu mają różne osiągi. Najczęsciej ten traktowany ostrzej zbiera sie lepiej :D

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 29 września 2008, 16:00

Moim zdaniem jesli pasowala ci 929 to po co zmieniac? Gix to agresywny motocykl, mniej praktyczny na codzien ale za to z bardziej sportowym charakterem. K3 jesli juz to do 1000RR bym bardziej porownywal.

Awatar użytkownika
 
Posty: 1896
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 29 września 2008, 16:02

Lodzia pisze:...mają różne osiągi. Najczęsciej ten traktowany ostrzej zbiera sie lepiej :D

Bo jest taki przesad ze moto sportowy jezdzany lajtowo to wytrzyma wieki a ten katowany padnie za chwile :) Sportowy moto musi dostac w piz.. bo do tego jest skonstruowany, jak go nie "przedmuchasz" to nie poleci dobrze ;)
Ja zawsze jezdze do czerwonego pola (nie do odciecia) i nie mialem zadnego nigdy problemu z moto (jedynie co robie w moto to lancuch naciagam i smaruje ;))... oczywiscie wszystkie servisy, wymiany wg instrukcji w ASO.
Jak to mowia gdy dbasz dobrze to odwdzieczy ci sie ;) a jak olejesz to nie badz pewny jutra :D ;)

Następna

Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości