Dzisiaj jest 14 czerwca 2025, 22:05

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Pomocy - VTR

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Motocykl:

Pomocy - VTR

Post » 29 lipca 2012, 09:47

Witam,
Jak w temacie, a mianowicie zerwany łancuszek rozrządu i wielki problem.
Motor wstawiłem do warsztau ale nie wiem czy chłopaki do końca się znaja. W sumie cos dłubali i po wymianie zerwanego łańcuszka moto odpalił a dokładniej tylko jego prawa strona, która chodzi dość nie równo...słychać jakieś stuki - pońoć zawory czy może tłoki (nie jestem mechanikiem i nie zapamiętałem dokładnie). Lewa storna kaplica nie chce wogóle odpalic.
Z tego co mówili w warsztacie to przeskoczył lewy jak i prawy łańcuch. Mechanik mówi, ze jak odpala tylko jedna strona to trzeba by kupić silnik używany czego robić nie chce - po pierwsze ciężko (przynajmniej mi) znaleść a po 2 nigdy nie wiem co kupie.
Mechanik zakup sugeruje tym, iz cylindry najprawdopodobniej bedą do wymiany...kurcze czy jest to możliwe. Nie będe ukrywał, ze liczyłem się raczej z planowaniem głowicy no i wymianą max 4 zaworów. Nie myślałem nawet o tłokach a on mi o cylindrach gada...
...może ktoś juz przechodził problemy z rozrządem w VTR bądź może polecić dobrego mechanika, znającego sie na modelu...

[ Dodano: Nie Lip 29, 2012 11:20 am ]
hmm, nikt nie mial problemow z rozrzadem w VTR...to moze chociaz jakies namiary na sprawdzony warsztat, gdzie mechanik ma pojecie o tym co robi...

Awatar użytkownika

Pochwały: 1
Motocykl: sc57a
Rok produkcji: 2005

Post » 29 lipca 2012, 17:04

Kolego jaki przebieg ma vtr i ja bym raczej używał terminologii przedni i tylny cylinder.
O ile mnie pamięć nie myli tam jest jeden długi łańcuch rozrządu na oba gary i jeden napinacz który znowu jeśli mnie pamięć nie myli jest mniej więcej taki sam jak ten w CBR 600F4.